![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou een persoon die als kind indertijd geadopteerd werd, niet tot een volksnationalistische partij mogen toetreden?
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat het VB haar bekwaamheid als stemmenronselaar al genoeg heeft bewezen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat het Vlaams Belang betreft volg ik dezelfde redenering. Een of twee niet-etnische Vlamingen en/of liberalen zal wel geen kwaad kunnen, maar hopelijk gaat men nu ook niet gaan overdrijven hé. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 juni 2006 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() De wettelijke situatie zou zo moeten zijn dat men haar zou kunnen weigeren.Helaas is dit zo niet.Mar ik zou ze toch ertoe bewegen terug te vertrekken.Ze is immers en letterlijke aanfluiting van de ideologie van de partij.8)
|
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als overtuigd VB'er en partijlid sedert vele jaren wens ik uitdrukkelijk te stellen dat ik geenszins meestapt in een dergelijke verwerpelijke gedachtegang.
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u slaat de bal wel volledig mis als u stelt dat men haar niet zou kunnen weigeren. Een partij heeft de volle vrijheid een kandidaat te weigeren als ze meent dat die kandidaat niet overeenkomt met het profiel dat de partij heeft voor haar mandatarissen. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat u geen antwoord kunt geven, is heel wat "veelzeggender".
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Ge weet maar al te goed dat de wetgeving niet toelaat bepaalde dingen te zeggen.Men mag ze alleen denken of in besloten vergaderingen uitdrukken.Ik heb op partijvergaderingen al veel straffe praat gehoord en gezegd.8)
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U geeft geen antwoord op de vraag. Ik vroeg naar de zogezegde partij-ideologie waar u het over heeft.
|
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Het antwoord op uw vraag mag niet in het openbaar gezegd worden.Sommige dingen kan men niet meer in het openbaar zeggen sinds het VB arrest.Dat zou je moeten weten8)
|
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U lult er maar op los. Indien het gaat om de partij-ideologie zoals u beweert, kan men die terug vinden in de verschillende documenten die dateren voor de veroordeling. Welnu, verwijs mij eens naar een van die zaken. Ik heb hier al dat materiaal liggen.
|
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() kingtiger, die idioten van blokkwatsj lezen met ons mee, let goed op uw anonimiteit
![]() De idioten van blokkwatsj gaan op zeer geslepen manier te werk. |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |