![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() zijn discours staat heel wat mensen niet aan, dus moet hij maar vervolgd worden. voor eender wat: burgermilities, aanstoken van rellen, liegen bij aanvraag nationaliteit, maakt niet uit, als ze hem maar pakken want we horen ni graag wat hij zegt. en dan wel tegelijk mekkeren over hoe schandalig het wel niet is dat men het VB vervolgt omwille van wat ze zeggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gerecht deed dat in uw plaats: ze zagen niks dat op een privé-militie trok. Blijft wel nog de aanklacht wegens aanstoken van rellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Mannen in zwarte kleren die foldertjes gaan uitdelen met boodschap dat ze de politie in het oog gaan houden? Naaaah, dat lijkt helemaaaal niet op een privé-militie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Diegenen die in de fout gaan genieten die bescherming niet. Maar de gemeenschap op zich verdient nu eenmaal bescherming tegen een haatpartij die ze onterecht aan verketteren is.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
tonen nogtans geen invloed van die "heisa" op de peilingen. Op zo'n momenten, dat extreem rechtse leuteraars die almaar zitten te kelen dat de rooie zender het nieuws manipuleerd in hun ondergoed te kijk staat, horen we geen kommentaar he ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en hen keihard wil aanpakken ![]() Geen sympathie voor AEL trouwens, maar het is grappig hoe extreem rechts hun ergere zonden verdoezelt door steeds naar een ander te wijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Amai, nu ben ik al extreem-rechts ook, dat komt bij het lijstje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=van Maerlant;1742223]Amai, nu ben ik al extreem-rechts ook, dat komt bij het lijstje
![]() Dus jij verdraait ook heel graag iemands woorden ?
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Uw mening over alles wat Vlaams-Nationalistisch is, is hier welbekend, pf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Ben best tevreden dat AEL niet vervolgt wordt op basis van de wet op de privémilitie. Mooi precedent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() En dat is voor u een reden om mijn woorden te verdraaien ?
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga verder, wat heb je in gedachten ?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben toch een onverdraagzame racist in uw ogen, er is geen reden omdat onder stoelen of banken te steken.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je mag er altijd eens naar verwijzen als je zo'n bewering van mij terugvindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maakt zo'n drama niet draaglijker, zoveel is duidelijk. Maar moet elke moord waarbij een allochtoon het slachtoffer is omgedoopt worden in een 'racistische moord'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is dan ook eerder waarom dit niet gelukt is ? Het is niet omdat de recuperatie mislukt is, dat er geen poging tot recuperatie geweest is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
T'is een vraag he, ik kijk niet naar tweederangszenders zoals vtm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de vrt wordt met belastingsgeld betaald, met de opdracht om oa objectief nieuws te brengen. En politieke recuperatie behoord daar niet bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |