![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() leer uw mentaal minderwaardige vormgefikseerdheid af en leer naar de essentie te kijken
nerd !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 juni 2006 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Leer communiceren.
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() door boekjes te lezen ga je nooit met vrouwen leren communiceren hoor
![]() vrouwen vallen niet op nerds die over de juiste schrijfwijze lopen te janken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 juni 2006 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Euh, VWS.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() ooit al eens een vrouw versierd door over de juiste schrijfwijze te lopen balken ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Ik ben voorstaander onze naam te veranderen in het vierde wereld cyndicaat!
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het 4WS heeft natuurlijk groot gelijk dat SPA de sociale zekerheid aan het afbouwen is. Velen zullen het nu nog niet zien, maar binnen een paar jaar is het een feit dat stempelen zal afgebouwd zijn!
Men is nu al druk bezig zoveel mogelijk op te roepen, hardnekkig te volgen en te proberen hun uit te sluiten door middel van sancties tijdelijk en daarna levenslang. Ik persoonlijk vind dat niet kunnen, onder links zijn er honderdduizenden immigranten bijgekomen die op de sociale kas leven. Zoals het kleinste kind kon voorspellen is daarmee een onhoudbare situatie ontstaan. Hun eigen kwalijk beleid nu afschuiven op de eerste de beste werkloze- vooral de werkloze die naar de huidige standaard te laag geschoold en gekwalificeerd is er onder het mom van klaploperij er gewoon uit wippen is een schandaal |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voel je Uw nu al wat beter? Mij geen erg hoor,laat je maar eens goed gaan, soms lucht dat op hé.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() lol
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij dacht aan "Pnom Pen" [pènom pèn] terwijl het uiteraard "Phnom Phen" [Fúno: Fèn] is - en dat voor een Franse zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() By the way, King:
Het zien van uw onderschrift doet ons pijn aan de ogen. P�*�*rs for god's sake... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wel ik vind dat er nood is aan een/of meerdere groep(en) die de lage klasse vertegenwoordigd(en) en dus zou ik zeggen, vws haal 50.000 leden en niemand kan je negeren maar dan moet je ook bereid zijt tot minimale toegevingen: maar altijd onderhandelen in het voordeel van de zwakkere groep dus degene die worden uitgesloten en arm zijn ectra..., beetje gelijk de theorie rond
vakbonden,tenzij je een revolutie begint ![]() annyway de lage klasse heeft recht op inspraak maar dan ook als gelijke partner want de lage klasse betaalt ook belastingen. *raar voor somige mensen maar het is waar* |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Zit het vws in de lift?
Hoezo? Heb ik iets gemist? Is er een lid meer, waardoor het ledenaantal direct met 25% gestegen is? Waren er paardenvijg-perikelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat nog heel beleeft moeten vragen om lid te worden
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ze hebben bij het vws weer wat rare boekjes gelezen zeker?
![]() |
![]() |
![]() |