![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#302 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() Het is inderdaad niet wenselijk dat men trouwt met een vreemdeling omdat men daarmee de natuurlijke verscheidenheid van volkeren en rassen aantast.Voor een vb-er moeten er bovendien gevolgen aan verbonden zijn.8)
|
![]() |
![]() |
#304 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Want net als bij de PC partijen doorziet de kiezer het bedrog dan wel. Vreemdelingen moeten vlaming onder de vlamingen worden zei FDW toch.....ze moeten niet wit worden hé, en al zeker geen vlaams bloed hebben. |
|
![]() |
![]() |
#305 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de kern van partij ben ik geen uitzondering.De partij is wel op het slechte pad en trekt teveel verkeerde mensen aan.Het succes is er niet gekomen door flauwe praat te verkopen.Er zijn in het verleden ook confrontaties geweest met gematigden en ze zijn verdwenen.Vreemdelingen moeten vreemdelingen blijven en gestimuleerd worden om hier te vrijwillig te verdwijnen.Integratie is af te wijzen.Vlaanderen is overvol. FDW is in wezen een goeie gast maar zijn antwerpse ambities spelen hem soms parten.8) |
|
![]() |
![]() |
#308 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het succes vh VB is er niet gekomen door de harde praat, eerder door het falen van de andere partijen m.i. Je zou zelfs kunnen zeggen dat ondanks die harde praat het VB toch gegroeid is. En als u dan toch geen uitzondering zou zijn......waarom trekt de partij dan al die 'verkeerde mensen' aan? Blijkbaar zijn 'jullie' niet sterk genoeg meer om dit tegen te houden. En ook blijf ik het straf vinden dat u vreemdelingen die zich aanpassen en vreemdelingen die dit pertinent weigeren, op de zelfde manier wilt benaderen.......allemaal buiten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#311 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar we hadden het over het huwelijk hé. Eens ze zich wat geamuseerd hebben met een dom blondje, trouwen de meeste(quasi alle) van die gasten met ééntje uit het land van herkomst. iig een moslima. Omwille vd zuiverheid vh ras of de godsdienst, lijkt mij. Dus hierin hebben ze dezelfde intentie als u. |
|
![]() |
![]() |
#312 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Manipulatie is één van je betere kwaliteiten zeker? De scheiding van kerk en staat stond hier helemaal niet ter discussie (alleen idioten zoals Bush, Alexandra Colen, moslimfanatici,... - mooi rijtje trouwens - hebben het moeilijk zich daaraan te houden).
|
![]() |
![]() |
#313 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind het vooral heel opmerkelijk hoe deze topic leidt tot hevige discussies onder VB-aanhangers. En het is vooral frappant hoe het VB deze kleuringen gebruikt (of misbruikt?) voor politieke recuperatie in de nasleep van de racistische moorden. Iets waarvan ze zich zogezegd altijd van onthouden... Laatst gewijzigd door Edina : 4 juni 2006 om 13:12. |
||
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aisha van Zele is te horen op de Podcast van Jurgen Verstrepen deze week:
http://www.jurgenverstrepen.be/ (ergens ongeveer in het midden van de uitzending). Ze klinkt verdomd veelbelovend en haar problemen - waar ze zich dus voor wil inzetten bij de Gemeente Lokeren - zijn blijkbaar dezelfde als die van mijn ("het") buurmeisje. Tot spijt van wie het benijdt. Laatst gewijzigd door circe : 4 juni 2006 om 13:01. |
![]() |
![]() |
#315 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit leidt ook niet tot hevige discussies onder "VB-aanhangers". Ik heb al eerder gezegd dat bovengenoemd personage een trol is, een provocateur op dit forum die zichzelf allerlei zaken aanmeet (als zijnde jurist, 27 jaar kaderlid, enzovoort). Wat hij allemaal stelt, was nooit een deel van de partijopvattingen, van dichtbij noch veraf. Dat "notoire" zou u dus best weg doen. Ik ben VB-lid en weet genoemd wat er onder onze mensen leeft. En dat is niet wat bovengenoemd heerschap hier allemaal uitkraamt. Wel weet ik dat er dergelijke personages bestaan, maar die vinden het Vlaams Belang/Blok al vrijwel van in het begin te "soft". Voor ons is er ook geen plaats voor dergelijke mensen. Of zoals FdW het al zei: "Wij laten onze partij niet misbruiken door deze mensen. Wij laten onze partij niet recuperen door de ideologie die deze mensen aanhangen." Heel goed gesproken. Onze partij huldigt geen nazistische of racistische ideeën zoals bovengenoemd heerschap er uiteenzet op dit forum. Wij hangen geen theorieën aan over "bloed en bodem", over "bloedlijnen" en Neurenbergse afstammingswetten. Nooit geweest. |
|
![]() |
![]() |
#317 |
|
![]() Politieke recuperatie van lijken is heilige plicht voor Verhofstadt, met verbetenheid gevolgd doot de meeste media en politiek correcte politici;
|
![]() |
![]() |
#318 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 4 juni 2006 om 14:14. |
||
![]() |
![]() |
#319 | |
|
![]() Citaat:
Ik was vorige gemeenteraadsverkiezing in Brugge lijstduwer voor FVH. Ik werkte een groot deel van mijn leven wereldwijd met vreemdelingen, tot mijn en hun grote voldoening. Mijn kiespropaganda was dan ook eerder vreemdelingen-vriendelijk. Zelfs Agalev vond dat ik beter bij hen op de lijst zou staan (!?). Meerdere kiezers zegden me: goed, zo is het, wij zijn geen racisten. Ik stem voor jou. |
|
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |