Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat er in ons land te veel vreemdelingen zijn ?
ja 174 64,21%
neen 97 35,79%
Aantal stemmers: 271. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2006, 18:43   #241
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
1.2 miljard moslims... allemaal extremistische gekken 8)
Zij die het niet zijn kunnen het nog altijd worden. Ofwel verlaten ze de islam als ze de waarheid in hun boekskes lezen, ofwel worden ze juist terrorist naar het voorbeeld van hun moordenaar smeerlap en slavendrijver, mohammed. Het doel van de islam is het overal voor het zeggen te krijgen, dat verstaat men in de islam onder vrede. (Elke andere soort van vrede is onislamitisch) Pech dan voor al diegenen die niet tot de "ubermenschenmoslims" behoren...

Laatst gewijzigd door smiley : 5 juni 2006 om 18:47.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 18:47   #242
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Zij die het niet zijn kunnen het nog altijd worden.
Hetzelfde gaat op voor 4.5 miljard andere mensen...
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 18:48   #243
smiley

Standaard

Citaat:
Hetzelfde gaat op voor 4.5 miljard andere mensen...
Helemaal niet. Dat gaat enkel op voor zij die de koran aanhangen.
Oud 5 juni 2006, 18:49   #244
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. Dat gaat enkel op voor zij die de koran aanhangen.
Qua dogmatisch denken kom je in de buurt van de meest fundamentalistische imam
Oud 5 juni 2006, 18:52   #245
smiley

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. U weet gewoon niks van de islam af tenzij hetgeen wat uw vrienden u hebben wijsgemaakt. Elke kritiek op de islam moet u afdoen als islamofobie of racisme. En elke site die kritiek heeft op de islam moet u brandmerken als haatsite. Terwijl het net omgekeerd is. De koran is een haatzaaiend intolerant boek dat geen enkel respect toont voor niet/anders gelovigen.

De koran is een extremistisch boek, rotprofeet mohammed was een extremist en ware moslims moeten dat rotboek volgen en die misdadigher als voorbeeld nemen.

Laatst gewijzigd door smiley : 5 juni 2006 om 18:55.
Oud 5 juni 2006, 18:57   #246
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. U weet gewoon niks van de islam af tenzij hetgeen wat uw vrienden u hebben wijsgemaakt. Elke kritiek op de islam moet u afdoen als islamofobie of racisme. En elke site die kritiek heeft op de islam moet u brandmerken als haatsite. Terwijl het net omgekeerd is. De koran is een haatzaaiend intolerant boek dat geen enkel respect toont voor niet/anders gelovigen.
"de islam" is geen groot monster... het zijn mensen zoals u en ik. Om mijn beeld te vormen ga ik dus af op mijn ervaringen met mensen, niet met een of ander meer dan duizend jaar oude boek, dat door de meesten zelf niet letterlijk geïnterpreteerd wordt. De meeste dingen die u zegt kan je trouwens over eender welk 'heilig boek' gezegd worden.

Bon, geen zin meer. Toodles.
Oud 5 juni 2006, 19:03   #247
smiley

Standaard

Citaat:
"de islam" is geen groot monster... het zijn mensen zoals u en ik. Om mijn beeld te vormen ga ik dus af op mijn ervaringen met mensen, niet met een of ander meer dan duizend jaar oude boek, dat door de meesten zelf niet letterlijk geïnterpreteerd wordt. De meeste dingen die u zegt kan je trouwens over eender welk 'heilig boek' gezegd worden.

Bon, geen zin meer. Toodles.
U maakt zoals zovelen de fout de islam te vergelijken met het christendom of eender welk ander geloof. Het is niet waar wat u zegt. De mensen zijn het slachtoffer van die ideologie, en jawel, de koran moet geinterpreteerd worden zoals het er staat. Wat in de koran (dit in tegenstelling tot andere 'heilige' boeken) is immers het letterlijke woord van allah zonder menselijke tussenkomst op aarde neergeploft. U ken tniks van de islam, u kunt zich momenteel ook nog moeilijk in de gedachtengang verplaatsen van een ware moslim al bent u wel goed op weg. Toedeloe !
Oud 5 juni 2006, 19:05   #248
smiley

Standaard

[SIZE=4]The truth revealed[/SIZE]

By J.B.
2006/06/02

While I was researching on pedophilia in Islam, I accidentally found your site (with the picture of the Mullah kissing the child). It was a pretty shocking image in fact.

Just a few info concerning me. I'm an 18 year old Lebanese Brazilian born Muslim, I live in France , and I study Law in university...

I'm an atheist since little more than a year now. At first I was quite neutral towards Islam, but later I just couldn't bear what I saw and read about it.

It's the arabic "mein kampff ! The pure Arabic-version of Nazism, fascism, Aryanism, nordicism...

I still cannot believe how Islam can be such a wide-spread religion... when it is a religion of hatred, intolerance, oppression, slavery and terrorism...

Thank goodness most Muslims are not "real" Muslims, because like this we would have one sixth of the world population as terrorists.

Most Muslims I know refute these atrocities in Islam.

But why don't they leave it? They’re scared, and they don't think!! The only thing they do is praying. Islam must be fought fiercely by intellectuals and thinkers.

It's the ideology of the man as a human being, and the man as a blind slave.It's the war between good and evil...

Sorry for this long intro... Anyway, I spent nearly half of my day checking the website and I really admired it and your personality.

I just thought of commenting and writing my experience with Islam.

I was born as I said earlier a Muslim, in a very liberal, non-religious family. Only my grandparents are big-time religious people. So they tried to make me different from my parents, a real Muslim.

So I used to imitate my grandparents in praying (eventhough I understood nothing), reading the Quran (as if it was a foreign language), and inciting me to get to know Islam more.

Once I started doing that (hurray I did), I started discovering the craziness and absurdity of this so called religion. this is definitely not a religion, it is a racist, schizophrenic, pragmatic, murder doctrine/ideology. I had so many non-Muslim friends, I loved them all... Quran suggested they wouldn't go to heaven, JUST BECAUSE they're not Muslims. I was so shocked that I went to ask a Sheikh.
Me: Is [...] this true?

Him: it is my child (I was about 14 back then).
Me: but that's impossible, they're great, nice, good people. Only bad people go to hell, right ?

Him: Yes, and also "kuffars". Christians are "muchrikins" (he was talking about the trinity, that they worship 3 gods not one), and jews are blasphemous. Islam is for the whole humanity, it should be the only religion. None Muslims WILL go to hell.

Me: But X. (a Christian) prays, believes in god, is a good person, had these beliefs since he was a child, he can't JUST go to hell like this. God wouldn't accept that.

Him: he should seek truth in Islam; it's the only way (started quoting some verses).

Me: oh ok...

After this day I started doubting Islam, saying how this could be true... it's illogical. Only a maniac could write such a thing. I started seeing that hatred, hell; killings are WAY more dominant than love, peace, etc...
All religions have atrocities, but NONE like Islam. All preach love, peace and chastity more!

I started taking upper biology classes since i was 15, and discovered Adam and Eve are a big time legend... the man is a naked ape! Darwin ’s THEORY is no longer a theory... It's been proven...

16 years old me: oh what's happening to my faith? Where are you God? I need help... then I said, wait a minute, what do I mean by God help me... Allah? I don’t need help from a maniac, nor from his schizophrenic, demonic prophet. The pedophile, the assassin, the fascist, the mass-murderer, and the non tolerant.

For a year I said I was agnostic, searching for other religions. At 17, I woke up, as an atheist, as a "Naturalist" (believing in science and progress), a Human rights defender, anti-Islam and Muhammad militant.
I'd be glad if I can help in any way Mr. Sina.

Hoping that your site will flourish much more, and open the eyes and the brains of the Muslims who can't see what Islam (fascism, racism, Nazism, hatred, intolerance, violence, terrorism, mental illness) is doing to them...
Heil Knowledge, Heil Freedom, Heil Respect, Heil Human Kind...

Sincerely,

J.B

Laatst gewijzigd door smiley : 5 juni 2006 om 19:09.
Oud 5 juni 2006, 19:10   #249
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De liefde gods ... ik vraag me af waarom de VB slogan "Eigen volk eerst" door pctjes als racistisch afgedaan wordt, terwijl een imam vrijelijk mag oproepen voor "Eigen gelovigen eerst". Denken de oenen in de Wetstraat dat daar enkel opgeroepen wordt voor een jihad tegen het VB en is het vanuit die ontwetendheid dat ze het tolereren?
Het grote verschil is dat de eerste partij oproept voor het behoud van zijn cultuur en de tweede voor de vernietiging en kolonisatie ervan.

Heeft u al een Vlaams nationalist zien oproepen tot kolonisatie van het Oosten? Nee, want wij zijn tevreden met het lapje grond dat we hebben, maar we willen wel zelf kiezen hoe en met wie we het delen.

Enkel mensenrechtenactivisten willen zich overal mee moeien. Persoonlijk vind ik veel niet-Europese cultuurgebruiken, zoals het doodstenigen bij overspel en het besnijden van vrouwen ronduit gruwelijk, maar wie ben ik om mijn waarden en normen in die gebieden te gaan opdringen?

Wat geeft een ander dan het recht om zijn cultuur hier op te dringen? Wie volgens normen die voor het westen verwerpelijk zijn, wil leven, doet dit in een maatschappij buiten het westen.
Zo is in Afrika pedofilie eerder regel dan uitzondering. De meeste meisjes zijn er al voor hun twaalfde sexueel actief. Daar is dat normaal. Hier niet en hier moet pedofilie bestraft worden.

Hetzelfde geldt voor besnijdenissen, eremoorden en ga zo verder. Als hun vrouwen het als hun heilige plicht beschouwen om als minderwaardig door het leven te gaan, dan ben ik als westerse feministe uitgepraat. Als hun vrouwen daar niet voor kiezen, is het aan hun om een strijd te leveren tegen de mannendictatuur, zoals onze westerse zusters ook hebben moeten voeren. Bedenkt dat nog niet zo lang geleden de positie van de Europese vrouw ook nog beklagenswaardig was. De strijd die de suffragettes, de dolle mina's en talrijke andere vrouwen hebben geleverd om als volwaardig burger herkend te worden in onze Europese maatschappijen, mag niet teniet gedaan worden door inwijkelingen, die de klok honderden jaren terug willen draaien.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 5 juni 2006 om 19:12.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 20:48   #250
smiley

Standaard

"It is a mistake to count Islam as a religion and give it the same status as given to Christianity, Judaism, Hinduism or Buddhism. Wolfgang Bruno who is writing a book on the movement of ex-Muslims wrote: “Westerners view Islam as a religion currently beset by many problems and aggressive groups, but still one that can offer comfort and moral guidance to millions of people. That is a fundamental mistake. Islam is not an addition to the American or European diversity rainbow. In fact, it wants to scrap the diversity rainbow and replace it with an Islamic cave.”

http://www.faithfreedom.org/book2.htm

Laatst gewijzigd door smiley : 5 juni 2006 om 20:48.
Oud 5 juni 2006, 22:37   #251
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
Neen moslims die hun boekskes niet volgen zijn geen moslims (en gelukkig maar).
en dit voor iemand die de islam als geen ander kent
tip : probeer nog eens

een vraagje, ben ik een moslim

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.

Laatst gewijzigd door Khalid : 5 juni 2006 om 22:37.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 22:57   #252
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Laat de moslim, moslim zijn in moslimlanden.............punt andere lijn.

Laat Europese steden europees zijn.................punt andere lijn.

We worden overspoeld van de parasieten en laten dit maar gebeuren!
Ook niet verwonderd zijn dat er dan soms onaangename dingskes gebeuren.

Laatst gewijzigd door colargo : 5 juni 2006 om 23:01.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 00:29   #253
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
en dit voor iemand die de islam als geen ander kent
tip : probeer nog eens

een vraagje, ben ik een moslim
Wat ik geschreven had klopt. En u vraagt mij te zeggen of u een moslim bent. Ik ken je niet. Ik heb trouwens ook nog geen postings van jou gelezen om te weten hoe dat jouw logica in elkaar steekt...

Probeer het nog eens opnieuw...

Laatst gewijzigd door smiley : 6 juni 2006 om 00:34.
Oud 6 juni 2006, 17:54   #254
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"It is a mistake to count Islam as a religion and give it the same status as given to Christianity, Judaism, Hinduism or Buddhism. Wolfgang Bruno who is writing a book on the movement of ex-Muslims wrote: “Westerners view Islam as a religion currently beset by many problems and aggressive groups, but still one that can offer comfort and moral guidance to millions of people. That is a fundamental mistake. Islam is not an addition to the American or European diversity rainbow. In fact, it wants to scrap the diversity rainbow and replace it with an Islamic cave.”

http://www.faithfreedom.org/book2.htm
Oh nee, een quote!!
Oh nee, in het Engels!!

Met bronvermelding!!!!!!!!!!

Fuck it, het blijft zever. Alsof er geen gematigde moslims bestaan. U moet dringend eens wat meer buitenkomen en ook eens met die mensen praten.
De islam wordt hier steeds voorgesteld als een wereldveroverende godsdienst/ideologie die al de rest wil uitroeien en alle vreemdeligen die zich hier zijn komen vestigen zijn ridders van Allah.

Jullie zijn ziek!
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 22:39   #255
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsus Bekijk bericht
Oh nee, een quote!!
Oh nee, in het Engels!!

Fuck it, het blijft zever. Alsof er geen gematigde moslims bestaan. U moet dringend eens wat meer buitenkomen en ook eens met die mensen praten.
De islam wordt hier steeds voorgesteld als een wereldveroverende godsdienst/ideologie die al de rest wil uitroeien en alle vreemdeligen die zich hier zijn komen vestigen zijn ridders van Allah.

Jullie zijn ziek!
Ja, er zullen gematigde moslims zijn. Daarmee bedoel ik: mensen die in Allah geloven, maar zich naar een westers systeem kunnen schikken.

MAAR het feit blijft dat de islam voor vele een totalitair systeem is, waarmee ze de wereld met alle geweld willen veroveren.
Als je deze feiten wil negeren, ben je verkeerd bezig. Er schuilt echt gevaar in de koran en onze westerse ogen ervoor sluiten, kan onze ondergang betekenen.
Oud 6 juni 2006, 22:44   #256
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ja, er zullen gematigde moslims zijn. Daarmee bedoel ik: mensen die in Allah geloven, maar zich naar een westers systeem kunnen schikken.

MAAR het feit blijft dat de islam voor vele een totalitair systeem is, waarmee ze de wereld met alle geweld willen veroveren.
Als je deze feiten wil negeren, ben je verkeerd bezig. Er schuilt echt gevaar in de koran en onze westerse ogen ervoor sluiten, kan onze ondergang betekenen.
EN DIE MOETEN JULLIE MET RUST LATEN!

Al die rest is maar zever. Mensen kunnen gestrafd worden indien ze een misdaad begaan. Dat is al de bescherming die onze staat nodig heeft. Voor de rest blijf je maar zagen over "de islam", maar blijf met je poten van de vrijheid van godsdienst af. Daarmee straf je een onmetelijk grote meerderheid voor de daden van een piepkleine minderheid.
Oud 6 juni 2006, 22:47   #257
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, het kan inderdaad zijn dat er moslims bestaan die binnen jullie doembeeld passen, maar zo zijn er ook christenen met een vijs los en die denken dat ze iedereen moeten bekeren.

We leven nog altijd in een rechtstaat en onze wetten zijn duidelijk genoeg en beschermen onze vrijheden zeer degelijk, zolang de wetten worden nageleefd, hoeven jullie je geen zorgen te maken.
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 23:36   #258
smiley

Standaard

Citaat:
Oh nee, een quote!!
Oh nee, in het Engels!!

Jullie zijn ziek!
Klassiek. Nog iemand die niks van de islam weet en die domweg de islam zit te verdedigen omdat hij vrienden heeft die zichzelf moslim noemen.
Oud 7 juni 2006, 12:53   #259
Boadicea

Standaard

Citaat:
EN DIE MOETEN JULLIE MET RUST LATEN!

Al die rest is maar zever. Mensen kunnen gestrafd worden indien ze een misdaad begaan. Dat is al de bescherming die onze staat nodig heeft. Voor de rest blijf je maar zagen over "de islam", maar blijf met je poten van de vrijheid van godsdienst af. Daarmee straf je een onmetelijk grote meerderheid voor de daden van een piepkleine minderheid.
DEZE MENSEN LAAT IK GERUST, vermits ze mij ook gerust laten.

De andere waar ik over spreek doen het niet en genieten door de vrijheid van godsdienst meer criminele vrijheden dan wie of wat dan ook in dit land.

Van mij mogen mensen gelovig zijn, maar wiens geloof inhoudt dat je neerkijkt op een ander, in wiens land je dan nog eens vertoeft, en je deze moet bekeren of vernietigen, beschouw ik als een gevaar voor onze samenleving. En ook al zou het om een kleine minderheid gaan, ze zijn gevaarlijk genoeg om veel schade aan te richten. Ze hebben onze maatschappij al genoeg ontwricht.
Oud 7 juni 2006, 12:56   #260
Boadicea

Standaard

Citaat:
Inderdaad, het kan inderdaad zijn dat er moslims bestaan die binnen jullie doembeeld passen, maar zo zijn er ook christenen met een vijs los en die denken dat ze iedereen moeten bekeren.

We leven nog altijd in een rechtstaat en onze wetten zijn duidelijk genoeg en beschermen onze vrijheden zeer degelijk, zolang de wetten worden nageleefd, hoeven jullie je geen zorgen te maken.
Christenen met een vijs los, mogen ze wat mij betreft opsluiten en de sleutel weggooien. Hetzelfde geldt voor alle godsdienstige geestesziekten.

We leven in een rechtstaat, die de vrijheden van een ander beter verdedigen dan die van de authentieke (minstens 3 volle generaties) Vlamingen. Ik kan het weten, want mijn vrijheden worden omwille van een mening NIET gerespecteerd door de wet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be