![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen nood, ze richten wel een eigen partijtje op dat meer op jullie maat is. |
|
![]() |
![]() |
#382 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hun vertrek zou de niet-politiek geïnteresseerde burger zelfs niet eens opvallen. Schoon meiske , trouwens, die Aisha. Zeer welkom bij de Flaminganten vh Belang.
![]() |
#383 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heet Jean-Marie Dedecker. |
|
![]() |
![]() |
#385 |
|
![]() [quote=Rr00ttt;1746290]2. @ Luc Broes: ik vind je opmerking over Dewinter in dit geval dom en respectloos. (Meestal kan ik me wel goed in je meningen vinden) Dewinter buitengooien om Bourgeois en Dewever binnen te halen??? Lijkt mij geen goede deal. Dewinter heeft sterktes en gebreken, maar verdient het absoluut niet om 'in de rug' aangevallen te worden imo. . [quote=Rr00ttt;1746290]
************************************************* Beste Rroottt, Je maakt ergens een fout. Ik heb nooit en nergens zo een opmerking gemaakt. De grootste misdaad van FDW is dat hij te veel stemmen haalt, en dat vergeef ik hem gaarne; Luc Vanderkelen en ook Mark Grammens noemden beiden FDW een van de sterkste politici van zijn generatie. In het VB weet men dat ook; Natuurlijk willen de politiek correcten dat we zo iemand aan de deur zetten. En dan zou men bereid zijn om met ons te praten!? Larie en apekool! Dit zou dan ook een grote fout zijn. FDW is handig en verstandig genoeg om nu indien nodig te doen wat moet gedaan worden. In het verleden heeft het VB mogelijk te harde taal gebruikt. Zeker hebben alle anderen de problemen veroorzaakt of onder tafel geveegd en op de boodschapper geschoten. En nu met een goed geleide eendrachtige partij met 1.000.000 kiezers verder vooruit! Laatst gewijzigd door luc broes : 6 juni 2006 om 08:01. |
![]() |
![]() |
#386 |
Staatssecretaris
|
![]() Is hier al heel veel keer uitgelegd.
|
![]() |
![]() |
#387 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja dus, Iedereen die zich wenst aan te passen en de wetten van dit land respecteren (en dus die niet onderschikt waant aan een of ander heilig boek) is Vlaming.
|
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kan niet voor iedereen spreken maar het is toch het officiele standpunt, al herhaaldelijke keren vermeld door FDW.
|
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is waar, maar toch denk ik dat sommige VB'ers en zeker VB-stemmers extremer zijn dan een top die meer en meer gematigder wil overkomen.
|
![]() |
![]() |
#391 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom verzet je je tegen een haarscherpe afscheiding tussen critici van het immigratiebeleid enerzijds en ideologische racisten anderzijds?
|
![]() |
![]() |
#393 | |
|
![]() Citaat:
Ik vermeldde zopas dat ik Chinese vrienden heb in antwerpen. Ik weet niet of ze Belgisch staatsburger zijn. Onafhankelijk daarvan vind ik dat het Chinezen zijn en zij denken dat ook. Volgens sommigen is dat racisme, want het zijn geen Chinezen maar Belgen! Een papier met een stempel is al wat telt. Neem me niet kwalijk, maar ik vind dat een belachelijke discussie. Met Aisha ligt dat natuurlijk helemaal anders. Zij is hier opgegroeid, en het enige onderscheid met gewone vlamingen is wellicht enkel dat ze mooi zwart haar heeft en een mooie donkere huidskleur. Zij is dus wel degelijk een van ons. Iemand die daar problemen mee heeft gebrek aan goede smaak, en gebrek aan een minimum gezond verstand en menselijkheid. |
|
![]() |
![]() |
#394 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe zou deze vaststelling de noodzaak aan een duidelijk aflijning tussen kritiek op het migratiebeleid en ideologisch racisme kunnen teniet doen?
|
![]() |
![]() |
#396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#397 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zou dat voldoende stimulans zijn? Of heb je nog een paar homo's �* la Fortuyn nodig? Laatst gewijzigd door baarle : 6 juni 2006 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#400 |
Banneling
|
![]() Ik ga daar niet teveel over zeggen anders gaan we de linksen weer munitie geven.Roeland Raes is een harde van het goede soort.8)
|
![]() |