![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#443 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben helaas niet de enige poster op dit forum die de mogelijkheid overweegt dat gij een Blokwatch-achtige provocateur zijt.
|
![]() |
![]() |
#444 | |
|
![]() Citaat:
En nogmaals de democratische meerderheid in vlaanderen heeft voldoende gezond verstand. |
|
![]() |
![]() |
#445 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#446 |
|
![]() De immigratiestop (die er in theorie ook is!) is noodzakelijk om de integratie van de reeds aanwezige allochtonen mogelijk te maken en te vermijden dat heel onze samenleving evolueert naar een soort feitelijke apartheid met eigen taal en eigen wetten.
|
![]() |
![]() |
#447 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ideologisch racisme daarentegen is uiterst marginaal in Vlaanderen en uit zich op dit forum bij monde van een paar posters. Toevallig zijn ze allemaal Belang-sympatisant en een ervan beweert zelfs dat hij kaderlid is. In andere partijen, hoe waardeloos die verder ook kunnen zijn, zouden ze buitenvliegen. Dat kan in het Belang ook, denk ik. Laatst gewijzigd door baarle : 6 juni 2006 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
#448 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Luc, het gaat hier niet over de migratiestop, en evenmin over kritiek op het migratie- of veiligheidsbeleid.
|
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() Als ik een strengere mening heb over de migratiestopdan het officiele partijstandpunt van een partij waar gij geen lid van zijt dan kent gij u het recht toe mij als een provocateur te beschouwen.Ge moet het maar durven.De andere die mij een provocateur genoemd heeft gelooft dat god de aarde in 7 dagen geschapen heeft en daar ligik dus ook niet van wakker.Ik stoor gewoon bepaalde mensen die de zoveelste poging doe de partij op de VU te doen lijken.8)
|
![]() |
![]() |
#450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#451 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iemand die suggereert dat het Belang een geheim programma heeft, naast zijn openbaar programma: geef toe, het komt recht uit de Blokwatch-trommel.
|
![]() |
![]() |
#452 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dit is een politiek discussieforum. Ik moei me hier dus met alles wat van ver of dichtbij politieke betekenis heeft. |
|
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() Ik heb niet gezegd dat er een geheim programma is.Ik heb gezegd dat men in verkiezingsprogrammas geen kleine detalils moet vermelden.Een oppositiepartij moet zich tot algemeenheden beperken.Dat geldt nog meer voor het VB omdat men juridische problemen moet vermijden sinds het VB arrest.Een algemene slogan zoals de migratiestop volstaat.Welke ook de invulling daarvan is laat men in het openbaar onbesproken.8)
|
![]() |
![]() |
#454 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik dacht daar eens de mening van andere forum-Belangers over te vragen, maar dat hoeft niet meer: ze hebben al ruimschoots laten merken wat ze erover denken. |
|
![]() |
![]() |
#455 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#456 | |
|
![]() Citaat:
![]() knettergek maar zeer onderhoudend. ![]()
![]() |
#457 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aan je ene kant heb je het regime en de rechtbanken. Aan de andere de kiezer. Jouw strategie heeft 30 jaar lang volstaan om kiezers te blijven aantrekken. Het ziet er naar uit dat daaraan een eind aan het komen is. Steeds meer mensen willen nu een concrete invulling. In de mate dat partijen daaraan tegemoet kunnen komen, zullen ze kiezers blijven aantrekken.
|
![]() |
![]() |
#458 | |
|
![]() Citaat:
CD&V: Het gezin eerst! N-VA: Laat de Walen de crisis betalen!
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 6 juni 2006 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
#459 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, Steven, het was juist mijn stelling dat dat anno 2007 niet meer zal volstaan. Niet voor het Belang, maar ook niet voor de CD&V en de VLD. Alleen de SPA zal het misschien iets langer kunnen rekken met holle slogans.
|
![]() |
![]() |
#460 |
Banneling
|
![]() Het verleden heeft al bewezen dat ik gelijk heb.Het 70 punten programma moogt ge denken maar nooit zeggen.Wat de kern van het VB in detail altijd gedacht heeft kan niet als zodanig naar buiten gebracht worden zonder de wet te overtreden.De les van het VB arrest moet zijn algemene slogans zonder al te concrete invulling maar de gedachten moeten zeker blijven.Gedachten zijn niet strafbaar
|
![]() |