![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ... zijn omgang met woorden...
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja ik mis hem ook.
heeft volgens mijn laatste informatie geen internet meer
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() pfft... heel dat forum zit zo volgepakt met pseudo-intellectuelen (nu wat minder, thx to 'den blok') dat een nuchtere kijk op de meeste feiten wel ontbreekt... Wie kon 'hem' tegenspreken?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar; het internet heeft geen Duncan meer.
![]() |
![]() |
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar gelijk had ie! ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Ik zou zeggen dat de kijk van deze "pseudointellectueel" tijdens den blok nu net nuchterder is dan buiten deze periode8)
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wat ik moet missen
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Een bloemlezing van Duncans literaire hoogstandjes...
![]() Laatst gewijzigd door Monocle : 8 juni 2006 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Ik mis hem helemaal niet. Die gast kon zich nooit duidelijk uitdrukken over wat hij precies wilde. Verward gehaspel over poetsmannen en vuile wijven en een hele hoop "Looooooooooooools" was het enige dat eruit kwam. Die gast schreef alles constant in een woedeaanval. Op die manier is de communicatie totaal zoek...
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 9 juni 2006 om 13:39. Reden: 6 pinten, 2 Duvels, ne cola ne platte water en ne witte wijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#14 | |
|
![]() Van tijd tot tijd wel, maar als ge honderd keer per dag dezelfde flauwekul naar uw hoofd geslingerd krijgt, is het lachen snel vergaan en is gevoel van irritatie niet meer te onderdrukken...
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Ja ik vind het partijblad van VB ook lastig...
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Soms kan een mens voor anderen, die het minder getroffen hebben, wel erg hard zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
ik weet dat duncan nog steeds posten zoekt waar ie kan gaan poetsen in het dienstenchequesysteem. erntige aanbiedingen wil ik altijd aan hem doorspelen want sta nog steeds in contact met hem. ik denk persoonlijk dat de meeste mannen niet deugen voor poetswerk ( mezelf daarbij voornamelijk als referentie nemend ) maar duncan moet daarop wel een uitzondering zijn. anders lijkt het me onmogelijk dat hij sommige van zijn posten al gedurende verschillende jaren heeft kunnen houden. probleem is men moet hem een kans geven om zich als poetsman te kunnen bewijzen ipv hem meteen weg te lachen omdat hij als man wil gaan poetsen. dat is ook de hardheid van de maatschappij bij het soliciteren is het al te vaak zo je wordt op je uiterlijk, je profiel beoordeeld, en niet op wat je kan als ik werkgever zou zijn zou ik met praktische proeven werken bij solicitaties en totaal niet naar uiterlijk, profiel, geslacht, afkomst enz kijken. moest ik bouwondernemer zijn bvb zou ik ergens wat bakstenen klaarleggen en een ladder tegen de gevel naar het dak en aan solicitanten vragen om eens wat bakstenen naar het dak te brengen. heb ik iemand nodig die administratie moet doen zou ik hem een tekstje laten tijpen enz enz
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |