Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2006, 12:11   #161
humble
Burgemeester

Standaard

Duiveltje 382
De weg van wonderboy Janssens, mislukkeling en burgemeester, aan het opgaan?
Je eigen gelijk maar blijven herhalen, na duizend maal is er zeker één gek die je geloofd indien ze dom zijn zelfs meer,self-fulfilling prophesies.
Duiveltje de mensen zijn niet allemaal dom en steeds minder en minder, de tijd van amada en Lsp zijn veranderd in de minimale groepjes met maximal lawaai.
Op welke wetenschappelijke manier heb je die voorkeur verkregen, afdreiging, foltering, sociale druk, of simpele angst?
Wat was de vraag?
Ik ken het dokske zeer goed, overigens ben je duidelijk onduidelijk genoeg over het “ dokske “ om alles en niets te zeggen.
Het zou me dan ook zeer sterk verwonderen als jou uitspraak meer zou zijn dan de wens van een enkeling.
En indachtig de mensen daar kan ik me goed inbeelden dat ze zelfs gaan beamen dat de aarde vierkant is als een zonderling erom vraagt, ze zijn namelijk zeer praktisch ingesteld ze hebben zo door of het ja dan nee de moeite is om aan iemand tijd te spenderen of niet.
Gezien de ijver en het fanatisme waarmee u , eenzame roeper van het dokske, uw waarheid wil opdringen is het duidelijk dat dit eerder een kruistocht is tegen de zekerheid dat het Vlaams belang gaat winnen dan dat het om een vaststelling gaat.
Ik denk dat u van de eerste leugen niet gebarsten bent en dat uw ziel zo zwart is als uw avatar.
De methode die u gebruikt zou wel eens zo ondoordacht kunnen zijn dat ze contraproductief gaan werken op uw stelling, of hoe men het bedje spreid voor een ander/wie een put graaft voor een ander valt er dikwijls zelf in.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2006, 14:00   #162
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Duiveltje 382
De weg van wonderboy Janssens, mislukkeling en burgemeester, aan het opgaan?
Je eigen gelijk maar blijven herhalen, na duizend maal is er zeker één gek die je geloofd indien ze dom zijn zelfs meer,self-fulfilling prophesies.
Duiveltje de mensen zijn niet allemaal dom en steeds minder en minder, de tijd van amada en Lsp zijn veranderd in de minimale groepjes met maximal lawaai.
Op welke wetenschappelijke manier heb je die voorkeur verkregen, afdreiging, foltering, sociale druk, of simpele angst?
Wat was de vraag?
Ik ken het dokske zeer goed, overigens ben je duidelijk onduidelijk genoeg over het “ dokske “ om alles en niets te zeggen.
Het zou me dan ook zeer sterk verwonderen als jou uitspraak meer zou zijn dan de wens van een enkeling.
En indachtig de mensen daar kan ik me goed inbeelden dat ze zelfs gaan beamen dat de aarde vierkant is als een zonderling erom vraagt, ze zijn namelijk zeer praktisch ingesteld ze hebben zo door of het ja dan nee de moeite is om aan iemand tijd te spenderen of niet.
Gezien de ijver en het fanatisme waarmee u , eenzame roeper van het dokske, uw waarheid wil opdringen is het duidelijk dat dit eerder een kruistocht is tegen de zekerheid dat het Vlaams belang gaat winnen dan dat het om een vaststelling gaat.
Ik denk dat u van de eerste leugen niet gebarsten bent en dat uw ziel zo zwart is als uw avatar.
De methode die u gebruikt zou wel eens zo ondoordacht kunnen zijn dat ze contraproductief gaan werken op uw stelling, of hoe men het bedje spreid voor een ander/wie een put graaft voor een ander valt er dikwijls zelf in.
In oktober zal jij wel anders piepen,en vooral blijven dromen hé.
Woon jij ook 47 jaar in de buurt waar ik woon?
Ik zeg U in alle ernst dat er veel mensen zijn die al die onzin van het VB beu zijn.
De klok van de multiculturele samenleving kan jij niet terug draaien(niemand trouwens)
Oud 8 juni 2006, 15:00   #163
Sneta
Gouverneur

Sneta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het was te verwachten dat jouw fraaie soort de verkrachende kutmarokkaantjes op zo'n lafhartige manier zouden verontschuldigen.

Het meisje dat op slechts 200 meter van mijn raam verkracht werd door drie racisten die daar nooit hun eigen soort voor zouden uitkiezen, had 'prijs' op een zwoele zomeravond. Ik hield het achterraam dicht en de rolluiken naar beneden wegens de herrie die de samentroepende, allochtone bendes, daar de hele zomer lang maakten. Ik trok dan zelfs naar logeerkamer aan de voorkant van mijn huis om te kunnen slapen.
Ben jij nu echt zo naief om te denken dat wanneer we alle mensen van vreemde origine het land zouden uitzetten, dat er dan geen verkrachtingen meer zouden plaatsvinden in dit land ???

Jij ziet alleen maar misdaden als ze gepleegd worden door mensen van vreemde origine.
Indien ze door het '' eigen volk'' gepleegd worden dan horen we Knuppel niet.
Selectief blind zijn heet dat ...

Laatst gewijzigd door Sneta : 8 juni 2006 om 15:01.
Sneta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2006, 16:50   #164
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneta Bekijk bericht
Ben jij nu echt zo naief om te denken dat wanneer we alle mensen van vreemde origine het land zouden uitzetten, dat er dan geen verkrachtingen meer zouden plaatsvinden in dit land ???

Jij ziet alleen maar misdaden als ze gepleegd worden door mensen van vreemde origine.
Denk je dat eigen volk geen misdaden pleegt? Mij heb je nooit horen beweren dat enkel allochtonen crimineel zijn. Of was Dutroux een buitenlander? (Enfin, ik beschouw een Waal wel als 1, maar als we het toch over België moeten hebben.)
Maar naar mijn mening zullen we wel genoeg plaats hebben in onze gevangenissen, als we er enkel onze eigen criminelen in moeten herbergen.
Oud 8 juni 2006, 20:28   #165
humble
Burgemeester

Standaard

multiculturele samenleving is een utopie, onleefbaar en onbestand, er is geen een land dat multicultureel functioneert, de mogelijkheid tot het instaleren is even onrealistische als het communisme en gaat tot dezelfde excessieve dictaturen leiden
1)
In ieder huwelijk en in ieder gezin zijn er ruzies.
Die mensen kozen voor elkaar, hebben bloedbanden, dezelfde backgrounds, culturen, waarde en normen.
Zij zijn niet gedwongen samen te leven.
2)
Zet twintig konijnen, varkens of mensen op een vierkante meter en ze moorden elkaar uit.
zet twintig rassen en culturen bijeen en ze verstoren elkaars zelfbeeld en psychologische ruimte, gebruiken, waarden en normen.
Als iedereen op 20km van elkaar woont is er natuurlijk geen probleem.
3)
Ik wil dat andere respect opbrengen voor mijn gezin, familie, volk, streek, cultuur, waarden en normen.
Inwijkelingen zijn gasten en dienen zich aldus te gedragen.
Mijn voorouders hebben dit land, deze welvaart, deze cultuur opgebouwd,hebben ervoor gestreden, zijn ervoor gestorven en ik ben daar fier op. Ik hoef dit niet te grabellen te gooien voor nietsnutten.
Als ze zich willen aanpassen aan onze leidcultuur en ze zijn geen economische gelukzoekers ok, als het paria’s, parasieten, werkonwillige of criminelen zijn dienen ze zonder pardon buiten geschopt te worden.
4)
Ze dienen een verblijfsakkoord te tekenen waarin onder andere punten, zeker staat;
- gelijkheid van man en vrouw op alle niveaus
- scheiding van kerk en staat, zodat de kerk geen invloed heeft op het beleid, de wetten en de rechtspraak.
- Erkenning van ons fundamenteel recht op alle normen en waarde van onze leidcultuur.
- Gelijkheid van godsdiensten, Christelijk, natuurgodsdiensten, beheaviour godsdiensten, Islamisme, Atheïsme, Boeddhisme, confucianisme, etc.
relativerend
- Het recht alles in vraag te stellen ook een Godsdienst en een God, de politiek of zijn leiders.
- Het recht met alles te lachen of belachelijk te maken
Bij uitbreiding
- Erkenning van gelijkheid en wederkerige appreciatie van godsdienst; als wij toelaten hier tempels te bouwen moeten de landen van oorsprong dit evenzeer toelaten op hun grondgebied. Ieder individu dient deze gang van zaken te erkennen.
Deze lijst is een indikatie, ieder die hiertegen zondigd kan terug van waar hij kwam.
Minderjarige gaan tesamen met hun ouders zoals in Duitsland, opvoeden vergt een inspannig.
Iedereen die geen job heeft gedurende 3 maanden gaat terug Fr en D.
Gezinsherrening zoals in Nederland, job , spaargeld, op eigen kosten in land van herkomst nederlands leren en een inburgeringscursus.

Laatst gewijzigd door humble : 8 juni 2006 om 20:38.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2006, 16:11   #166
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik zeg U in alle ernst dat er veel mensen zijn die al die onzin van het VB beu zijn.
De klok van de multiculturele samenleving kan jij niet terug draaien(niemand trouwens)
Nee bedankt, 19 jaar geleden heb ik er gewoond, toen het er nog goed was om te wonen.
Sociaal gevallen, marginalen, vreemdelingen en oude mensen die er niet meer weg geraken is het enige dat er nu nog terug te vinden is.
Het is een achtergestelde buurt geworden....Borgerhout maar dan in’t klein.8)
MT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2006, 18:55   #167
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke multiculturele samenleving?

Ik zie enkel een kosmopolitische samenleving, die bestaat trouwens al eeuwen in onze contreien, waar we nooit last mee hebben gehad. Een recent fenemoon met het accent op één bepaalde groep mensen van dezelfde afkomst doet echter alle ophef en commotie die mei '68 tentoon spreidde, maar dan veel hardnekkiger en agressiever.

Dat doet je denken...
Oud 12 juni 2006, 03:37   #168
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Wacht tot ze dat nieuwe sportpaleis en die sporthal gaan zetten. Dan ga je in Deurne-noord en delen van Merksem pas problemen hebben.

Het VB biedt een alternatief, dat kan werken als ze het goed doen, doen ze het slecht, dan krijgen ze wel de rekening bij de verkiezingen eh.
God, zwijgt van die ellende, dat is ook enorm hoe ze dat uitbuiten nu al, zelfs voor het open is. Iedereen moet hier 1 parkeerkaart hebben, de 2de kaart in een zelfde gezin is betalend (12,5€ per maand), zelfs al woon je hier al jaren, en anders krijg je nog wat boetes er bij, leuk als je hier net als velen van ons een huis ooit kocht, in de ondertussen halve krottenbuurt van Deurne. Bezoek kan je niet meer rustig ontvangen, om de 2 u moeten de mensen naar buiten hun schijf gaan verzetten. In ieder geval degoutant om tijdens feestjes om de 2 u tegen de mensen te moeten zeggen, allemaal naar buiten voor uw kaart of een boete betalen.
Ik geloof er niets van als duveltje beweert dat in die buurt er minder mensen voor zullen stemmen, net andersom, dat hij/zij anders een keer rondhoort in de Doelhofstraat en omstreken. Daar hoor je echt wel andere dingen dan mensen die zeggen niet voor het VB te gaan stemmen. Zelfs een aantal van de allochtonen hier die wonen en mogen kiezen, stemmen VB.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2006, 06:41   #169
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
God, zwijgt van die ellende, dat is ook enorm hoe ze dat uitbuiten nu al, zelfs voor het open is. Iedereen moet hier 1 parkeerkaart hebben, de 2de kaart in een zelfde gezin is betalend (12,5€ per maand), zelfs al woon je hier al jaren, en anders krijg je nog wat boetes er bij, leuk als je hier net als velen van ons een huis ooit kocht, in de ondertussen halve krottenbuurt van Deurne. Bezoek kan je niet meer rustig ontvangen, om de 2 u moeten de mensen naar buiten hun schijf gaan verzetten. In ieder geval degoutant om tijdens feestjes om de 2 u tegen de mensen te moeten zeggen, allemaal naar buiten voor uw kaart of een boete betalen.
Het is gewoon grotest en asociaal wat het bestuur probeert te doen. Hun kinderachtig gedoe om eerst te beslissen en dan pas te zien wat ze nu eigenlijk beslist hebben, werkt op de mensen hun zenuwen. En ondertussen bouwt het bedrijf van de familie Van Campenhout maar verder...

Citaat:
Ik geloof er niets van als duveltje beweert dat in die buurt er minder mensen voor zullen stemmen, net andersom, dat hij/zij anders een keer rondhoort in de Doelhofstraat en omstreken. Daar hoor je echt wel andere dingen dan mensen die zeggen niet voor het VB te gaan stemmen. Zelfs een aantal van de allochtonen hier die wonen en mogen kiezen, stemmen VB.
Inderdaad, daar heb ik ook al van gehoord.
Oud 12 juni 2006, 07:20   #170
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Zelfs een aantal van de allochtonen hier die wonen en mogen kiezen, stemmen VB.
Het is de nieuwe trend.

Dank zij het vreemdelingenstemrecht gaan de allochtonen de daling van het aantal Belgische VB-stemmen compenseren.

Niet slecht gezien van de VLD, destijds.
Oud 12 juni 2006, 07:35   #171
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Het is de nieuwe trend.

Dank zij het vreemdelingenstemrecht gaan de allochtonen de daling van het aantal Belgische VB-stemmen compenseren.

Niet slecht gezien van de VLD, destijds.
En als de sociale zekerheid geregionaliseerd is, willen ze allemaal een onafhankelijk Vlaanderen.

Nee, serieus.
Oud 12 juni 2006, 07:52   #172
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
En als de sociale zekerheid geregionaliseerd is, willen ze allemaal een onafhankelijk Vlaanderen.

Nee, serieus.
Ik zou niet te hard willen lachen.

In de beschavingsclash tussen identitairen en paarsen horen de vreemdelingen natuurlijkerwijs aan de kant van de eersten te staan. Het is een grote fout om hen aan nihilistisch links over te laten, zij hebben juist nog een spontane identiteit die wij niet meer hebben.
Oud 12 juni 2006, 07:54   #173
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ik zou niet te hard willen lachen.

In de beschavingsclash tussen identitairen en paarsen horen de vreemdelingen natuurlijkerwijs aan de kant van de eersten te staan. Het is een grote fout om hen aan nihilistisch links over te laten, zij hebben juist nog een spontane identiteit die wij niet meer hebben.
Ik lachte niet, dat zei ik toch?
Oud 12 juni 2006, 18:12   #174
bk232214
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Volgens de mensen in mijn straat zullen er vele niet meer VB kiezen bij de volgende kiezingen
Na de gebeurtenissen in Antwerpen geraken de mensen al die haatcampagnes van Vb beu
Althans dat is de mening van de mensen in mijn straat
Welke straat is dat zeker aan het konicksplein
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2006, 18:14   #175
bk232214
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het dokske in Merksem,kom gerust eens langst en hoor zelf de commentaren van mensen die jaren op VB hebben, gekozen
wonen daar nog mensen veel kamelen heb ik er gezien
Oud 12 juni 2006, 18:17   #176
bk232214
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneta Bekijk bericht

Ik begrijp knuppel meedoen of anders verruizen
Oud 13 juni 2006, 01:07   #177
*M@g!C*
Burger

*M@g!C*'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar *M@g!C*
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Sorry, ik ben anti-racist, en kleurenblind.
Geen voorkeursbehandelingen.
Het anti-denken is de mens blijkbaar eigen.(Helaas, in een vreedzame wereld denkt men niet Anti, ook niet Anti de mensen die Anti zijn (want dan is men zelf Anti))

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dank u Bill Gates.
Dank u politics.be
Mijn diepe respect!
Dit siert u!
Oud 13 juni 2006, 06:52   #178
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *M@g!C* Bekijk bericht
Het anti-denken is de mens blijkbaar eigen.
Juist.
Ik zie dan ook geen enkele reden om aan deze bewustzijnsinhouden die in onze hoofden opduiken, restricties op te leggen inzake uiting.
Oud 13 juni 2006, 07:14   #179
Chyron0
Partijlid

Chyron0's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoor héél andere echo's.
Zoals de zaken er nu voorstaan, gaat het Vlaams Belang naar een nieuwe electorale winst.
Maar daar hoeft niet over geredetwist te worden, de verkiezingen zullen het uitwijzen.
Voor de rest weten VB-kiezers al heel lanf dat ze hun "geaardheid" niet mogen "outen" want dat ze zich dan blootstellen aan excommunicatie uit de politiek correcte = beschaafde samenleving en dat ze het risico lopen aan de publieke schandpaal genageld te worden.
Zeker als naar hun verboden intenties gepeild wordt door een gebeten tegenstander van alles wat VB is, zullen ze wel twee keer oppassen alvorens zich zomaar
Chyron0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 07:14   #180
Chyron0
Partijlid

Chyron0's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoor héél andere echo's.
Zoals de zaken er nu voorstaan, gaat het Vlaams Belang naar een nieuwe electorale winst.
Maar daar hoeft niet over geredetwist te worden, de verkiezingen zullen het uitwijzen.
Voor de rest weten VB-kiezers al heel lanf dat ze hun "geaardheid" niet mogen "outen" want dat ze zich dan blootstellen aan excommunicatie uit de politiek correcte = beschaafde samenleving en dat ze het risico lopen aan de publieke schandpaal genageld te worden.
Zeker als naar hun verboden intenties gepeild wordt door een gebeten tegenstander van alles wat VB is, zullen ze wel twee keer oppassen alvorens zich zomaar bloot
Chyron0 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be