![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
ik gok op het tegendeel, mijn beste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
een voorbeeld : naturisten zeggen dat een belangrijk onderdeel van hun naturist zijn ligt in het feit dat ze zich vrij voelen als ze in hun nakie rondlopen. (= vrijheid). Nu ben ik er nog nooit geweest maar wil dat dan zeggen dat het er op naaktstranden of naturistencampings dan chaotisch aan toe gaat... ?? En ja ik heb wel enige trekjes die men anarchistisch zou kunnen noemen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is er mis mee. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
En op die scholen werd bij de vorige verkiezingen ook een stemming gehouden....met hoge score voor het VB..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tussen wie zijn lijntjes anders? Die van Big Brother?
Laatst gewijzigd door baarle : 15 juni 2006 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, gokken is natuurlijk ook een manier. Met HVT hebt ge anders wel niet direct zo'n fameuze bevestiging van uw gok gekregen, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
de leerlingen die ervoor uitkomen dat ze VuilBlok-sympathien hebben, zijn geen grote groep, en stoten op een (natuurlijke) sociale weerstand van andere leerlingen en leerkrachten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Een duidelijke breuk is hier zichtbaar.
Tussen de aanhangers van de gecontroleerde maatschappij waar de burgers nummers zijn die tussen de paadjes moeten lopen en alleen mogen denken hoe de heersers bepalen dat er mag gedacht worden (hoe heette het boek weer....) en de aanhangers van de vrije mens die vrij zijn mening mag vormen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb zo een zoon gehad die er wel durfde voor uitkomen, maar die was zo slim om zulke hoge punten te halen dat men hem niets kon maken... oja die fanatieke leerkrachten en overbrengers van "gelijkheid, verdraagzaamheid, samenwerking, tolerantie voor elkaar" pelden het appeltje dat ze niet met mijn oudste zoon konden pellen wel met de 2 volgende zonen die op dezelfde school aankwamen en bij sommige "gelijkheid, verdraagzaamheid, samenwerking, tolerantie voor elkaar-promotende leerkrachten" van de eerste dag te horen kregen; "broer van "X"?"... en ze hebben het geweten dat hun broer zijn gedacht durfde te zeggen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 15 juni 2006 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Zeker godsdienstleraars waren het fanatiekste in de vervolging van VB-sympathisanten... Dat zal zeker zijn omdat die zich het druktse engageren in de "gelijkheid, verdraagzaamheid, samenwerking, tolerantie voor elkaar"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() men zou mensen niet mogen straffen omdat familieleden foute ideëen hebben, ik ben daar mee akkoord, dat is schandalig, familie kies je niet zelf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() En het gebeurt Juan... het gebeurt door mensen die "gelijkheid, verdraagzaamheid, samenwerking, tolerantie voor elkaar" over moeten brengen ....
Mijn kinderen zijn ondertussen naar een andere school gegaan waar men geen weet heeft van zijn broer en plots blijken ze veel beter mee te kunnen dan in de andere school... en de problemen met sommige leerkrachten zijn ook verdwenen... en als ouder kan ik je verzekeren dat je maag dan wel eens omdraait.... en dan kots je heel die weldenkende "gelijkheid, verdraagzaamheid, samenwerking, tolerantie voor elkaar-lerende leerkrachten" wel eens uit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een maatschappij heeft grenzen nodig en het is de overheid die die grenzen moet bepalen, daar dient ze nu eenmaal voor (onder andere). Daarom dat ik sprak over die chaos: als de overheid geen lijntjes mag uitstippelen, heb je chaos. Als het jouw vrije mening is dat je het recht hebt om mensen te vermoorden ... Hetzelfde geldt voor racisme en andere inbreuken op de mensenrechten (zoals ze zijn vastgelegd in de Belgische wetgeving weliswaar). Het onderwijs dient daar zijn bijdrage aan te leveren door kinderen sociale vaardigheden, burgerzin (kennis over democratische principes enzo) en dergelijke meer bij te brengen, zo ook het thuisonderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Iemand vermoorden is geen denkbeeld maar een daad. PUNT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Juan;1758890]zeer betwijfelbaar onderzoek dus
Wel, die conclusie laat ik voor uw rekening. In elk geval, het onderzoek dat ik ken spreek uw bewering tegen. Er is ook geen enkele a priori reden om te geloven dat een kunstmatig milieu als een school geschikt zou zijn om op een normale manier als sociaal wezen op te groeien. http://www.dur.ac.uk/p.j.rothermel/ http://www.sudbury-gent.be/downloads...peloosheid.pdf
![]() |
#38 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Aan kinderen wel, aangezien kinderen tot een bepaalde leeftijd zich geen mening kunnen vormen, en ze zich wel sociaal moeten kunnen ontwikkelen. En je moet daarin nu eenmaal een bepaalde lijn volgen. Een kind zijn rechtvaardigheidsgevoel, sociale omgang, enzovoort ontwikkelt zich door opvoeding, onderwijs, kopieergedrag, ... om mijn voorbeeld met het moorden nog eens te gebruiken: Het is inderdaad je volste recht om te denken dat je één ieder mag vermoorden, zolang je er maar niemand tot aanzet of het zelf doet, etc. Volgens jou zou je kinderen mogen leren dat moorden mag, als je daar zelf van overtuigd bent ... (denk eraan, het is niet mogelijk géén waarden door te geven aan kinderen, of het is dat je ze samen op een eiland stopt en je er niets meer van aantrekt (en lees dan maar eens lord of the flies)) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
=> Indien de overheid geen lijntjes uitstippelt in Brussel, waarom moet ze dan wel lijntjes uitstippelen in de provincie Antwerpen? => Indien de overheid zo bekwaam is om het leer- en ontwikkelingsproces van kinderen te bewaken, hoe komt het dan dat de door haar gesubsidieerde en gecontroleerde scholen ieder jaar duizenden gefrusteerden-ongediplomeerden afleveren? Moet die staat niet eerst voor eigen deur vegen ipv thuislerenden (die de belastingbetaler bovendien een massieve besparing opleveren) lastig te vallen? En waar komt dan al het asociale in onze samenleving vandaan, in het licht van het feit dat virtueel iedereen toch jarenlang is blootgesteld geweest aan staatsgecontroleerde opvoeding? => Indien de staat zo'n bekwaam bewaker van het opvoedproces is, hoe komt het dan dat mijn vier kinderen met gemiddeld twee jaar voorsprong (16 jaar ipv 18 jaar) hun middelbare studies beëindigden, en daarvoor uitgedrukt in studietijd ongeveer 15 tot 20 % van de tijd nodig hadden die een 'normale' middelbare scholier in de schoolbanken doorbrengt?
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toen ik de tekst van A.Colen in de Brussels Journal las, moest ik dikwijls mijn wenkbrauwen fronsen over het al te propagandistisch gezever over "het slechte België" en "de linkse indoctrinatie in de scholen". Maar nu bevestigt bovenstaande zélf al deze insinuaties... Tja...