![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die Knuppel heeft me niet te besturen en leiden.Die vent en zijn stomme kroost kan me geen reet schelen.Spreek voor je eigen Blubber,maar niet voor mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn neef heeft ooit gezorgd voor brandstichting.
Ben ik dan ook crapuul? een pyromaan? een maatschappelijk gevaar? Val nooit iemand aan met z'n familie, want familie heb je nooit zelf gekozen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je ziet wat dat doet he... Ontneem die kliek die zich meer waant dan de rest van ons door hun geboorte van hun dun laagje vernis dat hun regimes hen aanmeten via propaganda, en er blijft vuil krapuul over.
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben absoluut voor een republikeins-democratische staatsvorm, waarbij ik twijfel tussen wat men een "presidentieel" en een "klassiek republikeinse republiek met een eerder ceremoniële president" noemt..
Maar zelfs in zéulk regime kan de neef van een president met de justitie in aanraking komen of kunnen er matrimoniale "schanalen" aan het licht komen mbt tot de president zelf.. Macht corrumpeert, totale macht corrumpeert totaal.. Het ondermijnen van burgercontrole door het afschaffen van stemplicht, verminderen van het aantal parlementariërs, weghalen van scheiding der machten enz.; zijn allemaal pogingen om aan een "uitvoerende macht" meer overwicht toe te kennen, meer macht te concentreren & bijgevolg democratie uit te hollen en de verleiding tot corruptie te verhogen.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de meerderheid der Italianen zulks wenst: gogogo!
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 juni 2006 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Dat maakt geen indruk, Mitgard...
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Victor Emmanuel is wel hoofd van Savoye. Moest de monarchie niet afgeschaft zijn in 1946, was die man nu koning. Al een geluk dat men dat wel gedaan heeft. Al dat gezwets over morele autoriteit, superioriteit en ervaring die van generatie op generatie wordt overgeleverd, blijkt voos en leeg te zijn: blauw bloed kan even krapuleus of zelfs nog krapuleuzer zijn dan rood bloed. Bij een president kan het ook verkeren, kijk maar naar Nixon. Het grote verschil is wel dat men een president kan afzetten. Ïn de grondwet staat niet verankerd dat hij en al zijn nakomelingen recht hebben op de troon, wat er ook gebeurt. Dit geldt natuurlijk niet voor dictaturen, een minimum aan democratie is vereist. Het ondermijnen van burgercontrole door het afschaffen van stemplicht, verminderen van het aantal parlementariërs, weghalen van scheiding der machten enz.; zijn allemaal pogingen om aan een "uitvoerende macht" meer overwicht toe te kennen, meer macht te concentreren & bijgevolg democratie uit te hollen en de verleiding tot corruptie te verhogen.
![]() |
![]() |
#32 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 17 juni 2006 om 15:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Belgicisme: criminelen aan de macht!
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dit geval inderdaad aantoont hoe ziek en corrupt de Italiaanse samenleving geworden is onder invloed van de republiek. Het herstel van de Monarchie zou nuttig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() Inkaderen jongens!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel oppassen voor tantes die in het parlement zitten!
Laatst gewijzigd door baarle : 17 juni 2006 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De Sacco Di Roma gebeurde onder één van de hoogtepunten van de monarchie. Even de moeite besparen van degenen die spontaan naar Wikipedia gaan: het was keizer Karel V (een monarch) die de stad Rome dagenlang plunderden. De reden dat de paus (Clemens VII) hieraan ontsnapte, was omdat hij zich had verschanst in de Engelenburcht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Albert leefde niet van de prostitutie, en was dus geen voorbeeld voor eventueel pooiersgedrag. Citaat:
2/Zelfs al organiseert neefje orgieën, dan nog is nonkel niet schuldig, ook niet als nonkel zelf al eens scheefpoepte. 3/Geld naar de hoeren dragen =/= je eigen brood verdienen als pooier Citaat:
Mijn familie is onbesproken, en heeft geen aandeel in mijn liederlijke gedrag PS Ik merkte achteraf dat je Yves Desmet citeerde. Mijn opmerkingen blijven identiek. Daar verandert het gezagsargument zelden of nooit iets aan 8)
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 juni 2006 om 15:22. |
|||
![]() |
![]() |