![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Patriot, jij vroeg me enkele dagen geleden nog naar voorbeelden van totaal crazy, romantisch-gezwollen uitspraken van BUB-leden.
Je wordt op je wenken bediend. Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door baarle : 17 juni 2006 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vermoed dat ik namens Yves kan antwoorden dat hij het bijzonder laf vindt om verantwoordelijkheid voor de gecreëerde sfeer van verval op zo'n manier af te wimpelen. Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 17 juni 2006 om 15:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Precies daarom zou het voor u zonneklaar moeten zijn dat Gods zegen op België rust. Ook al lijken Zijn wegen die hij met ons land wil bewandelen u soms ondoorgrondelijk, België (be)staat al heel lang onder Zijn solide bescherming. And it looks like it's here to stay. Wat God verbond zal een flamingant niet scheiden. Verzoen u met België, zijn Schepper en diens afgezant op aard, onze Goede Democratisch Getolereerde Vorst Albert II, en eeuwige roem, en rijkdom zal uw deel zijn. Zoniet wacht u scherpe smaad, verachtelijke vernedering en onpeilbare ondergang. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu die prins is op zijn negende weg getrokken naar Italië dus kan je moeilijk zeggen dat Paola en Albert een grote rol in zijn ideologische vormgevig hebben gespeeld. Wel verdient deze prins een aangepaste straf indien hij schuldig bevonden wordt. Belachelijk dat iemand van 'blauw bloed' als dat al bestaat zo een stunten uithaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik wil die posters niet verontrusten, maar het ziet er naar uit dat de nieuwe BUB-aanwinsten voor hun staatsvisie veel verder teruggrijpen, tot en bij het theocratisch model... Als de koning een directe gezant van God is, wat is Hans1 dan? Een Mozes die Gods wil meebrengt op stenen tafelen? En de Dauphin, een aartsengel Gabriël die het opneemt tegen de Satan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die discriminerende visie op de mensheid ligt aan de basis van zijn gebrek aan respect voor die mensheid ![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaar dat "prins" Filip op geen steun kan rekenen van de Vlamingen...
![]() |
#52 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeerde me gewoon even te verplaatsen in uw gedachtenwereld om vandaaruit begrip op te wekken voor België. Alle wegen leiden naar Rome. Citaat:
Citaat:
Alle medestanders zijn welkom, ook al zijn ze België genegen ogenschijnlijk om de verkeerde reden.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ruben Cottenjé de Dauphin! Volgens mij horen jullie thuis op de afdeling waar de Jezus Christussen en de Napoleon Bonapartes zitten.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, dat komt wel. In 1950 had de koninklijke prins, Boudewijn, ook geen sympathie bij de publieke opinie, die hem in 1993 heilig verklaarde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is het de kerk die iemand heilig verklaart. Vermits de kerk en de koning één pot nat is moet het idd geen probleem zijn om een koninklijke medeschuldige aan de moord op andermans staatshoofd heilig te verkaren.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch heb ik die heiligverklaring blijkbaar gemist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Overigens zie ik ook echte, waardevolle argumenten om iets te blijven doen met de Belgische ruimte, maar die invalshoek hebt ge nog niet ontdekt. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn medische vorming is daarvoor niet toereikend.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gek ben je anders genoeg.
|
![]() |
![]() |