![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() 't Schijnt dat er al toffe kalenders van Maxima de ronde doen.
Zo lang de grens niet overschreden wordt kan dat geen kwaad zeker?
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Als ik racist ben omdat ik vind dat de koning van (vlgs hans) de toekomstige unitaire staat Belgie niet unitair is maar één bepaald landsdeel naar voor schuift, dan ben ik racist met trots.
Waar gaan we naar toe zeg, laten we die utopie maar achter ons laten Hansje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Of ze welkom wil zijn weet ik zo net nog niet.
Hier de reacties van Nederlanders op een artikel uit de telegraaf. (Mag ik dit hier wel posten?) http://www.telegraaf.nl/binnenland/4...set=1#reacties
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Het schijnt dat Willem-Alexander en "onze" Filip vanavond een joint gaan roken. Dit betekent dat we morgen weer één of andere 'verheven' uitspraak mogen verwachten van "onze" dwaaste aller Belgen!! ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Maxima heeft wel nog een beetje uitstraling vind ik.
Ik weet eigelijk niet zo veel over haar. Doet die even achterlijke uitspraken als ons huidige koningshuis of komt daar wel regelmatig intelligente praat uit? Laatst gewijzigd door Thomas- : 20 juni 2006 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=4372 Er is zelfs een heuse http://maxima.startkabel.nl/ waarop je echt alles vindt. Laatst gewijzigd door baarle : 20 juni 2006 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Het Nederlands van Paola's eigen kinderen is al even belabberd als dat van Paola zelf. Astrid kent er nog minder van dan haar moeder en Mathilde hoor je nooit in het publiek haar mond opendoen. We weten waarom. Had de koninklijke reutemeteut van Saksen Coburg deugdelijke taallessen gehad in Vlaanderen inplaats van in Spa, dan hadden we Paola en Matil wellicht allang ons Maximaatje zien overbluffen met haar taalkennis Nederlands. Ze kunnen het echter geen van allen en zullen het ook nooit kunnen, en je weet waarom. De hele koninklijke kliek spreekt toch al de Universele Hoftaal, hé? Waarom zou die Hoogverheven Franstalige Familie het boeren-Vlaams leren dat de meerderheid van dit land spreekt?
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die domoren van vrouwen die uit Italië en Wallonië werden ingevoerd hebben nooit willen begrijpen dat dit het eerste was dat ze hadden moeten doen wilden ze geliefd worden door het Vlaamse volk; hun taal leren. Een schare troonopvolgers en medeprofiteurs op de wereld zetten was voor hen echter voldoende om ook zichzelf van een comfortabel en luxeleven te verzekeren.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Vertrouw niks met blauw bloed!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat treft: Maxima is niet van adellijke komaf!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Jongens lief! ![]() Voel die frustratie!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 20 juni 2006 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Ze dachten eerst aan wat boe-geroep. Na het eerste close contact, zagen ze dat ze toch maar beter de FN-dingetjes die ze in hun zak hadden konden gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat de koningshuizen en de hele adel naar de hel lopen.
Wij hebben geen blauw bloed meer nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |