Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2006, 22:18   #101
human177
Vreemdeling

human177's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar human177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Uw oud klasgenootje is een heel tof persoon, doe hem gerust de groeten als u hem ooit nog eens zou zien.
Na hem het boek Argumenten Pro Belgica te hebben gegeven liever niet

Citaat:
"oninhoudelijke berichten plaatsen", dat moet u toch eens even nader uitleggen hoor. Bij mijn weten probeer ik toch - in tegenstelling tot u, sorry om u daar even op te wijzen - om mijn berichten altijd respectvol te laten verlopen en probeer ik mijn standpunten zo goed mogelijk te onderbouwen.
Citaat:
Zeg ventje, ga eens elders zwammen als u de bepaalde posts niet kan vatten...

Ga nog wat anti-Belgische slogans scanderen, daar bent u goed in.
Ik zie het, uiterst onderbouwd

Citaat:
U daarentegen komt boven met een gefotoshopt plaatje van B-Plus waarmee u zich waarschijnlijk wil profileren als zijnde een "vindingrijke Vlaams-nationalist". Nu goed, ieder zijn bezigheid maar ik vraag me dan toch af wie hier teveel vrije tijd heeft. Ik heb nl. niet de tijd om foto's van het VB of de N-Va te photoshoppen en deze hier met enige (zij het wel misplaatste) fierheid te posten.
Dat was niet gephotoshopt, dat waren twee klevers van Piette die een kameraad en ik verknipt hadden tot deze creatie, hehe.

Wel aan uw berichten aantal (opnieuw) te zien meer tijd dan ik die als Praeses NSV! Hasselt, Kaderlid VBJ Limburg, Lid VB Heusden-Zolder, Lid VB Limburg Ordedienst en Lid Voorpost actief is en daarnaast nog voor Handelsingenieur studeert en een sociaal leven heeft... Of volgt u soms het uberman schema?
Oud 20 juni 2006, 22:35   #102
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door human177 Bekijk bericht

Wel aan uw berichten aantal (opnieuw) te zien meer tijd dan ik die als Praeses NSV! Hasselt, Kaderlid VBJ Limburg, Lid VB Heusden-Zolder, Lid VB Limburg Ordedienst en Lid Voorpost actief is en daarnaast nog voor Handelsingenieur studeert en een sociaal leven heeft... Of volgt u soms het uberman schema?
Gaan we even onze bezigheden opsommen?

Provinciaal voorzitster voor B Plus Antwerpen (tevens lid van het directiecomité).
Lid van de Europese Beweging België
Ere-lid van de Belgicistische studentenclub Praetoria
Lid van Pro Belgica
Studente Rechten
Sociaal leven
Ontspanning tijdens examens e.d.: politieke fora 8)
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2006, 22:36   #103
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie het, uiterst onderbouwd
Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen, wanneer u uit de hoogte doet tegen mij, doe ik hetzelfde met u.

Indien u graag spot en weinig tijd steekt in posts met argumentatie, dan verlaag ik me met plezier even tot datzelfde niveau.

Maar wees nu eens eerlijk, is het niet aangenamer om toch op een zeker niveau te discussiëren, mét argumenten? Koetjes en Kalfjes is hier niet voor niks op dit forum.
Oud 20 juni 2006, 22:50   #104
human177
Vreemdeling

Standaard

Die functies klinken heel leuk, maar gezien het geringe ledenaantal van deze organisaties ben ik er waarschijnlijk toch wat drukker mee. Maar er zijn reeds genoeg van deze scheldpartijen op politics.be dus laten we nu maar kappen, het is niet meer grappig

Citaat:
Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen, wanneer u uit de hoogte doet tegen mij, doe ik hetzelfde met u.

Indien u graag spot en weinig tijd steekt in posts met argumentatie, dan verlaag ik me met plezier even tot datzelfde niveau.

Maar wees nu eens eerlijk, is het niet aangenamer om toch op een zeker niveau te discussiëren, mét argumenten? Koetjes en Kalfjes is hier niet voor niks op dit forum.
Inderdaad, maar als ik (naar mijn gevoel) stijlvol een beetje spot drijf nu en dan is dat nog niet om gepikeerd van te raken. Bekijk mijn vorige berichten maar, daar ziet u wel in dat ze lang genoeg kunnen zijn en ik zit ook op andere fora, gesloten internationale, hier kwam ik enkel langs om wat meer achtergrond info betreffende het oorspronkelijk draadonderwerp te geven. Bestaat het begrip 'off-topic' hier eigenlijk niet?
Oud 20 juni 2006, 22:55   #105
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die functies klinken heel leuk, maar gezien het geringe ledenaantal van deze organisaties ben ik er waarschijnlijk toch wat drukker mee. Maar er zijn reeds genoeg van deze scheldpartijen op politics.be dus laten we nu maar kappen, het is niet meer grappig

Inderdaad, maar als ik (naar mijn gevoel) stijlvol een beetje spot drijf nu en dan is dat nog niet om gepikeerd van te raken. Bekijk mijn vorige berichten maar, daar ziet u wel in dat ze lang genoeg kunnen zijn en ik zit ook op andere fora, gesloten internationale, hier kwam ik enkel langs om wat meer achtergrond info betreffende het oorspronkelijk draadonderwerp te geven. Bestaat het begrip 'off-topic' hier eigenlijk niet?
Bon, ik stel voor dat we bij deze onze voorgaande berichten opzij schuiven en aan een degelijke discussie starten (al zal dat iets voor morgen zijn, ik ben niet van plan om nog lang online te blijven). Ik ga zelfs niet meer reageren op uw eerste opmerking... 8)

Off topic bestaat hier zeker, dus laat het ons hier ook op houden.
Oud 21 juni 2006, 04:46   #106
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lid
Student
Sociaal leven
Ontspanning e.d.: politieke fora 8)
8)
Oud 21 juni 2006, 08:03   #107
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Pure onafhankelijkheid kan je dan ook niet zomaar verwachten als strijdpunt van je "partner".
Is dat een partijstandpunt? Jij bent toch een NVA-er hé?

Laatst gewijzigd door baarle : 21 juni 2006 om 08:03.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2006, 08:08   #108
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Men heeft de boodschap echter meer vervaagd dan juridisch nodig was.8)
Precies.

Tijd om een niet-vervaagde partij op te richten.
Oud 21 juni 2006, 08:42   #109
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
8)
Oud 21 juni 2006, 09:25   #110
human177
Vreemdeling

Standaard

En kent men hier ook de term 'spamming'?
Oud 21 juni 2006, 11:53   #111
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Oranje boven, Oranje boven
Leve de koningin
Oud 21 juni 2006, 12:16   #112
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Hebben ze nu al Gent besmeurd, die royals... en dat in mijn tweede thuis: hoe durven ze!
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2006, 12:17   #113
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Ik ben ook student, maar heb niet de tijd om overal te gaan rondhangen hoor. Eén les missen kan al betekenen da je een vraag op een examen niet goed kan uitleggen, dus ja... eerst de studies, dan de politiek.
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2006, 12:21   #114
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
' Wordt tijd dat politics.be 'ns gaat zorgen voor de echt NLse vlag.
Zoals enkele NLers (Dimitri , Hertog en mss anderen) hier al hebben uitgelegd, roept oranje, blanje, bleu niet zoveel sympathie op , daar in het Noorden.
Oud 21 juni 2006, 13:22   #115
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
' Wordt tijd dat politics.be 'ns gaat zorgen voor de echt NLse vlag.
Zoals enkele NLers (Dimitri , Hertog en mss anderen) hier al hebben uitgelegd, roept oranje, blanje, bleu niet zoveel sympathie op , daar in het Noorden.
En dan? De Vlaamse vlag ook niet hier in het zuiden, niet waar?
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2006, 13:26   #116
samaey
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
De aanhangers van verstrepen mogen tezamen met hun idool gerust een rechtsliberale partij oprichten waarmee zonder problemen een kartel kan gemaakt worden maar in een radicaal rechtsnationalistische partij horen ze niet thuis.Voor het overige moeten wat betreft de vreemdelingen de gedachten dezelfde blijven.Gedachten zijn immers niet strafbaar.8)
Misschien is Verstrepen wel een mol is binnen het VB ...
Oud 21 juni 2006, 13:42   #117
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Oranje boven, Oranje boven
Leve de koningin
DE STALMEESTER (Wim Sonneveld)

Het gewone volk vraagt zich wel eens af: „Wat doet zo’n stalmeester eigenlijk de hele dag?”
En het schijnt dat men daar de meest merkwaardige voorstellingen van heeft. Zo denkt men
bijvoorbeeld dat ik de hele dag in de koninklijke stallen rondhang. Kijk, dat doe ik
natuurlijk niet. Daar heb ik de stallenjongens voor in Den Haag. Voor de paarden en voor
de voertuigen. Van de Gouden Koets tot de rode Ferrari en daar ben ik meester over …
of liever gezegd bovenmeester, want traditie moet er zijn. Er is al genoeg waardevols naar
de kloten gegaan de laatste tijd. Versobering noemt men dat. Ja, ammehoela! Het wordt anders
maar een kale boel in dit kleine landje hier! Neem nou bijvoorbeeld die alleraardigste
ceremonie van het aanbieden van het eerste kievitsei. Dat is iets daar konden wij eind maart,
begin april op het hof naar uitkijken, ik en de koningin en de prins en allemaal. En het kon
je zelfs gebeuren dat je in je bureau zat, dat er iemand binnenkwam die ineens tegen je zei:
is het eitje er al? En als het dan kwam dan was dat voor mij en de koningin en de prins en
allemaal een ware opluchting. De vinder kwam dan meestal binnen. Een of andere gewone
boerenpummeljongen. Het eitje in een mandje. Op zijn zondags. Familie erbij. Ook opgedoft.
Burgemeester erbij van het gat waar zo’n jongen woonde … in Friesland. Dus meestal een of
andere rode rakker! Maar toch, maar toch … een zeer schilderachtig gezicht „die boerenkinkels
in deze ambiance”. En het gewone volk wil dat eitje. Het gewone volk wil het vertoon van de
kroon. De franje van Oranje. De eis van het paleis zeg ik altijd. Dat bewijst dertig april
toch altijd maar weer. Want dan komen ze allemaal opzetten. Op dertig april sta ik opzij van
het bordes achter een conifeer. Men ziet mij niet maar ik ben er wel. En zo hoort het ook.
Want alles moet gladjes verlopen. Met de bloemen op de tree hebben we hoegenaamd geen last.
Het is meer wat er zo de treden opkomt, wat er aangeboden wordt. Neem nou bijvoorbeeld alleen
maar eens even alle kruidenkoeken en krentenmikken uit een of andere achterhoek van dit land.
Nietwaar! Mijn taak is dan krentenmik aanpakken. Tussen de tanden door sissen tegen de geefster
„knikje maken, achteruit de trap af en wegwezen” en daarna de krentenmik achter de rododendrons
sodemieteren. Wij kunnen van Hare Majesteit de Koningin … Wij kunnen van Hare Majesteit de
Koningin natuurlijk niet gaan verlangen dat ze alle kruidenkoeken en krentenmikken
hoogstpersoonlijk nuttigt. Wij krijgen daar veel van mee naar huis. Dus dat is bij ons tot
laat in de zomer krentenmik eten geblazen. Verder wordt er ook absoluut niets weggegooid.
Alles wordt bewaard. Vanaf het zelf gemaakte, het zelf geborduurde wandkleed tot aan de van
luciferdoosjes vervaardigde molens. En wat er meer aan goedbedoelde rotzooi de trap op komt!
Dat gaat allemaal – hup – de magazijnen in. Kaartje erbij van wie het is en vooral wat het
voorstelt. Want er wordt wat afgeprutst in dit landje! Maar de fijnste tijd voor ons blijft
toch altijd weer Kerstmis. Kijk een jaar is lang. Je hebt je moeilijkheden, je teleurstellingen
en vooral als ik het even mag aanstippen met het schorremorrie van de pers. Maar uiteindelijk
wordt het toch altijd weer Kerstmis. En dan bedoel ik natuurlijk de viering onder ons op
Soesdijk. Hare Majesteit de koningin, onze koningin, zo heel gewoontjes tussen ons en de gewone
mensen doorlopend, pratend over koetjes en kalfjes. Natuurlijk ook over de os en ezel! Een paar
stallenjongens, een paar dienstmeisjes, een exemplaar van wat je tegenwoordig noemt de
gekleurde medemens erbij. Heel ontroerend gezicht! Zo menselijk. Zo democratisch. Zo gewoon.
En zo hoort het ook … eens per jaar! Wil je wel geloven dat je daar lang van tevoren naar
uitkijkt. Ik was deze zomer op vakantie in Corsica. Ik kwam vanuit de zee. Ik had juist gebaad.
Ik wou terug, maar wat is dat? Opeens blijf ik stokstijf stilstaan, Middellandse Zee om de
kuiten en ik roep ineens tegen mijn vrouw: „was het maar vast weer advent!” En verdomd als
het niet waar is! Ze weet precies wat ik bedoel. En dan bedoel ik natuurlijk het schenken door
Hare Majesteit de Koningin van die heerlijke chocolademelk. Gemaakt van echte cacaobonen,
volgens oud vaderlands recept. Een koninklijke drank! En dan mag ik daar graag een vel op zien.
Een koninklijk vel. En ik zal jullie eens wat vertellen. Vorig jaar heb ik dat vel stiekem mee
naar huis genomen. Ik heb het bewaard en ik heb het zelfs laten inlijsten. En dat hang nu boven
het trumeau in de hal. En als ik daar ’s morgens langs kom op weg naar mijn werk, dan zeg ik
tegen mijzelf: „verdomme jongen! Dit leven is toch nog waard om geleefd te worden.” Mijn vrouw
zegt wel eens: „jij bent de laatste poot onder de troon.” En verdomd als het niet waar is heb
ik het zelf opgestoken. Daarom zeg ik altijd: „ik zal handhaven.” Proost!
Oud 21 juni 2006, 14:33   #118
human177
Vreemdeling

Standaard

[SIZE=6]OFF TOPIC ! ! ![/SIZE]
[SIZE=6][/SIZE]
Lieve help, Vlaamse anarchie op z'n best

Oud 21 juni 2006, 14:45   #119
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
[SIZE=6]OFF TOPIC ! ! ![/SIZE]
Wim Sjonneberg is nooit off topic, meneer!
Oud 21 juni 2006, 14:55   #120
human177
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Wim Sjonneberg is nooit off topic, meneer!
Nja ik zie het alweer. Goed, ben weer weg, gelukkig zijn er nog fora van niveau op het net
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be