![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de wensen van die bedrijven zijn totaal niet belangrijk. dat ze zich naast de rivieren vestigen. liefst naast rivieren in het buitenland ver weg van hier.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 juni 2006 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zorlac keek tegen de rijrichting in.
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien een goede oplossing,maar die 70km/h??????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hangt er vanaf in welke richting je ons petite landje wil doorkruisen. U gaat er ook van uit dat je de hele rit 70 moet rijden, wat fout is.....eens op een 3vaks kan men gewoon inhalen en terug 90 knallen.
Ook denk ik dat je de tijdswinst die je kan hebben door evt. minder ongevallen(en dus minder files)door deze maatregel moet meerekenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde Landuyt gisteren verklaren dat niet inhalen de regel zou zijn maar het op bepaalde plaatsen wel toegestaan zou worden. Dat zou een oplossing zijn om traagrijders in te kunnen halen, zoveel zijn er nu ook niet.
De vraag is dan waar gaat men dat doen. Op die plaatsen moet een hele sliert vrachtwagens tegelijkertijd inhalen. Tenzij men daar een extra baanvak voorziet zie ik het niet echt als oplossing. |
![]() |
![]() |