![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Patriot,
Ik begin waarlijk te verdenken van laag-bij-de-grondse praktijken. U noemt zichzelf patriot, maar wat hebt u reeds gedaan voor dit land? Bent u ooit militair geweest? Hebt u deelgenomen aan buitenlandse militaire operaties? Hebt u uw feestdagen vrijwillig opgeofferd om bijvoorbeeld in 1993 de grote overstromingen in Limburg te bestrijden? Hoeveel onderscheidingen ten dienste van uw vaderland sieren uw borst? Ik kan u op al die vragen zeer concreet antwoorden, mijn beste. U bent niet meer dan een oproerkraaier. Een stoker die graag spoken ziet en mensen tegen elkaar opzet. U bent even lachwekkend als u dwaas bent. Normaliter verlaag ik me niet tot dergelijk gescheld maar u weigert halsstarrig te aanvaarden dat kritische ingesteldheid en recuperatie niet hetzelfde zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of is het alleen maar de bedoeling wat vrijblijvend stemming te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder vraag ik me af wat u onder recuperatie verstaat als een topic posten, daags na een gruwelijke moord met 'stem VB' erin daar niet onder valt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het niet over de partijtop, ik heb het over Jan Dupont die voor het VB militeert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, hij is gewoon kandidaat in Antwerpen in oktober en hij is vermoedelijk als de dood dat deze moord zijn kansen zou verminderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verder is een debat noodzakelijk over zulke gruwelijke feiten - en hoe ze te voorkomen - maar ik ben ervan overtuigd dat dat beter gaat als het debat niet geopend wordt met een oproep tot het stemmen op deze of gene partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan je eens 1 link geven (1) van een bericht waarin Jan Dupont oproept om VB te stemmen. Ik heb dat namelijk nog nergens gelezen en vermoed zelfs dat hij een anti-VB-er is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat heeft HVT hiermee te maken? Moet hij dienen om de etters die we wel kennen uit de wind te zetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik toon aan dat de overheid wel degelijk machteloos is in sommige gevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Patrick Janssens is de beste reclame die het Vlaams Belang zich maar kan wensen.
Zijn absolute incompetentie, gecombineerd met zijn torenhoge ego, hebben van Antwerpen een bestuurlijke puinhoop gemakt, dewelke de Antwerpenaar handenvol geld kost, maar die niks wezenlijk bijdraagt aan de kerntaken van het stadsbestuur. Als we kijken hoe hij het veiligheidsprobleem probeert aan te pakken, dan kan ik niet anders dan zeer meewarig lachen en mijn hoofd schudden. Hij denkt dat het inzetten van 'speelpleinbegeleiders', 'straathoekwerkers', 'wijktoezichters', 'lijnspotters' en andere pseudo-veiligheidswerkers zonder echte bevoegdheden de veiligheid van de burgers verhoogt, terwijl hij elk echt initiatief, zoals het plan van de politie om specifieke criminele groepjes 'jongeren' intensief op te volgen, meteen afschiet. Als we dan kijken naar de andere bekommernissen, zoals een propere stad, dan bakt hij er ook al niks van, gewoon omdat hij (en zijn stadsbestuur) te bang zijn om ingrijpende veranderingen door te voeren, die door de vakbonden zouden kunnen aangevochten worden. Hoog tijd dat deze parvenue uit het stadhuis gekegeld wordt en terug gaat doen wat hij (nu en) voordien deed: lucht verkopen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burgemeester
|
![]() Gaat P.Jansenes nu ook op roepen tot een stille mars?Gaat A.T.V. deze oproep steunen?Gaat V.T.M. een vrijdag zijn programa wijzigen en een hele avond tijd besteden aan deze zinloze moord? of is het maar een moord op een belg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan me inbeelden hoe alle kandidaten nu staan te klappertanden voor de idee dat deze moord hun kansen zou verminderen. En het ergste is, Patriot: de zomer is nog maar pas begonnen. Wees maar zeker dat dit nog maar het eerste "incident" uit een lange reeks is. En dat komt allemaal op de boterham van degene die op 8 oktober moeten gaan stemmen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Vanaf nu bepaalt u in uw onfeilbare wijsheid wie tot welke politieke strekking zou behoren!!! Hoe noemt men zoiets: stigmatisering. Oh ja, voor de goede orde: uw 'glazen bol'-visie met betrekking tot mijn politieke oriëntatie is VERKEERD! Dit is pas écht smerig wat u doet, maar u hebt daar waarschijnlijk geen enkel probleem mee. Ik denk na over zaken en poog daarbij een zo groot mogelijke onafhankelijkheid te hanteren. U moet het eens proberen. U bent WALGELIJK en verder verspeel ik geen woorden meer aan een engdenkende dwaas zoals u!!! Oh ja, nog dit, om uw ingebeeld patriotisme helemaal belachelijk te maken en mezelf helemaam 'op te hemelen': ik werd persoonlijk door koning Albert II onderscheiden. Dat moet u wel even doen tandenknarsen!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat met de duizenden andere gevallen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt uiteraard wel een punt hoor, baarle. Er is inderdaad een klimaat van straffeloosheid bij sommigen. Maar wat als blijkt dat dat schorremorrie van gisteren een blanco strafblad had? Dan moet je toch toegeven dat de overheid gewoon machteloos stond?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |