![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 juni 2006 om 06:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Ook wordt het slijm in de baarmoederhals taaier en dikker, waardoor zaadcellen moeilijk de baarmoeder in kunnen zwemmen. http://www.sexwoordenboek.nl/mirena.html groentje-18 wees er al op. net zoals de pil verhindert de chemische spiraal in de eerste plaats de bevruchting. lukt dit niet dan verhindert het de innesteling van de bevruchtte eicel die op dat moment nog slechts hooguit uit enkele cellen bestaat. u vindt dat onoverkomelijk maar behoort met uw standpunt dienaangaande tot een marginale minderheid.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 juni 2006 om 07:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die beïnvloeden de baarmoederwand zodanig dat een bevrucht eitje zich niet kan nestelen. Van selectief lezen gesproken.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij daarentegen verklaart openlijk dat ongeboren mensenlevens minderwaardig zijn aan geboren mensenlevens. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
![]() wat de anonimiteit betreft is er voor zover ik weet en voor zover de artsen hun beroepsgeheim niet schenden geen probleem in ons land - om invloed te kunnen hebben in de vs zal vws nog ferm moeten groeien. niet direct voor mogen vrees ik dus. er is nog wel werk aan de winkel om mensen te informeren aangaande de mogelijkheden. zo kunnen jongeren bvb een gratis zwangerschapstest bekomen bij het jac maar er zijn er te weinig die dat weten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Niets is gratis
2) Dit is een absurde eis
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste King.
Je kunt natuurlijk reeds lang weerlegde non-argumenten als een mantra blijven herhalen in de hoop dat ik het opgeef... Je kunt natuurlijk blijven op de man spelen in plaats van op de bal... Je kunt natuurlijk blijven vragen ontwijken die tot een doorbraak in ons meningsverschil zouden kunnen leiden... Maar voor het geval je het niet zou weten, kun je ook inhoudelijk reageren. Dat ligt toch wel iets meer in de bedoeling van dit forum dacht ik. Veel beter dan anderen een les te willen lezen die je zelf niet kent. Paulus. |
![]() |
![]() |