![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Parlementslid
|
![]() Zeker is Belgie modern. 8)
Hadden ze in Israel zo een oplossing �* la Belziek dan waren ook geen problemen daar. Misschien wel maar de hard core crapull heeft je natuurlijk overall. Trouwens ken je de vlaamse borgs? Is dat een "invitation" om je op de moon te knallen , of wat is dit?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 24 juni 2006 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar zijn ministers zijn niet tweetalig?
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Parlementslid
|
![]() Neen, niet alle, en weet je wat, wie cares? Jullie die tegen Belgie zijn willen dan ook in een perfect droom wereld leven en als dat niet lukt... ja dan maar splitsen die boel, ook leverd dat nog meer problemen..
En zolang iedere minister die andere minister in die parlament verstaat is ja ook geen probleem, Mister. Citaat:
K'ben pacifisit. Niets meer dan gedanken hier.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor die paar jaartjes zal het geen verschil meer maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
2. "Je vindT nog heel veel "spijtijg" in het leven, niet? Kan je misschien AN sChrijven, en HET nut van het AN in Aarlen verklaren?". Moet ik de rest van je 'posts' ook eens onder de loep nemen? 3. Als je geen kritiek op je posts kunt verdragen, blijf hier dan weg en reageer anders inhoudelijk i.p.v. naast de kwestie. 4. De fout die je me aanwrijft staat niet eens in mijn bericht. Koop een bril.
“België heeft geen nationaliteit en, gezien het karakter van zijn inwoners, kan het er ook nooit een hebben. In feite heeft België geen politieke reden van bestaan.” Leopold I van Saksen-Coburg, Koning der Belgen Laatst gewijzigd door CHW : 24 juni 2006 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
"Door het invoeren van bindende referenda op alle niveaus krijgen de mensen een rechtstreekse stem in het beleid en tevens het laatste woord". (Guy Verhofstadt, 7 oktober 1997) Er is nog geen enkel referendum gehouden ondertussen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga mijn kandidatuur eens stellen, zie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opletten: volgens de laatste voorzitterlijke mededeling hier op dit forum worden de massaal toegestroomde nieuwe leden voortaan bijzonder zorgvuldig "gescreend" en pas na een positieve evaluatie worden ze in het voorzitterlijk paleis door Hans I le Grand omhangen met de nodige linten en bij voorzitterlijk decreet in hun functie geplaatst.
De screening gebeurt in samenwerking met het Centrum, de Belgische staatsveiligheid en het Hof. Daarom duurt het dus een tijdje. U weet immers dat het Centrum niet al te vlug werkt, iets wat de bubbelsmurfen weten sedert hun klacht die ze er indienden tegen de N-VA... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
|
![]() Ik kan mijn bewijs van burgertrouw en goede zeden voorleggen, is dat niet genoeg?
![]() Laatst gewijzigd door van Maerlant : 25 juni 2006 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat om maar even aan te tonen dat ook Plateau echt wel de cultuurnationalist durft uithangen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Parlementslid
|
![]() Ze zijn in Dilbeek trouwens al begonnen met de propagandaslag. Zo vond ik enkele dagen geleden een (ongelooflijk nietszeggend) LB-VLD foldertje in m'n brievenbus en staan er sinds kort CD&V/N-VA/DNA-verkiezingsborden ('t Is tijd, kies kwaliteit...
![]() Geweldig hoogstaand is het hier niet echt. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 25 juni 2006 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#273 |
Europees Commissaris
|
![]() Eraan beginnen is al monnikkenwerk...
![]() |
#274 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#275 |
Parlementslid
|
![]() Israel is dan ook niet Belgie.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Weet je al wat 'tactiek' is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Idd, het VLD-foldertje was benenden alle peil, maar dat van de CD&V was zeer duidelijk en een beetje gewaagd (ze schoppen tegen de schenen van de vele Franstaligen in Dilbeek). Wat een goede zaak is natuurlijk. Naast "t'is tijd, kies kwaliteit" zijn er ook borden met "Vanzelfsprekend Vlaams" en "Stop de stad". Deze borden maken duidelijk waar het om draait in Dilbeek tegenwoordig en maken duidelijk dat de CD&V duidelijk kiest voor het behoud van het Vlaams karakter van Dilbeek en de verstedelijking wilt tegengaan. Perfecte campagne vind ik het dus. Ze is veel hoogstaander dan borden met zielige, nietszeggende spreuken van politici op.
"Door het invoeren van bindende referenda op alle niveaus krijgen de mensen een rechtstreekse stem in het beleid en tevens het laatste woord". (Guy Verhofstadt, 7 oktober 1997) Er is nog geen enkel referendum gehouden ondertussen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
|
![]() Hoewel ik er op federaal vlak geen grote fan van ben, heeft de CD&V (toen nog CVP) in Dilbeek reeds genoeg bewezen dat zij er deftig kunnen regeren. In de goeie ouwe tijd was er steeds een coalitie CVP-Volksunie, en dat werkte zeer goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik er alle vertrouwen in dat het kartel CD&V-NVA het bijzonder goed zal doen. Ik merk aan de mentaliteit van vele Dilbekenaren dat ze de verfransing grondig moe zijn, en ze weten dat ze die te danken hebben aan Plateau en zijn VLD kliek. Om de verloren stemmen de compenseren, probeert de VLD nu franstalige stemmen naar zich toe te trekken. Dat kan volgens mij echter enkel falen. Waarom zou een franstalige nu in hemelsnaam op de VLD stemmen in plaats van op Union, hoe fransgezind de VLD zich ook voor doet? Benieuwd wie als overwinnaar uit de stembus komt... 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | ||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: