![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Naar de rechtbank dus en...gewonnen. Gelijkaardig dus zoals in deze zaak. Complot? Waar? Sorry: deze keer is daar geen reden toe!
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De grootste zot van Vlaanderen en omstreken
![]() Even voor de duidelijkheid, je bedoelt toch dedeze? ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 27 juni 2006 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() FOUT!8)
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Is de man op de foto wel een jurist? Zo ja, geef ook eens de voornaam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
K'vind dat er nog te veel VB'ers rondlopen die hun politieke keuze niet publiek of openbaar durven te maken (bv in familie, werk, vrienden). Deze mevrouw was ook een buitenlandse: Ik zie niet in wat het probleem is. Er zijn bewijzen van tientallen mensen die oa uit de vakbond zijn gezet omdat ze actief waren binnenin het Vlaams Belang. Wat betreft jobs is een zekere Aïsha Van Zele ontslaan wegens het bekend maken van haar politieke kleur. Als je collega's hebt die zwart, islamiet of migrant zijn moet je soms verdomd hard oppassen met wat je zegt. Ik spreek uit ondervinding ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ervaring met Photoshop hebben ze in ieder geval al wel. Volgens een artikel in de krant (DM 23/06) heeft de fotograaf verklaard dat de man GEEN trouwring droeg tijdens de photoshoot, nochtans zou deze duidelijk te zien zijn op de poster. Blijkbaar vond het blok het dragen van een trouwring nodig om de conservatieve achterban niet te schockeren...
Om het met de woorden van Obelix te zeggen : "Rare jongens, die blokkers"...
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Waalse model Vannessa had haar foto bewust verkocht aan die amerikaanse firma. Dit is iets anders dan een familie die voor PRIVE gebruik naar een fotograaf stapt om daar foto's te laten maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VB gaat weldegelijk in beroep:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gaan al die mannekes het nu nooit leren? Kijk, ik bestudeer de Belgische politiek al lang. Ik heb hier de gedragslijn liggen die anti-VB-ers moeten volgen om het Belang niet nog extra te laten groeien (bovenop de tijdsgeestbonus, that is). Dan spreken we nog niet over klein krijgen. Wie geïntereresseerd is kan ze krijgen, tegen een minieme vergoeding. Als de koper de gedragslijn ook echt toepast en tevreden is over het resultaat, vraag ik een extra bedrag daar bovenop, te betalen op 10 oktober. Als dat allemaal naar wens van de koper verlopen is, begin ik aan een groter project: hoe je als politicus te gedragen om het Belang terug te duwen? Ik wil wel eerst een contract, en ditmaal niet meer aan vriendenprijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
[quote] Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iemand opperde het al: de Amerikaanse firma en dat reclambureau van het VB hebben een groot probleem in deze zaak.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 27 juni 2006 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk, het valt enorm hard op hoe het VB rechtzaken verliest op zaken waaraan ze zelf weinig/niets kunnen doen. Het is enorm zielig als je alles op een rijtje zet. Je zou van de Belgische staat een bloopershow kunnen maken. Die Amerikaanse firma is de schuldige, niet het VB. Een kleuter ziet dat laatste... Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 27 juni 2006 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien ikzelf of iemand uit mijn familie slachtoffer wordt van een racistische moord zoals regelmatig gebeurt, dan krijgt het VB de foto van het slachtoffer voor hun volgende verkiezingscampagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat jij hier niet op wenst in te gaan is volkomen begrijpelijk. [SIZE="1"] M.a.w. hoe beantwoord ik een post zonder de post te beantwoorden...[/SIZE]
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leuke draad overigens. De Calimerootjes zijn weer alom vertegenwoordigd. Men zou bijna medelijden krijgen met al die arme blokkertjes...