Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2006, 16:49   #101
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Verdomme... kijk, ik snap waar je op filosofisch vlak vandaag komt, maar wees dan consequent en let op waar je mee begint. Je wil wss eerder dat geen elke organisatie van de staat geld krijgt, maar met gewoon kappen waar je kan gaan de organisaties die sociaal minder aanvaard zijn de eerste zijn die vallen, met alle gevolgen van dien. Is dat dan de bedoeling?
Neen, de rijkste organisaties moeten eerst vallen. Ik ken de financiën van de Holebi-federatie niet; maar met zoveel aanhangers moeten ze wel een kleine aansluitvergoeding kunnen forceren. Stel dat de Holebi-federatie 100 000 euro subsidie krijgt per jaar, dan zal dus iedere burger zo'n 0,01 euro minder betalen, en zal indien de organisatie 20 000 leden heeft, elk lid 4,99 euro moeten toeleveren.
Oud 27 juni 2006, 16:51   #102
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als overgangregeling zijn libertarische partijen in het buitenland trouwens bezig met plannen op te stellen.

Very hush hush allemaal, maar er blijken lijsten en zo te bestaan (van de gesubsidieerde organisaties in die landen) met de bijpassende besluiten.

Laatst gewijzigd door lombas : 27 juni 2006 om 16:51.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 17:03   #103
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsus Bekijk bericht
Wat een idiote opmerking!

Het gaat om de meningen die voor de hele partij gelden, anders zouden ze ze ook niet mogen uiten en een beeld kunnen scheppen van wat er kan gebeuren als ze ooit aan de macht komen, waar moeten we ons anders op baseren?
Wow, zelden zo een prachtig non-argument gezien
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 17:14   #104
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Wow, zelden zo een prachtig non-argument gezien
Idd, meningen en overtuigingen van politici aan de macht beinvloeden het beleid helemaal niet.

*kuch*
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 17:17   #105
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Gewoon een vraag om alles duidelijk te stellen: is alles dat homofilie niet bewondert, idealiseert en goedpraat homofobie? Graag een duidelijke en heldere stellingname.
Neen, maar de opmerkingen die hier gemaakt worden wel, de opmerkingen van o.a. VB homohater LAeremans zeker en vast; je moet dat niet bewonderen etc. maar wie het afbreekt is een homohater!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 17:27   #106
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Neen, maar de opmerkingen die hier gemaakt worden wel, de opmerkingen van o.a. VB homohater LAeremans zeker en vast; je moet dat niet bewonderen etc. maar wie het afbreekt is een homohater!
Het vierde continent van Ptolemaeus is ook afgebroken door moderne wetenschap, maar daarom haat ze die theorie nog niet.
Oud 28 juni 2006, 08:55   #107
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat om een duidelijk bedrog van de belastingbetaler. Hier zijn heel gevaarlijke mensen aan het werk geweest. Hun echte bedoeling is jongens en meisjes aan te lokken op kosten van de belastingbetaler. Jongens en meisjes worden aangelokt door homo’s, teneinde een onthaal te verzekeren voor jongens en meisjes die zoeken naar hun seksuele identiteit en worden vertrouwd gemaakt met de gay en lesbian community. Daar wordt pure, authentieke, achttienkaraats pedofilie in de hand gewerkt. Mevrouw de burgemeester, hier worden jongens en meisjes aangelokt door middelen eigen aan oude pedofielen, oudere pederasten, die verlekkerd zijn op het aantrekken van jongeren. Nu krijgt dit een zekere officiële stempel. In het Roze Huis, door ons betaald, worden jongens en meisjes aangelokt om kennis te maken met de gay community, dat wil zeggen beroepspedofielen en beroepspooiers van jongens en meisjes. Die dertigers gaan barbecues organiseren om kinderen aan te lokken, wat de Antwerpse belastingbetaler moet betalen.”
Emiel Verrijken, Gemeenteraad Antwerpen, 23 november 1998
En wat staat er verkeerd in deze tekst? Ik ga er van uit dat u ook tegen pedofilie bent? Zo niet, dan zou ik u graag willen aangeven bij het gerecht!
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 09:01   #108
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Twanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
En wat staat er verkeerd in deze tekst? Ik ga er van uit dat u ook tegen pedofilie bent? Zo niet, dan zou ik u graag willen aangeven bij het gerecht!
Het foute in de tekst is dat alle homo's en lesbiennes voor pedofielen worden aanzien.
Oud 28 juni 2006, 09:18   #109
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
Het foute in de tekst is dat alle homo's en lesbiennes voor pedofielen worden aanzien.
Ik lees dat daar toch niet in hoor.

Wat ik daarin lees is dat de holebigemeenschap gesubsidieerd wordt om jongeren gemakkelijker in aanraking te brengen met met de gay community.

Uiteraard is dit een ook de gedroomde plaats van pedofielen op zoek naar slachtoffers.

Daartegen protesteert de schrijver van de tekst.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 10:41   #110
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
En waar lees je dat dan?
Oud 28 juni 2006, 12:19   #111
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Als overgangregeling zijn libertarische partijen in het buitenland trouwens bezig met plannen op te stellen.

Very hush hush allemaal, maar er blijken lijsten en zo te bestaan (van de gesubsidieerde organisaties in die landen) met de bijpassende besluiten.
Vindt ge wel lekker, he?
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 12:20   #112
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De link tussen homo's en pedofilie, zoals u gevraagd had, duidelijk aangetoond door onze ervaringsdeskundigen van het VB.
Als u akkoord bent met deze tekst, bent u ziek.
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 12:43   #113
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
De link tussen homo's en pedofilie, zoals u gevraagd had, duidelijk aangetoond door onze ervaringsdeskundigen van het VB.
Als u akkoord bent met deze tekst, bent u ziek.
Neen, dan heb ik andere mening dan u. Maar dat mag niet in België, dat weet ik...
Oud 28 juni 2006, 12:51   #114
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik lees dat daar toch niet in hoor.

Wat ik daarin lees is dat de holebigemeenschap gesubsidieerd wordt om jongeren gemakkelijker in aanraking te brengen met met de gay community.

Uiteraard is dit een ook de gedroomde plaats van pedofielen op zoek naar slachtoffers.

Daartegen protesteert de schrijver van de tekst.

Paulus.
Briefschrijver toevallig een homohatende VB'er en waarom pedofilie en homo's hier weer in één tekst staan blijft me een raadsel maar ja dat is blijkbaar het geliefde spelletje van de homohaters, pedofilie gelijkstellen aan homofilie...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 12:55   #115
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Briefschrijver toevallig een homohatende VB'er en waarom pedofilie en homo's hier weer in één tekst staan blijft me een raadsel maar ja dat is blijkbaar het geliefde spelletje van de homohaters, pedofilie gelijkstellen aan homofilie...
Wie heeft de beerput opengezet?
Oud 28 juni 2006, 13:22   #116
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie heeft de beerput opengezet?
VB-ers tiens, door willens nillens de twee "groepen" met elkaar willekeurig gelijk te stellen. Voor VB-ers zijn homo's immers abnormalen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 13:28   #117
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
VB-ers tiens, door willens nillens de twee "groepen" met elkaar willekeurig gelijk te stellen. Voor VB-ers zijn homo's immers abnormalen.
Voor het Vlaams Belang niet, voor sommige Vlaams Belangers wel. Veralgemening ligt niet in onze aard.

Ik ben van mening dat veel homo's geen homo zijn. Zij zijn zich zo beginnen te gedragen onder invloed van...

Het ergste is dat we met het idee zitten opgezadeld (aangewakkerd door de linkse media) dat er zeer veel homo's zijn. Dit is echter niet waar. Het blijft een marginale minderheid.
Oud 28 juni 2006, 13:38   #118
stephen-
Gouverneur

stephen-'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar stephen-
Standaard

Citaat:
Voor het Vlaams Belang niet, voor sommige Vlaams Belangers wel. Veralgemening ligt niet in onze aard.

Ik ben van mening dat veel homo's geen homo zijn. Zij zijn zich zo beginnen te gedragen onder invloed van...

Het ergste is dat we met het idee zitten opgezadeld (aangewakkerd door de linkse media) dat er zeer veel homo's zijn. Dit is echter niet waar. Het blijft een marginale minderheid.
Hoeveel is veel dan? 1% of eerder de helft ofzo?

Laatst gewijzigd door stephen- : 28 juni 2006 om 13:39.
stephen- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 13:41   #119
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

10% is dus een marginale minderheid ?? Of bepaal jij persoonlijk wie er homo is , en wie niet ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 13:48   #120
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
10% is dus een marginale minderheid ?? Of bepaal jij persoonlijk wie er homo is , en wie niet ??
Misschien zijn 10% geen marginale minderheid, maar toch wel zeer in de minderheid...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be