![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Verdraagzaamheid is er ook nog zo ene. Solidariteit met de minderbedeelden, etc
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die opvatting mag gerust in een democratische rechtstaat. Ik mag weldegelijk de opvatting, de mening hebben dat bepaald gedrag, bepaalde levensinvulling als afwijkend, storend en een bepaalde uiting ervan opgepast wordt geacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien hebt u een nuttige vaststelling te doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik schrijf, is een aanvulling bij uw stelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() ![]() Dit is een jaenet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Gouverneur
|
![]() Deze niet vergeten...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Een homo ben je, of je nu met roze pakjes over straat loopt, of niet, maakt je niet meer of minder homo. Als u morgen beslist om met een leren pakje op straat te komen, met een grote verenhoed op je hoofd, en wat veren in je achterste, dan zullen veel mensen je na-gapen. Maar je overtreed geen wet, toch? Dus waarom zouden de homo's die zich meer vrouw voelen dan man bvb, niet met vrouwenkleren over straat mogen? Als een homo zich goed voelt in een strak leren broek met een roos topje daarboven, ze doen maar. Het is hun leven, en ze moeten er zelf voor zorgen dat ze daarin gelukkig zijn. Wat zou het jou kunnen schelen of je duidelijk ziet dat iemand homo is? Als ik jouw stelling volg, en je mag bijgevolg niet meer zien dat iemand homo is, dan mag een bouwvakker bvb niet meer fluiten als ze een mooie vrouw zien passeren, want dan laten ze zien dat ze hetro zijn. Laat iedereen zijn leven leiden zoals ze het willen en met wie ze willen, zolang ze jouw niets in de weg leggen of je leven moeilijk maken heb jij daar geen zaken mee. Kijk dan de andere kant op als je zulk" janet" ziet voorbij lopen. Jij hebt iets tegen gay-parades? tiens, elk jaar zijner grote stoeten met nog veel meer belachelijkere mensen. Dat noemen ze dan carnaval. Als homo's er vanuit gaan dat ze niet genoeg rechten hebben of krijgen, dan is het hun recht om daarvoor te "vechten".Dat recht heeft iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die leggen mij ook persoonlijk niets in de weg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister-President
|
![]() Wat heeft dat met homo's te maken; graag een heel duidelijk en klaar standpunt aub; wat deze met elkaar te maken hebben.
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Ik wil niet dat mijn kindjes geconfronteerd worden met zaken die de maatschappij verloederen zoals criminele zaken, pedofilie, geweld, drugs, blind racisme, decadentie,...
En gay-parades vallen onder de noemer decadentie. Ik blijf er bij dat de homo's die ik ken niets moeten weten van zaken als gay-parades en dergelijke. Gaat u nu die homo's abnormaal verklaren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
NEE, U plaatst die parades onder decadentie, dat u alleen homo's kent die daar niet van moeten weten heeft daar niets mee te maken. Als er een parade is, dan is er veeeeel volk. Die vragen dat aan, en daar hebben ze toestemming voor. Ik verklaar geen enkele homo abnormaal, heb ik ook nooit gedaan. Projecteer niet op mij wat u zelf doet... het is U die zegt, de homo's waarvan ik het niet zie, zijn echte. De homo's op parades, zijn wannabe of would-be homo's, slecht, decadent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergelijk ik nu de gay-parade met een criminele beweging? Neen, natuurlijk niet maar ik zal het al maar zelf zeggen voordat je me daarvan beschuldigt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Dat zal dan wel een travestiet zijn...
![]() |
![]() |