![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2006 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Three strikes and you're out. Wie de regels niet wil volgen zal mogen brommen. Niet echt gunstig om de kleinburgers in je dorp te overtuigen dat je de beste kandidaat bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Doorgaan tot we alle marokkaanse criminelen gepakt hebben !
Die laatste zal het wel druk hebben : die moet dan alle criminele feiten voor zijn rekening nemen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() lol - geniet nog zou ik zeggen van je droom. Straks wordt je weer wakker in de realiteit
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Spoorweg- en Lijnpolitie meesturen. Doodsimpel. Het gebeurt nu al in Parijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waar ik vooral tegen ben, is het feit dat jij vindt dat het van de rijken moet komen, via enkel de auto's aan te pakken. ik vind dat het meer van de algemene middelen moet komen, zodat iedereen daar aan meebetaalt. solidariteit werkt niet in 1 richting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De doorsnee Vlaming wil dat helemaal niet, hij begrijpt ook wel dat rijkdom nodig is om de welvaart overeind te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
en idd je weet nu wat ik bedoel met een van de norm afwijkend profiel. maar dat zegt evenwel niets over mijn kwaliteiten als cafebaas. als cafebaas is het trouwens de gouden regel om in alle talen over politiek te zwijgen. ( terwijl je aan het werk bent toch )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Het zal zover moeten komen dat men een soort apartheid zal moeten invoeren: allochtonen mogen niet op de bus, tenzij ze een bewijs van goed gedrag en zeden voorleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toegegeven. De Marokanen zullen in evenredigheid niet ondervertegenwoordigd zijn (of waar een kleine gemeenschap groot kan in zijn). Laatst gewijzigd door Bob : 3 juli 2006 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() die opwerping werd reeds driemaal door uw kuddegenoten hier gemaakt en beantwoord. eerst lezen dus, dan moeien.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2006 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wou je ze laten lopen, of zo? Wat mag daar dan wel de bedoeling van zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Becijfer eens wat het zou kosten om al die mensen op de bus te zetten, de timetables aan te passen, extra bussen in te leggen en extra lijnen bij te creëren, ik denk da ge nogal zou verschieten, en als die dan allemaal inderdaad gene mazout ne meer kopen of wegentax, betalen zal je met het echte prijskaartje van uw gratis bus geconfronteerd worden... Uw zeepbel zal dan nogal nekeer rap oplossen denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom alleen allochtonen. Kan ook perfekt voor autochtonen. Het is niet op het vlak allochtonen/autochtonen dat de apartheid moet gemaakt worden. Wel tussen zij die de bus afbreken, en zij die de bus niet afbreken.
|
![]() |
![]() |