![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1341 | |
Gouverneur
|
![]() Nu, u begrijpt het toch! Nog iets zinnigs te zeggen of is het bij gebrek aan beter?
![]() |
![]() |
![]() |
#1342 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Begrijp ik het goed dat bij u de Zendtijd voor politieke partijen is afgeschafd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1343 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo heeft men een paar jaar terug geprobeerd het Blok van het scherm te krijgen...
Laatst gewijzigd door baarle : 4 juli 2006 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1344 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1345 |
|
![]() Op nonsens iets zinnigs antwoorden is erg moeilijk, weet u.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U lacht?
Het is onbegrijpelijk. Eerst doen ze alles om het Blok van de TV te weren, en dan gaan ze er eindeloze debatten over voeren (HVT) en nu zelfs speciaal muziekfestivals voor organiseren. Waarom valt zoiets nooit eens de CD&V of de VLD te beurt? Strijd zo nog maar eens met gelijke wapens. Valse concurrentie is het! Laatst gewijzigd door baarle : 4 juli 2006 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1347 |
|
![]() Omdat ze die partijen niet vrezen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1349 | |
Gouverneur
|
![]() Ach zo en wat lees ik dan dat er niet staat. Jantje toch, krijg medelijden met je
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1351 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dus u beweert dat een rechtbank in een uitspraak oordeelde dat u, als politieke partij, toegang moest krijgen tot de media tijdens de verkiezingstijd. Dat betekent dus dat de rechterlijke macht in dit land zou gaan zeggen wie op televisie of radio komt en waarover de geschreven pers melding moet maken. U verwacht nu uiteraard dat wij dit geloven? Wel, vergeet het, u schudt met deze stelling de grootste nonsens uit uw mouw. Het is waarlijk opnieuw een clowneske uitlating die getuigt van uw ongeëvenaarde dwaasheid. Laten we eens veronderstellen dat uw kluchtig verzinsel waar is, dan heb ik volgende vraag voor u: hoe komt het dat andere partijen, die over een grotere achterban beschikken dan jullie driemanschap (dat vooral geen vakmanschap is), geen zelfde klacht in meer algemene termen neerlegden? Ik zal u het antwoord zelf geven: omdat er geen grond voor is. Bewijs uw bewering en geef de tekst van de uitspraak vrij en geef bij de tekst ook de nodige referenties zodat ik het origineel kan opzoeken (als dat al mocht bestaan). Dat kan u natuurlijk niet en daarom maakt u zichzelf opnieuw belachelijk en blijft u de meest banale figuur op dit forum, een lachwekkende verstrooiing... ![]()
![]() |
![]() |
#1352 |
Banneling
|
![]() Gelooft u dat dan maar niet, hè.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1353 |
Minister-President
|
![]() Tja, dan zal het ook wel zo moeilijk niet zijn om ons de passage uit het vonnis te quoten en uiteraard de verwijzing naar het Staatsblad, waarin dat vonnis verschenen is, te geven zeker, Hans?
Of toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1354 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier deel ik je visie... 8)
![]() |
#1356 |
Gouverneur
|
![]() Feit is dat de rechtbank van oordeel is dat geen enkele media verplicht is de BUB aan het woord te laten.
En indien ze van oordeel zijn dat ze teweinig media aandacht krijgen zij, net zoals elke andere politieke formatie, de mogelijkheid hebben een eigen media op te richten Daarom werd de klacht ontvankelijk maar ongegrond verklaard |
![]() |
![]() |
![]() |
#1357 | |
Minister
|
![]() Citaat:
DUS zoals de situatie NU in het gehate Vlaanderen is en zoals ze NIET in UW geliefde Wallonie. un saludo
Laatst gewijzigd door Miguelito : 4 juli 2006 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1359 | |
Gouverneur
|
![]() Idd. nu alleen nog hopen dat Hans het ooit begrijpt. Een ledenblaadje is dus ook een media net zoals affiches, culturele activiteiten, eigen internetradio-tv .etc
![]() |
![]() |
![]() |
#1360 | |
Minister
|
![]() Citaat:
OFF TOPIC: Klasse aviator; Maar ik betwijfel dat je het doet om me ![]() |
|
![]() |
![]() |