![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn de evenementen tegen het Vlaams Belang? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
103 | 96,26% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
12 | 11,21% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 107. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch wel typerend voor de zogenaamde rechtsen dat ze zich alleen nog maar focussen op het drugsverleden van Barman en op het aanvallen van de muziek van dEUS, nu blijkt dat er geen enkel valabel argument is tegen deze concerten.
Laatst gewijzigd door Djiezes : 7 juli 2006 om 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik vraag gewoon om zich te beraden omdat Tom Barman het voorgesteld heeft als een positieve actie voor verdraagzaamheid en tegen racisme... terwijl het enkel, van hem dan toch, de bedoeling is om het Vlaams Belang te viseren en de kiezers tot inkeer te brengen om niet voor het Vlaams belang te stemmen ! Will Tura en de anderen mogen zich niet laten misbruiken door (s)linkse groepuscules. Meer niet. Ik ga graag naar een echt concert van Will Tura zoals zijn laatste "Tura in Symfonie" vond ik gewoon schitterend. Trouwens ik ken Will Tura nog goed van in zijn beginperiode toen hij regelmatig optrad in "De Jonge Deken" in Sint-Pieters-Leeuw. Hij is de koning van het Vlaamse lied ! Zijn laatse dubbel CD koop ik zeker dit weekend ! Schitterend verzamelwerk. PS Newsspeak zoals deze : "je ziet tot wat extreem-rechts kan leiden.." guynokkio "Filip Dewinter van het extreem-rechtse Vlaams Belang gaat een brief schrijven..." valse rode televisie
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is een artikel van 15 02 2006 !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Raar dat ze zelfs nog niet over zijn britse roots beginnen... het zou dan toch maar een 'vreemdeling' zijn... Eigenlijk is heel dat VB een bende seuten die niets kunnen verdragen, dus kun je Barman dan ongelijk geven?
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Als ik mocht kiezen tussen wat dope en opium voor het volk, koos ik the real stuff...
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Leer lezen man... ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een druggebruiker en dus is het een crimineel. Criminelen moeten uitgewezen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gek? Neen, ik kan wel nog steeds tussen de lijnen lezen.
Citaat:
M.a.w. een teken van de door jou zo veel aangehaalde en hooggewaardeerde vrije meningsuiting..... 8) Citaat:
![]() Het zegt veel over de mentaliteit van de blokkers dat zij eventjes gaan bepalen wat misbruik is en in welke gevallen het al dan niet toegelaten is.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 7 juli 2006 om 07:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() allez dan moet ik dus ook weg vanwege mijn drugverleden en britse roots ![]()
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 7 juli 2006 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Uitwijzen naar waar? Hij is toch een belg? Hij heeft geen dubbele nationaliteit. Of wil je er een staatloze van maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp niet goed waarom anti-VB'ers willen afstrijden dat de concerten tégen het VB gericht zijn: het interview met Barman laat er geen twijfel over bestaan.
Als we het ontkennen dan lijkt het erop alsof we gegeneerd zijn in de politieke boodschap van die concerten. Waarom zouden we? We zijn tegen het VB, die concerten ook, en we moeten er fier op zijn! We moeten laten zien dat 1.000.000 VB-stemmen nog niet noodzakelijk betekent dat de gore ideologie van het VB ook de algemene strekking in dit land uitmaakt. Dus: Muziek tegen het VB? JA, EN WE ZIJN ER TROTS OP!
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Neen want dat is muziek, mensen verplichten om te komen, dat zou opium voor het volk zijn... als je er niet tegen kunt, ga dan niet... als ge iets tegen een jointje of een lijntje coke hebt... gebruik het dan niet... ach het leven kan soms zo eenvoudig zijn hé...
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 7 juli 2006 om 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Een paar vraagjes voor fucking PAJOT
![]() -Mag een persoon om eender welke reden en eender wanneer een concert organiseren? -Ook als die persoon een (ex-)druggebruiker is? -Mogen artiesten vrij beslissen waar, wanneer, en voor wie ze optreden? -Moeten politiek en kunst strikt gescheiden blijven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() Met zijn allen naar de Rolling Stones dan... je zou van minder uit een boom vallen
![]()