![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() staaf is gene linkse maar ne belgicist! en jij draait de feiten om,het is een concert tegen het VB onder het valse voorwendsel van "verdraagzaamheid" en niet andersom! trouwens met alle harde bewijzen kan alleen een idioot nu nog beweren dat het geen concert tegen het VB is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat maakt het trouwens uit dat Staaf (volgens jou) gene linkse is? Gaan links en belgicisme niet samen misschien? Hij is tegen het VB en dat is wat hier van 'belang' is. Ik draai trouwens helemaal niks om. Ik zeg toch dat het een concert tegen het VB is? Maar zoiets neem je van mij niet aan waarschijnlijk... ![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 7 juli 2006 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Al verwacht hij zelf niet dat hij nog veel mensen van gedacht zal doen veranderen) Voor mijn part organiseren de Strangers op 1 oktober een concert op de Groenplaats tegen de SPa... ze mogen! Laatst gewijzigd door Djiezes : 7 juli 2006 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
|
![]() dat weet ik nog niet zo! Als er daar relletjes uitbreken met allochtonen zou dat ons nog wel eens wat stemmen kunnen opbrengen! Niks zo goed om een multikuller het licht te doen zien dan een goede trap van een marokaan!8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Europees Commissaris
|
![]() In zijn commentaarstuk van heden doet ook Peter Vandermeersch zijn duit in het zakje. Onder de misleidende titel "Zingen voor verdraagzaamheid" gebruikt hij o.m. de zin "Misselijk makende walm van platte afdreiging stijgt uit Dewinters brief op". Applaus verzekerd van de meute politiek-correcten die de Standaard lezen. Maar niet van deze jongen. Iedereen die de Belgische politiek een beetje volgt weet dat dit gewoon anti-VB concerten zijn. Punt. Met verdraagzaamheid en anti-racisme hebben ze absoluut niets te maken. Is het je trouwens niet opgevallen dat ze de datum zeer strategisch uitgekozen hebben? Precies één week voor de verkiezingen. Goed geprobeerd, maar het zal de hoofdpijn van de politiek-correcten op maandag na de zoveelste zwarte zondag niet wegnemen. Voorraad Daffalgan en Aspirine bij de hand houden, jongens en meisjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En Peter Vandermeersch heeft een heel intelligente analyse gemaakt. Als jullie dat niet zien, snap ik oo ineens waarom jullie op VB stemmen.
![]() |
![]() |
#252 |
Europees Commissaris
|
![]() Net daarom ben ik altijd tegen het cordon geweest. Geef ze de macht en ze vallen door de mand; er is eigenlijk geen betere manier om het VB te bestrijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
|
![]() Ik vind de reactie van VB/De Winter eigenlijk uitermate beschaafd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarentegen voor de PC-ers zijn alle middelen goed om anderen, die hun mening niet wegdragen, te verguizen. Het zijn wij die niet snappen dat jij, evenals de media, niet in de gaten hebben dat jullie de voeling met de bevolking en de realiteit volledig kwijt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
|
![]() Ja, gewoon doodvoederen / doodstemmen
![]()
![]() |
#257 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet op het VB, ik heb m'n principes... Ik wil wanneer het allemaal achter de rug is nog kunnen zeggen dat ik indertijd niet een van die domme kloten ben geweest
![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 7 juli 2006 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel wat hypocriet om het VB te verwijten waar politiek correct Belgique al jaren al zijn energie in steekt. Heeft Peter Vandermeersch een héél 'intelligente analyse' gemaakt? En jij snapt niet dat jouw tegenstanders dat niet zien?8) Tja... en hierboven hoopte je nog dat het VB 'feitelijk' aan de macht komt. Vandermeersch en Desmet houden echter voet bij stuk. D�*t is pas intelligent!
![]() |
![]() |
#260 |
Minister
|
![]() Ik ga een toegeving doen: de concerten zijn tégen het VB. Ze zijn ook tegen extreemrechtse onverdraagzaamheid waarmee het VB zich identificeert.
Anders blijven we heen en weer bezig. Verder wil ik enkel wijzen op het onderschrift...
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 7 juli 2006 om 15:43. |
![]() |
![]() |