![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn VB-stemmers dommeriken? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
26 | 37,68% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
43 | 62,32% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al goed dat superioriteitsgevoel op basis van ras, afkomst, religie, politieke voorkeur, ... verboden is, eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Humor bij jou precies ook.
Je mag natuurlijk ook altijd alles serieus opnemen, leuk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind het droevig hoe weinig alternatieven we hebben in vlaanderen..
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() Ik ga mijn mening over VB-stemmers iet of wat bijsturen.
Eerder zij ik dat het angsthazen zijn die zich als verwaande en gefrustreerde kinderen gedragen. Nu beantwoordt ik de vraag positief: JA, VB-STEMMERS ZIJN DOM!!! Enkel nog wat scheldend geschreeuw hieronder en ze bevestigen...opnieuw!
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jamaar waneer ge stemt voor eenders welke partij gewoon omdat die er leuk uitzien dan ben je toch op zich een idioot ???
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik volg je berichten al een tijdje en je lijkt me een intelligente en invoelende vrouw. Volgens jouw zeggen stemde je eerst Volkunie, toen NVA en nu VB. En DAT verbaast me. Waarom zou je kiezen voor een partij die ook (Let op het woordje ook'')onderdak biedt aan extreem-rechts en ander onverdraagzaam gespuis, racisten en homofoben. Waarom wil je daarmee geassocieerd worden? Waarom niet NVA? Teleurstelling wegens politieke keuzes? De NVA is toch net zo vlaams-nationalistisch? Waarom laat het VB zich zo besmetten? Waarom geen schoon schip? Waarom kieperen ze niet alle onverdraagzamen uit de partij? Ik denk, dat als ze dat doen, ze nog meer stemmen zullen krijgen dan nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bovenstaande vragen gelden ook voor Jazeker en Jan van den Berghe. Ook hun berichten kan ik goed waarderen maar hun politieke keuze is voor mij onbegrijpelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() De hogere kaders van de partij zijn niet noodzakelijk dom, wel integendeel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind trouwens dat je met je gedoe over domme mensen aanzet tot haat. Ik denk dat je hoopt op een pim fortuyn scenario. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om een begin te maken aan een antwoord op deze vraag zou ik je hele idee over de Vlaamse beweging en de rol van het VB daarin moeten herdefinieren en ook moeten uitleggen wat de rol is van de belgische propaganda machine. Stuur me een PM en ik maak je wel eens een tekstje waaruit moet blijken dat de soep lang niet ze heet gegeten wordt als de media voorstelt en hoe mensen het hier uitroepen. Ik ga afsluiten voor vanavond. Ik besluit met een gedicht van Kaatd, een linkse die volledig achter de verdraagzaamheidsconcerten tegen het Vlaams Belang staat: ""ne fascist kunde vergelijken met een gewond gevaarlijk dier,Zo gaat het hier nu aan toe, beste Hertog. U herinnert zich vast nog de beelden van Pim met kogels door de kop. We zijn goed op weg om dat ook hier te zien. Het klimaat bepaalt de kiezer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een partij die mij zonder schroom politiek medezeggingschap ontzegt en me degradeert tot een stemmachine zonder enige échte inspraak laat ik even schroomloos vallen. Punt. Het underdogeffect doet de rest. Ik heb een deel van mijn leven gewijd aan de opvang van verstoten huisdieren. VB-ers worden als honden behandeld. Ik neem het dus voor hen op. Er zijn fijne, intelligente en ontwikkelde mensen bij, en hun gelijk is niet minder dan dit van een ander. Er wordt een aardig stukske overdreven in het demoniseren van het VB, en dit NIET omdat die partij racistisch zou zijn maar omdat ze Belgique wil opdoeken. Het bewijs dat de onafhankelijkheidswil de werkelijke oorzaak is van het CS leverden Miet Smet en Yves Leterme overduidelijk na 13 juni. Maar ook op dit forum kan je vaststellen dat het dit is wat de meeste tegenstanders dwarszit. Als jij denkt dat er enkel' racisten' zitten bij het VB dan dwaal je. Ze zitten in ALLE partijen maar hen wordt geen strobreed in de weg gelegd omdat het geen separatisten zijn. De twee enigste mensen uit mijn leefwereld die ik ooit vol afkeer 'zwarte aap' heb horen roepen zijn een (vrouwelijke) CD&V- en een VLD-stemmer. Moeten die ook geïndentificeerd en uit hun partij gekieperd worden? En wie gaat dat bepalen? ALLE partijen zijn bemand met ex.VU-ers. Mochten zij voor het VB gekozen hebben, zij zouden allang, stuk voor stuk, als racisten en fascisten gebrandmerkt zijn. D�*t is voor hen, maar ook voor de N-VA, dé hoofdreden om NIET voor het VB te kiezen en het SC in stand te helpen houden. Ze wéten dat het onmiddellijk een einde zou maken aan hun politieke carriere mochten ze het cs op een of andere manier doorbreken. Ik noem dat een zoveelste pervers gevolg van het CS. Ik werd eveneens, van de éne dag op de andere, een racist en fascist genoemd toen ik VB ging stemmen. Niet omdat ik het bén, maar omdat de democratische opkomstdwang waar ik mij aan onderwerp, en die ik gebruik om een 'foute' keuze te maken, niet ongestraft mag blijven. Wat mijn ogen zien mag mijn mond niet langer zeggen sinds ik niet meer N-VA, maar VB stem. Dat ik met 'racisten en ander onverdraagzaam gespuis' geassociëerd word is dus niet mijn keuze maar die van degenen die mij daarmee wensen en willen associëren. Reden temeer voor mij om dwars te liggen bij zoveel hypocrisie. Denk daar maar eens over na.
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=22
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 8 juli 2006 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]()
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() eerst was er groei, dan media-aandacht. trouwens, klaagt het vb niet altijd over "doodgezwegen worden"? en nu ga jij doodleuk zeggen dat de media hen grootgemaakt hebben? je doet maar, maar ik denk er alweer het mijne van...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blanco of ongeldig, LSP, BuB, NU,.................. om het even wat.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |