Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2006, 10:43   #61
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
beetje bij de haren getrokken ?
Kweet niet, hoe herkent gij ze?
Vrouwen daarentegen haal ik er feilloos uit.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 10:45   #62
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik zou de vele brave huisvaders met een goede job, vrouwtje, kindje, huisje, boompje, beestje, die de scheve homoschaats rijden niet allemaal te eten willen geven, daar is mijn bediendenloon veeeeel te klein voor. Velen zijn getrouwd omdat ze niet voor hun homosksuele geaardheid durven uitkomen, omwille van de collega's, de familie, de vereniging waar ze inzitten en meer van die drogredenen. In het geniep gaan ze dan naar homobars en/of houden ze er een vriend op na.
Homo zijn is geen afwijking, maar een geaardheid. Het een afwijking noemen getuigt van een afwijkend denkvermogen.
Teerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 10:47   #63
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Geloof me vrij, ge kunt u veilig voelen...
Nu begrijp ik het.
Oud 12 juli 2006, 10:49   #64
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

als homo's samen leven en het recht erkend dit dan moet ze consequent zijn over de gehele lijn...,leningen,plichten en rechten ectra
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 23:35   #65
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Tongerse rechter Rudi Robeyns: ,,Ik heb niets tegen homo’s, maar ze mogen het abnormale wel niet tot norm verheffen. Want die norm is nog steeds het gezin, met een man, een vrouw en kinderen.''
Bron: DS

Vwalla een rechter die nog met de beide voeten op de grond staat.
Homofilie is nog steeds een abnormaliteit. Met alle respect voor de mensen met die sexualiteitsafwijking, maar een afwijking blijft een afwijking. Zo hoort u het ook eens van iemand anders.
Deze uitspraak van die rechter werd voorgegaan door de uitspraak "ik vraag me af of 2 homo's die samen wonen en een lening af sluiten niet in druisen tegen de openbare orde". De rechter vond het blijkbaar nodig om iemand die zijn partner heeft zien sterven te beledigen en nog wat verder in de put te duwen. Tot zo ver de menselijkheid van de rechter...

Daarnaast heeft een rechter geen wetten uit te vaardigen, dat is de taak van de politici. Een rechter moet ervoor zorgen dat de wetten worden nageleefd. Een rechter moet dus op de hoogte zijn van de wetten, anders kan hij niet recht spreken. 2 mannen kunnen volgens de wet perfect samen wonen (daar is geen wet tegen), samen een lening af sluiten en zelfs met elkaar trouwen. Een rechter die daaraan twijfelt kent de wetgeving niet en zou dus moeten ontslagen worden (iemand die niets van lassen kent zou ook nergens een job krijgen als lasser...).
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 23:54   #66
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Kweet niet, hoe herkent gij ze?
Vrouwen daarentegen haal ik er feilloos uit.
dat van 'bij de haren getrokken' sloeg eerder op die beperkte keuzemogelijkheden en niet zozeer op dat outen
wat betreft dat outen om die keuzemogelijkheden nog wat op te trekken daar kan ik je nog ergens in volgen al is het echt niet noodzakelijk
tenzij je er natuurlijk weer vanuit gaat dat heel dat homowereldje in niets anders geïntresseerd is dan zoveel mogelijk partners binnen te doen

hoe ik ze herken ?
goeie vraag
ik 'zie' of 'ken' ze of ik kom op de 'juiste plaatsen' en ga ervan uit dat zij ook op de 'juiste plaats' vertoeven
hoogstwaarschijlijk mis ik er een groot gedeelte maar dat beperkt echt mijn keuzemogelijkheden niet in die mate dat ik daar rouwig om ben of wat te kort zou komen
en daar ging 't 'm toch over dacht ik

idem dito vrouwen
met dat verschil dat ik de rest van de vrouwen er ook feilloos ( uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk ) uit kan hale, zoals je zelf stelt, maar die behoren niet echt tot mijn keuzemogelijkheden (als je begrijpt wat ik bedoel )

Laatst gewijzigd door praha : 12 juli 2006 om 23:59.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 00:01   #67
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
als homo's samen leven en het recht erkend dit dan moet ze consequent zijn over de gehele lijn...,leningen,plichten en rechten ectra
?
kan je dat es verduidelijken pinbag... ik begrijp echt niet over wat je het hebt
Oud 13 juli 2006, 01:20   #68
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Iedereen die zegt "ik heb niets tegen homo's maar... " is iemand met een onderdrukte angst voor zijn eigen latente homofilie.
zulke zever vertelden veel ouwe jeanetten vroeger , in de jaren 70, in de "progressieve" café's. ge word er ook niet jonger op precies hé rundvlees...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 01:31   #69
carlgustaaf
Banneling

Standaard praha's nazi-jeanetten bal

Citaat:
natuurlijk datte ... want Röhm stond bekend als homo net zoals heel z'n sa-kliekje die dien bewuste avond daar een lekker feestje hielden

PAJOT vergeet wel gemakkelijkshalve dat heel de kliek rond Heinrich Himmler en de meeste prominente officieren dat in het voormalige derde rijk ook waren...
niet zozeer uit overtuiging of speels kameraadschap maar eerder uit een diep gewortelde minachting tegen vrouwen als inferieure wezens die alleen goed waren om de oorlogsbroedmachine draaiende te houden
uiteraard hielden ze dat natuurlijk netjes stil voor nonkel Adolf, die moest er niet zoveel van hebben
Sympatieke jongens precies, die Olébis Dat zal bartje en de andere jeanetten weer goed nieuws vinden.
Oud 13 juli 2006, 02:02   #70
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
zulke zever vertelden veel ouwe jeanetten vroeger , in de jaren 70, in de "progressieve" café's. ge word er ook niet jonger op precies hé rundvlees...
wel jammer dat de pas-afgestudeerde psycho-analysten van die gasten nog les gekregen hebben
ge zult het dus nog een tijdje moeten aanhoren

Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 02:02.
Oud 13 juli 2006, 02:07   #71
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Sympatieke jongens precies, die Olébis Dat zal bartje en de andere jeanetten weer goed nieuws vinden.
Amai, wat een ontdekking: ook bij de nazi's zaten homo's (welliswaar verborgen voor Hitler). Blijkbaar zijn holebi's toch nog normaal: net als bij hetero's heb je bij holebi's ook crapuul
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 13 juli 2006, 02:08   #72
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

soms ben je érg grappig carlgustaaf
ps. dit is echt niet negatief bedoeld

Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 02:09.
Oud 13 juli 2006, 02:08   #73
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
ik wist niet dat je in zo'n café's kwam, je weet er wel veel over: wie er zat en wat er verteld werd...
Oud 13 juli 2006, 02:10   #74
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht

Amai, wat een ontdekking: ook bij de nazi's zaten homo's (welliswaar verborgen voor Hitler). Blijkbaar zijn holebi's toch nog normaal: net als bij hetero's heb je bij holebi's ook crapuul

jaja... carlgustaaf heeft het bewijs geleverd zonder er erg in te hebben
Oud 13 juli 2006, 02:12   #75
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ik wist niet dat je in zo'n café's kwam, je weet er wel veel over: wie er zat en wat er verteld werd...

de jeugdzondes van carlgustaaf ... na drugsverslaafde ook dit nog

wat zal het volgende wezen ?
al een geluk dat ie dat in z'n verdere leven er een strikte boetedoening op nahoudt

Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 02:15.
Oud 13 juli 2006, 10:36   #76
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
wel jammer dat de pas-afgestudeerde psycho-analysten van die gasten nog les gekregen hebben
ge zult het dus nog een tijdje moeten aanhoren
euh...ik zeg niet dat die mannen veel succes hadden met hun beweringen.Ik heb er zelfs motten weten krijgen...
Oud 13 juli 2006, 10:38   #77
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

café's zijn zoals forums, daar komt ge van alles tegen.Of wist gij dat niet8)
Oud 13 juli 2006, 10:48   #78
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

de jeugdzondes van carlgustaaf ... na drugsverslaafde ook dit nog

wat zal het volgende wezen ?
al een geluk dat ie dat in z'n verdere leven er een strikte boetedoening op nahoudt
verslaafde? Waar gaat ge dat halen? Dat behoort niet tot mijn jeugdzondes...chocostoempen evenmin, als u dat zo zeer interreseert. Jeanetten waren wel getolereerd in zekere "progressieve" kroegen( lees=waar drugs verkocht werden), zolang ze hun tengels thuishielden tenminste.Een aantal verslaafden gingen er echter wél intiem mee om, zij het dan enkel om financiële redenen.In het algemeen was dat allemaal een nogal deprimerend en walgelijk gedoe eigenlijk...echt ongezond. En zeggen dat sommige van die hoerebokken vandaag willen "trouwen" en kinderen adopteren...
Oud 13 juli 2006, 10:52   #79
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

soms ben je érg grappig carlgustaaf
ps. dit is echt niet negatief bedoeld
d�*�*r zou ik van verschieten.Ik betrouw het niet als ge vriendelijk word. Daar zou wel eens een addertje onder het gras kunnen schuilen8)
Oud 13 juli 2006, 15:09   #80
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat van 'bij de haren getrokken' sloeg eerder op die beperkte keuzemogelijkheden en niet zozeer op dat outen
wat betreft dat outen om die keuzemogelijkheden nog wat op te trekken daar kan ik je nog ergens in volgen al is het echt niet noodzakelijk
tenzij je er natuurlijk weer vanuit gaat dat heel dat homowereldje in niets anders geïntresseerd is dan zoveel mogelijk partners binnen te doen
Als je de post gelezen hebt waar mijn reactie op sloeg moet je weten dat het ging over de trouw van homokoppels. De gelegenheid maakt de dief, ook bij vreemdgaan.
Als slechts 5% van de bevolking in aanmerking komt is de kans wel kleiner volgens mij.
Als een deel daarvan zich niet out wordt die kans nog kleiner. Lijkt mij simpel.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be