![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Gouverneur
|
![]() Als je 't maar weet.
![]() |
#122 |
Gouverneur
|
![]() en Flick is een gastje (of grietje) dat aan het blokken is om zijn/haar lagere-schooldiploma te halen...
![]() |
#123 |
Gouverneur
|
![]() Het VB negeert elke veroordeling wegens racisme. Dus op dat tuig van de richel maakt een veroordeling niet veel indruk.
![]() |
#124 |
Gouverneur
|
![]() Alleen als het een antiracist is, zal deze dappere De-Bie-fan antwoorden.
![]() |
#125 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat doe ik hier nog?
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je verhaaltje vertelt zero nul komma nul. Er ontbreken nogal wat details, me dunkt, stop dus ook met er over te zemelen, tenzij je ergens het volledige verhaal hebt. Dankt u!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Was jij er soms bij?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik durf het bijna niet te vragen malinois, maar ken je dat spreekwoord over die splinter en die balk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() Niks, overduidelijk!
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niets met het topic te maken? De titel is nochthans "Antwerpenaar klaagt ruwe aanpak politie aan". Dat zijn er dan al 2 op korte tijd. Get the picture?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Of het bewijst dat hoe langer hoe meer mensen de leugens rond het VB niet meer geloven en deze partij een faire kans willen geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Partijlid
|
![]() Weet niet. Misschien iedereen op dit forum proberen te overtuigen dat u het extreem-linkse en multiculturele gedachtengoed met volle overtuiging en met diepe genegenheid tegen uw 'verdraagzame' boezem drukt? Ach, zal wel gelukt zijn denk ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat jij de "grond van de zaak" noemt, dat bestaat zelfs niet want het is geen voorwerp van discussie. De échte grond van de zaak is het gebruik dat je van een bepaald bericht wil maken, de tendentieuse interpretatie en de politieke insinuatie die je er zoekt aan te geven, kortom de stemmingmakerij die je ermee beoogt. Integendeel tot wat jouw theoretische leefwereld, kan ik wél begrijpen dat de politie schijnbaar te gewelddadig k�*n optreden in situaties die potentieel risicovol zijn voor hetzij de politiemensen zelf, hetzij voor onschuldige burgers; ik kan zelfs begrijpen dat daarbij soms harder wordt opgetreden dan naderhand nodig bleek : dat is niet noodzakelijk foutief gedrag. Je kunt niet altijd wachten tot het kwaad geschied is om dan tot de verlate conclusie te komen dat er moe(s)t opgetreden worden : dat is het "veiligheidsbeleid" dat de regering Verhoftstadt nu al maanden tentoon spreid, een beleid dat gaat over een pad bezaaid met vele doden. Het feit dat tegen politiemensen klacht wiordt ingediend, betekent op zichzelf niets. We leven in een tijd waar ook gangsters en zware criminelen klacht indienen, zowaar frequent met succes, tegen de politiemensen die hen met gevaar voor eigen leven overmeesterd hebben. Een al dan niet allochtone boef is onschuldig tot het tegendeel bewezen is maar een politieman is meteen schuldig wanneer iemand klacht tegen hem indient ? Ik ben al brutale agenten tegengekomen en dat stoort mij. Maar ik ben niet enggeestig, pietluttig noch bekrompen genoeg om niet te kunnen inzien dat een echte politieman (ik bedoel een "crime fighter" en niet de koffiemadam of de sociale werker) al eens uit de toon kan vallen in een (klein)burgerlijke situatie zoals een banaal verkeersincident. Het is oneerlijk en onterecht om van een paar uitschuivers een groot maatschappelijk probleem te maken zoals jij doet. Rotte appelsl (zoals overvloedig aanwezig waren in het multiculturele korps van Boom) moeten er radicaal uit. Een uitschuiver kan gesanctioneerd worden, rekening houdend met de totaliteit van de prestaties van de betrokken agent. Net zoals een burger voor een uitschuiver een boete kan krijgen zonder dat dat een stigma is op zijn persoon noch op de burgerlijke maatschappij als dusdanig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb wat anders te doen dan te bekvechten met onverbeterlijke extremisten.
![]() |
![]() |
#136 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maw er is duidelijk een "probleempje" bij de politie hé! Laatst gewijzigd door Edina : 19 augustus 2006 om 11:19. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |