Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 14 juli 2006, 17:13   #21
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Hier cé, iemand heeft hem toch gevonden.

Als het nu niet china maar amerika was geweest stond het vol met topics van de vs-bashers. Wat zien we nu...typisch, niet belangrijk. ZOals ik al zei hebben de feiten er niets meer mee te maken maar wel om wie het gaat.
Misschien komt het omdat China zich niet probeert voor te doen als democratisch en zich ook niet probeert te profileren met mensenrechten.

Uitaard is het uiterst misdadig en crimineel wat de Chinese regering doet, een regering die gesteund wordt door alle multinationals, maar ze zijn tenminste niet hypocriet, zoals jij en de VS-regering...

Zij doen zich voor als de verdedigers van de democratie, net als Israel, terwijl die evenzeer alles wat mensenrechten of democratie is met de voeten treden.
Oud 14 juli 2006, 17:18   #22
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Misschien komt het omdat China zich niet probeert voor te doen als democratisch en zich ook niet probeert te profileren met mensenrechten.

Uitaard is het uiterst misdadig en crimineel wat de Chinese regering doet, een regering die gesteund wordt door alle multinationals, maar ze zijn tenminste niet hypocriet, zoals jij en de VS-regering...

Zij doen zich voor als de verdedigers van de democratie, net als Israel, terwijl die evenzeer alles wat mensenrechten of democratie is met de voeten treden.
De feiten blijven dezelfde, zoals ik al zei, de feiten doen er niet meer toe, het enigste wat telt is wie. Wie is er dus hypocriet... Mijn punt is dus nogmaals bewezen. Het zegt ondertussen genoeg.
Als amerika dus niet zou proberen zich voor te doen als democratie en al de rest zou je het ook minder erg vinden? Komaan é.

Laatst gewijzigd door illwill : 14 juli 2006 om 17:19.
illwill is offline  
Oud 15 juli 2006, 11:15   #23
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
De feiten blijven dezelfde, zoals ik al zei, de feiten doen er niet meer toe, het enigste wat telt is wie. Wie is er dus hypocriet... Mijn punt is dus nogmaals bewezen. Het zegt ondertussen genoeg.
Als amerika dus niet zou proberen zich voor te doen als democratie en al de rest zou je het ook minder erg vinden? Komaan é.
Eén of andere domme wortel
Oud 15 juli 2006, 18:41   #24
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Eén of andere domme wortel
De plant genaamd 2004Gun

Laatst gewijzigd door illwill : 15 juli 2006 om 18:41.
illwill is offline  
Oud 16 juli 2006, 00:20   #25
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Ik mis hier een onderwerp en zie enkel persoonlijke aanvallen. Indien je de zaak ten gronde wil bespreken kan je een echte thread er over starten.
tronca is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be