![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik blijf me natuurlijk afvragen waarom die getuigen dan niks deden... en dat terwijl verkrampte racisme-adepten zoals een filosoof alles doen om het ridicule aan de beschuldigingen en verhaaltjes van de familie Bouazza toch maar niet onder ogen te moeten zien...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat een gefrustreerde uitlating is me dat nu weer... Intussen lijkt de overduidelijk door het VB gecontroleerde politie, onder controle van het machtige door het VB gedomineerde staatsapparaat, niet bepaald tot de conclusie te komen dat er iets te recupereren valt voor de VB-haters zoals een Feremans. Is het werkelijk de frustratie daaromtrent die je dergelijke nonsens laat uitkramen? Misschien moet Spirit een onderzoekscommissie in het leven roepen om alle beschuldigingen - incluis het zeververhaaltje van de Bouazza's over de wegkijkende politie - eens te onderzoeken. Ik vrees dat de uitslag van zo'n onderzoek niet in de kranten zal verschijnen wegens te pijnlijk voor de Bouazza's. Maar probeer intussen gerust je gram te halen, die commissie komt er nooit, en jij krijgt dus een vrijgeleide om rustig verder te razen over vreselijke VB-complotten en -verantwoordelijkheden. Er is intussen geen zinnig mens op dit forum overgebleven die nog in de politieke capaciteiten van een Feremans kan geloven, mais c'est un détail de l'histoire...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 juli 2006 om 20:18. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klopt. Hij heeft Bouazza terug uit de Schelde gevist, zijn kleren uitgedaan, er terug ingegooid, de kleren gedroogd, gestreken en netjes teruggelegd. Geen mens die het gezien heeft.
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 20 juli 2006 om 21:06. |
|||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vrees dat de uitslag van zo'n onderzoek niet in de kranten zal verschijnen wegens te pijnlijk voor de Bouazza's. Dat overlijden is ongetwijfeld pijnlijk voor de familie en het gebrek aan zekerheid over het gebeurde ook... Laatst gewijzigd door filosoof : 20 juli 2006 om 21:09. |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ben je daarom zo gefrustreerd? Omdat jouw soort niet ongestraft kan blijven doorgaan met het gedemoniseer?
|
|
|
|
#110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Nierika ![]() Neen, dat deed zijn belager, onnozele hals, om het op een zelfmoord te laten lijken. Citaat:
Mooi bezig jongetjes, de schaamte voorbij! (en dan hypocriet verwonderd en verontwaardigd zijn dat over "Vuil B" gesproken wordt...) Laatst gewijzigd door filosoof : 20 juli 2006 om 21:16. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door filosoof ![]() Bedoel je dat de bindingen van ene Yannick vervelend zouden kunnen blijken voor een partij? Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We spotten niet met overlijdens maar wél met de onnozelheden die jij jezelf wijsmaakt.
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar jij kent blijkbaar wél een Yannick die ik niet ken.
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door filosoof Dat overlijden is ongetwijfeld pijnlijk voor de familie en het gebrek aan zekerheid over het gebeurde ook... Ik zou het véél erger vinden mocht hij verdrinken (of "verdronken worden") |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jawohl mijn führer!
IK had het over een broekloos zwempartijtje. JIJ over verzopen worden.
|
|
|
#119 | |
|
Banneling
|
[quote=Knuppel]
Citaat:
maar verder blijven spuwen op een overledene, de schaamte voorbij!!! Laatst gewijzigd door filosoof : 20 juli 2006 om 21:37. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met dat arm schaap bedoelde ik nochtans niet de...ahum...verzopene.8)
|