Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2006, 18:07   #61
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Dat geloof je toch zelf niet hoop ik.Er is geen volk dat zo bijdraagt ipv afbraak doet aan onze welvaart dan de joden.
Jodenhaat berust op jaloezie. Terwijl schrik voor de islam berust op de dagdagelijkse realiteit.

Dedecker z'n standpunten zijn in dit verhaal zwart/wit en populistisch.
De gedachte die leeft in dearabische wereld is de volgende:" elke niet -arabische, niet-islam staat hoort hier niet thuis en moet men ind e zee drijven".

Wel mochten wij dezelfde logica hanteren wat weerhoudt er ons dan van om Bosnie en albanie in de zee te drijven? of andere overblijfselen van de ottomaanse bezetting?

Wie heeft er problemen met dat lichtpuntje in de duisternis van de arabische wereld van dictaturen en semi-dictaturen en godsdienstfanatisme?

het feit dat wel ozveel weten over dat conflict is enkel te danken aan de democratie en persvrijheid die in het gebied heerst.
ik snap niet waar een deel van het VB en een groot deel van de politiek correcte klasse het lef vandaan haalt om israël als een lichtbaken in de wilde onbeschaafdheid te zien? Israël is een land waar religieus fundamentalisme EVENZEER belangrijk is. Het walgelijke besnijdenisritueel is daar getuige van.

Verder zou hun manier van onderdrukken van autochtone volkeren een reactie van verontwaardiging moeten uitlokken bij elke volksnationalist. Zionisten zitten onder de paraplu van papa Amerika. Wées gerust, onze hulp hebben ze niet nodig. De dorstige palestijnen die aan de checkpoints wanhopig vragen doorgelaten te worden om hun fleske water te kunnen vullen en naar hun werk te gaan en naar het ziekenhuis waar het jonge zusje op sterven ligt door een israelische raket, DIE moeten we steunen
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 18:15   #62
ilfalco
Minister-President

Standaard

ik begrijp niet hoe volksnationalisten niet kunnen inzien dat de israeli ook een volk zijn en wel één dat veel dichter bij de onze staat dan de pan-arabische wereld...

Djihad heeft niets met volksnationalisme van zien. Als je dat niet ziet.
Volksnationalisme is voor sommigen een escuus om anti-semitisch te zijn.

ik ben verdraagzaam tegenover zij die pro-palestina zijn. maar als ik zie dat ze( mengeling van moslims en uiterst-links) joodse poppen verbranden en !!n-afrikanen!!! schreeuwen" hamas , hamas alle joden aan het gas". Wel dan weet ik wel welke kant ik moet kiezen.

Als je tegen israel in die regio bent moet je ook tegen de aanwezigheid van albanie en bosnie in europa zijn.

Er is daar ruimte zat , maar enkel die lap grond die door de joden vruchtbaar is gemaakt en waar welvaart is opgebouwd moet blijkbaar Arabisch worden. Abou ja jah laat er geen twijfel over bestaan dat het een pan-arabische strijd is.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 18:19   #63
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Niet dat ik joodje pesten goedkeur maar als er één bevolkingsgroep niet geïntegreerd is, is het de joodse wel. En dat bijdragen tot de welvaart beperkt zich dan toch maar tot de eigen gemeenschap.
Dat ze niet geintegreerd zijn daar kan ik je gelijk ingeven. En dat ze hun dochters uithuwelijken waarna ze amper nog vrijheid hebben evenmin.

Maar wie de pan-arabische strijd ( djihad ) gelijk stelt aan volks-nationalisme is fout.

En het is nu eenmaal een feit dat duizenden ongeintegreerde joden die zich houden aan onze wetten veel minder problemen veroorzaken dan honderduizenden maghrebijnen die dat niet doen. mocht het andersom zijn ik zou net hetzelfde zeggen.
Oud 25 juli 2006, 18:20   #64
leeuwenhart
Banneling

leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Kwestie van de polarisatie niet te ver te drijven, kan bovenstaande uitspraak wel tellen.

Ge kunt u natuurlijk ook helemaal van de domme houden en totaaaaaaaal uit de lucht vallen als we het gaan hebben over de moorden van Syrië op de Libanese leiders.

Ik acht Turkije inderdaad persoonlijk verantwoordelijk voor het niet ontmantelen van Hamas.

Dat vragen meerdere mensen zich af: Israël bvb. wil met iedereen onderhandelen, behalve met de partijen waarmee ze in oorlog zijn. Dat zal zeker helpen.

Yeah, right.

Europa is bereid om van Vlaanderen een jodenstaat te maken. U toch ook !?
Beste turkje, laten we nu eens de Arabisch-Europese Liga aan het woord:

Citaat:
de Arabisch-Europese Liga. Een beknopte bloemlezing: “There is no place in the Arab world for anything but an Arab state. This is how we will eventually defeat the Zionist criminal entity of Israël, and this is how Zionism will be trown into the garbage bin of history together with Nazism and Fascism”. “Vrij vertaald”, analyseert Van der Kelen: ‘Er is alleen maar plaats voor Arabische staten, voor de criminelen van Israël is er alleen de vuilnisbak van de geschiedenis’.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 18:23   #65
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ik snap niet waar een deel van het VB en een groot deel van de politiek correcte klasse het lef vandaan haalt om israël als een lichtbaken in de wilde onbeschaafdheid te zien? Israël is een land waar religieus fundamentalisme EVENZEER belangrijk is. Het walgelijke besnijdenisritueel is daar getuige van.

Verder zou hun manier van onderdrukken van autochtone volkeren een reactie van verontwaardiging moeten uitlokken bij elke volksnationalist. Zionisten zitten onder de paraplu van papa Amerika. Wées gerust, onze hulp hebben ze niet nodig. De dorstige palestijnen die aan de checkpoints wanhopig vragen doorgelaten te worden om hun fleske water te kunnen vullen en naar hun werk te gaan en naar het ziekenhuis waar het jonge zusje op sterven ligt door een israelische raket, DIE moeten we steunen
Als je het over autochtonen hebt. Wie beschouw jij dan als de autochtonen? Ik beschouw de Joodse mensen als de autochtonen van Israel. Er hebben in dat land altijd Joden gewoond ook al zijn de meesten die er nu wonen inwijkelingen uit Europa en de rest van de wereld. De islam en haar volgelingen zijn in feite de indringers. Heel de geschiedenis en oorsprong van het Joodse volk ligt ginder. Men kan dit niet ontkennen.
Oud 25 juli 2006, 18:25   #66
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
De dorstige palestijnen die aan de checkpoints wanhopig vragen doorgelaten te worden om hun fleske water te kunnen vullen en naar hun werk te gaan en naar het ziekenhuis waar het jonge zusje op sterven ligt door een israelische raket, DIE moeten we steunen
waar zijn barmhartige iranezen en egyptenaren? Zich aan het bewapenen?

Zulke emotionele pietpraat is geen argument dat weet je zelf ook wel hoop ik.
Kinderen van 9 jaar krijgen daar lessen uit het arabische mein kampf en lopen daar met geweren rond.
Oud 25 juli 2006, 18:30   #67
leeuwenhart
Banneling

leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De Hezbollah plant zijn lanceerbasissen van raketten tussen burgerwoonwijken.
De hezbollah gebruikt zijn "eigen volk" als levend schild.
De Hezbollah schiet zelf de ene na de andere raket af.

Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 25 juli 2006 om 18:31.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 18:34   #68
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart Bekijk bericht
De Hezbollah plant zijn lanceerbasissen van raketten tussen burgerwoonwijken.
De hezbollah gebruikt zijn "eigen volk" als levend schild.
De Hezbollah schiet zelf de ene na de andere raket af.
wat doe jij als je land wordt afgepakt, je volk in vluchtelingenkampen gestoken wordt, de vijand gesteund wordt met kapitaalstromen uit yankeeland, en als kers op de taart de zionistische staatsterreur als "zelfverdediging" wordt gepropageerd?
ik zou woedend worden, de haat zou van mijn ogen af te lezen zijn. Wel, dat is wat er gebeurt in die regio.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 18:50   #69
smiley

Standaard

Citaat:
wat doe jij als je land wordt afgepakt
Volgelingen van de ideologie van rotmo hebben dit toen ze het land dat nu Israel heet onder de voet liepen en de Joden hun land afpakten en tot 2de rangsburgers herleidden helemaal niet afgevraagd. Ze hebben zich ook nooit afgevraagd of de onderwerping van de volkeren die ze onder de voet liepen en herleidden tot dhimmitude of nog erger, of dat dit voor de betrokkenen wel ok was. Zij vinden het maar normaal dat allah, de islam en haar volgelingen dus, het overal voor het zeggen hebben en waar ze het nog niet voor het zeggen hebben het ooit voor het zeggen willen krijgen.
Oud 25 juli 2006, 19:02   #70
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Waarschuwing: hier volgt een genuanceerd standpunt, gelieve niet te lezen indien zwart/wit denker

Ik stel voor dat de internationale gemeenschap eens laat zien dat men kloten aan zijn lijf en zowel Hezbollah als Israël ter orde roept, desnoods met een troepenmacht die tussenbeide komt. Maar momenteel zwicht men voor het verhaal van de arme onderdrukte en vervolgde joden die het opnemen tegen de vuige horden van de islam. Dat misbruiken van de eigen geschiedenis mag een keertje gedaan zijn.
Mss kan men Hezbollah beleefd vragen te beloven zijn eed om Israël te vernietigen op te eten?
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 19:19   #71
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
of de uwe. Want de scheidingslijn is n�*et voornamelijk de godsdienst, maar wél de imperialistische greep van UK op vreemd grondgebied.
Er bestaan protestantse republikeinen
Wat in maar in uw netionalistisch separatistisch kraam past.
Noor Ireland word bevolkt door een meerdeheid van Protestantse Ieren die verkiezen bij Engeland te blijven (dus niet imperialistisch meer aan).
Ten tweede, het is breuklijn, niet scheidingslijn.
Ten derde, het grote probleem in Ulster was dat de Katholieken er als tweede rangsburger behandeld werd. Er bestond daar eigenlijk een dictatuur van de meerderhied. Minderheidsrechten en alarmbelprocedures waren er daar helemaal niet. De katholieken werden eigenlijk uitgesloten, ze behoorde er tot de laagste klassen en werden daar gehouden.
Eigenlijk is het geen religieus conflict, de religie bepaalde enkel de identeit tot welke groep men hoort. De religie op zich was niet het grote probleem.

Onwetend my ass.
Fonske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 19:20   #72
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Wat doe jij als je land wordt afgepakt?
De afpakker aanpakken, niet zijn loopjongetjes. Richt deze pijl maar op de VN, niet op de Joden.

Citaat:
je volk in vluchtelingenkampen gestoken wordt
. Israël was niks beters toen de grote stromen joden van over de wereld toekwamen. Maar ik zie geen tenten meer staan in Israël.

Citaat:
De vijand gesteund wordt met kapitaalstromen uit yankeeland
De "vijand" hier maakt goed gebruik van die fondsen, en bouwt uit een lap woestijn en veel tegenstand van buitenaf nog een bloeiend land op.
De "goeien", onze Palestijntjes,hebben met steun van de EU en uit de steenrijke olielanden alleen hun "leiders" zien rijk worden. En ondertussen laat geen enkel rijk moslimland nog een Palestijn binnen....

Citaat:
en als kers op de taart de zionistische staatsterreur als "zelfverdediging" wordt gepropageerd?
Ik vind na 3 keer aangevallen te zijn in openlijke oorlog, en bijna 60 jaar voordurende bedreiging en terreur, dat de Israëlies zich nog netjes gedragen. Voor dezelfde moeite trekken ze de wapenkast wel volledig open, en zorgen ze ervoor dat er geen palestijnse vluchtelingen meer zijn. Met conventionele wapens dan wel.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 19:34   #73
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske Bekijk bericht
Wat in maar in uw netionalistisch separatistisch kraam past.
Noor Ireland word bevolkt door een meerdeheid van Protestantse Ieren die verkiezen bij Engeland te blijven (dus niet imperialistisch meer aan).
Ten tweede, het is breuklijn, niet scheidingslijn.
Ten derde, het grote probleem in Ulster was dat de Katholieken er als tweede rangsburger behandeld werd. Er bestond daar eigenlijk een dictatuur van de meerderhied. Minderheidsrechten en alarmbelprocedures waren er daar helemaal niet. De katholieken werden eigenlijk uitgesloten, ze behoorde er tot de laagste klassen en werden daar gehouden.
Eigenlijk is het geen religieus conflict, de religie bepaalde enkel de identeit tot welke groep men hoort. De religie op zich was niet het grote probleem.

Onwetend my ass.
Die protestantse Ieren zoals je ze noemt zijn Engelse en Schotse inwijkelingen met een papierke waarop staat Ier. Natuurlijk willen die bij Engeland blijven (collaborateurs met de Engelse/Schotse bezetter die heb je natuurlijk ook). Het zijn dan ook (in hun hart en van afkomst) Engelsen en geen Ieren. Die protestantse Ieren kun je vergelijken met de Libanese Belgen (en andere nieuwe Belgen die zich weigeren te integreren) zoals JahJah. JahJah is dan ook alleen maar Belg op papier.

"In 1169 kwamen de Engelsen met grotere ambities. Veel Ierse hoofdmannen onderwierpen zich aan Hendrik ll van Engeland en zijn Anglo-Normandische ridders. Meer dan de 'Pale', het goed verdedigde gebied rond Dublin, hadden de Engelsen gewoonlijk niet in handen. De zaken veranderden toen Hendrik VIII in 1532 niet de katholieke Kerk brak en in Ierland een strijd tassen katholieke Ieren en protestantse Engelse troepen ontbrandde. Hel land van de verslagen Ieren werd toegewezen aan Engelse en Schotse protestanten. De Engelse verovering was compleet na de overwinning van Willem III van Oranje op Jacobus II in 1690. Tijdens de Engelse overheersing werden Ierse katholieken de belangrijkste vrijheden onthouden, maar de oppositie tegen de Engelsen werd nooit helemaal de kop ingedrukt. De Grote Hongersnood van 1845 tot 184S was de zwaarste periode uit de Ierse geschiedenis. Meer dan een miljoen mensen stierven of moesten emigreren. De roep om Home Rule (zelfbestuur) werd sterker en liep uit op de oorlog van 1919-1921. Het Verdrag van 1921 deelde het eiland in tweeën. Het zuiden werd de Ierse Vrijstaat en kreeg in 1937 volledige onafhankelijkheid. De katholieke minderheid in Noord-Ierland leed onder het protestantse bestuur en begon rond 1970 zijn burgerrechten op te eisen. Al snel liep de situatie uit de hand. De Britten stuurden troepen en terrorisme en geweld verdrongen een redelijke dialoog.

http://www.horizonreizen.nl/index.ph...mation&land=19

Laatst gewijzigd door smiley : 25 juli 2006 om 19:57.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 20:46   #74
Fonske
Gouverneur

Standaard

Ik heb het over Ulster hé, voor de onwettende = Noord Ierland.
Niet over Eire.

Citaat:
De katholieke minderheid in Noord-Ierland leed onder het protestantse bestuur en begon rond 1970 zijn burgerrechten op te eisen.
Net wat ik zij. Dat was het grote probleem, niet de "bezetting".

Citaat:
Die protestantse Ieren zoals je ze noemt zijn Engelse en Schotse inwijkelingen met een papierke waarop staat Ier. Natuurlijk willen die bij Engeland blijven (collaborateurs met de Engelse/Schotse bezetter die heb je natuurlijk ook). Het zijn dan ook (in hun hart en van afkomst) Engelsen en geen Ieren. Die protestantse Ieren kun je vergelijken met de Libanese Belgen (en andere nieuwe Belgen die zich weigeren te integreren) zoals JahJah. JahJah is dan ook alleen maar Belg op papier.
Zijn geen Ieren omdat ze eeuwen geleden zijn geemigreerd? Wat voor ne zever is dat nu. Wat met de VS? wat met Israel?

Niets wat gij hebt hier gezegd hebt weerlegt wat ik beweer, sterker nog, het ondersteunt het.
Volgens mij zijt ge niet alleen onwetend,... het ligt dieper
Trouwens, waar haalde gij uw informatie nu? Van een reisbureau?

Laatst gewijzigd door Fonske : 25 juli 2006 om 20:46.
Oud 25 juli 2006, 21:03   #75
smiley

Standaard

Citaat:
Ik heb het over Ulster hé, voor de onwettende = Noord Ierland.
Niet over Eire.

Net wat ik zij. Dat was het grote probleem, niet de "bezetting".

Zijn geen Ieren omdat ze eeuwen geleden zijn geemigreerd? Wat voor ne zever is dat nu. Wat met de VS? wat met Israel?

Niets wat gij hebt hier gezegd hebt weerlegt wat ik beweer, sterker nog, het ondersteunt het.
Volgens mij zijt ge niet alleen onwetend,... het ligt dieper
Trouwens, waar haalde gij uw informatie nu? Van een reisbureau?
Die informatie was rap efkens opgezocht met googel het geeft niet van waar dat dit komt als het maar juist is. Die inwijkelingen zijn in hun hart Engelsen met een papierke waarop staat Ier. Indien het door en door Ieren waren dan zouden zij niet bij Engeland willen blijven. De Vs? Dat zijn allemaal inwijkelingen behalve de oorspronkelijke bewoners, de Indianen. Wat met Israel? De Palestijnen zijn de inwijkelingen (samen met de uit Europa ingeweken Joden, afstammelingen van de oorsronkelijke bewoners), de oorspronkelijke bewoners aldaar zijn de Joden. Wat met ons land? De oorspronkelijke bewoners (sinds de keltische stammen zijn uitgeroeid of vermengd met ons, Germanen (en in de Walen met de Romeinen) en latere bezetters, zijn wij.

Laatst gewijzigd door smiley : 25 juli 2006 om 21:07.
Oud 25 juli 2006, 21:15   #76
Fonske
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Die informatie was rap efkens opgezocht met googel het geeft niet van waar dat dit komt als het maar juist is. Die inwijkelingen zijn in hun hart Engelsen met een papierke waarop staat Ier. Indien het Ieren waren dan zouden zij niet bij Engeland willen blijven. De Vs? Dat zijn allemaal inwijkelingen behalve de oorspronkelijke bewoners, de Indianen. Wat met Israel? De Palestijnen zijn de inwijkelingen (samen met de uit Europa ingeweken Joden, afstammelingen van de oorsronkelijke bewoners), de oorspronkelijke bewoners aldaar zijn de Joden.
Ffff... 't heeft geen zin hé. It's like talking to a monkey.
Oud 25 juli 2006, 21:22   #77
smiley

Standaard

Citaat:
Ffff... 't heeft geen zin hé. It's like talking to a monkey.
Kan je het misschien weerleggen?

Wat die bezetting betreft. Indien die oorspronkelijke bewoners niet zouden geleden hebben (onder de inwijkelingen) en het dus ook nog steeds voor het zeggen hadden in hun eigen land (heel het land) dan was er van 'bezetting' ook helemaal geen sprake.

Laatst gewijzigd door smiley : 25 juli 2006 om 21:39.
Oud 25 juli 2006, 21:38   #78
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Je zou soms je ogen niet geloven. De Decker die (berouw, leren lezen, een nieuw lief?) een verstandige tekst gaat (laat?) plegen...
en dan valt je oog op een zinnetje:
Gebeurt dit echt?
Holocautstindustrie?
De mondiale joodse lobby?

Het geloven in een internationaal complot (lobby, samenzwering, gevaar) van "De Joden" heeft een naam. Dit is inderdaad antisemietisme.
En wel omdat ook in Israël er vele Joden zijn die absoluut het niet eens zijn met de politiek van de regering. Omdat het een poging is om te stigmatiseren.
Het is inderdaad absurd om te denken dat alle Joden het eens zijn en in een complot (lobby, organisatie)eensgezind de beest wensen uit te hangen met de Palestijnen.

Deze absurde houding van Jean-Marie is de spreekwoordelijke drol op een taart.

Maar de vraag die het meest prangt is: waarom doet hij dit?

Het antwoord is simpel: om electorale redenen. Dit soort teksten is DE manier om de rechtse allochtonen aan te trekken. Om tevens antisemieten aan te trekken.
In die zin, de electorale is dit een bijna even geniaal manoeuver als de slogan "eigen volk eerst".

Het heeft ook dezelfde gevolgen: het creëert een tweespalt in plaats van het decenial lang aanslepende conflict een oplossing aan te bieden.

België met zowel een zeer luciede bevolking langs de kant van de sympathisanten voor de Palestijnen als deze die de Joodse zaak genegen zijn heeft geen behoefte aan een jihad ter plekke.
Men kan mensen als De Decker om vele redenen verwensen. Dit is echter een tekst die zo dubbelzinnig is dat zijn doel moet duidelijk zijn.

Negeren en er om lachen lijkt me het verstandigst.
wat een flauwe zever, kritiek op israël en je bent een jodenhater. kan het nog erger.

israël is zelf bezig aan een holocaust, zo simpel is het maar niet getreurd wie haat zaait zal haat oogsten , misschien niet de komende decennia maar de haat die israël nu al meer dan 50 jaar zaait in het midden oosten zullen ze nog eeuwenlang mogen oogsten. ik wil inieder geval niet na mijn dood terugkomen als een jood in israël.

ooit zal hun militaire overmacht eindigen owee diegene die dan jood is en als de moslims ooit vrij spel krijgen met de joden dan lijkt de nazi holocaust een vakantie oord geweest te zijn.
het is ironisch dat israël niet beseft dat ze hun eigen 2de holocaust netjes aan het voorbereiden zijn.

de spoken en monsters die zij nu bestrijden onder het mom van het terrorisme hebben ze zelf gecrëeert.

en als ze ooit een 2de holocaust meemaken is het nu wel eens dik hun eigen schuld
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 21:43   #79
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
wat een flauwe zever, kritiek op israël en je bent een jodenhater. kan het nog erger.

israël is zelf bezig aan een holocaust, zo simpel is het maar niet getreurd wie haat zaait zal haat oogsten , misschien niet de komende decennia maar de haat die israël nu al meer dan 50 jaar zaait in het midden oosten zullen ze nog eeuwenlang mogen oogsten. ik wil inieder geval niet na mijn dood terugkomen als een jood in israël.

ooit zal hun militaire overmacht eindigen owee diegene die dan jood is en als de moslims ooit vrij spel krijgen met de joden dan lijkt de nazi holocaust een vakantie oord geweest te zijn.
het is ironisch dat israël niet beseft dat ze hun eigen 2de holocaust netjes aan het voorbereiden zijn.

de spoken en monsters die zij nu bestrijden onder het mom van het terrorisme hebben ze zelf gecrëeert.

en als ze ooit een 2de holocaust meemaken is het nu wel eens dik hun eigen schuld
Holocaust? Indien Israel bezig zou zijn met een holocaust dan liep er nu al geen Palestijn meer rond.

Laatst gewijzigd door smiley : 25 juli 2006 om 21:43.
Oud 25 juli 2006, 21:44   #80
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Die informatie was rap efkens opgezocht met googel het geeft niet van waar dat dit komt als het maar juist is. Die inwijkelingen zijn in hun hart Engelsen met een papierke waarop staat Ier. Indien het door en door Ieren waren dan zouden zij niet bij Engeland willen blijven. De Vs? Dat zijn allemaal inwijkelingen behalve de oorspronkelijke bewoners, de Indianen. Wat met Israel? De Palestijnen zijn de inwijkelingen (samen met de uit Europa ingeweken Joden, afstammelingen van de oorsronkelijke bewoners), de oorspronkelijke bewoners aldaar zijn de Joden. Wat met ons land? De oorspronkelijke bewoners (sinds de keltische stammen zijn uitgeroeid of vermengd met ons, Germanen (en in de Walen met de Romeinen) en latere bezetters, zijn wij.
de oorspronkelijke bewoners van de aarde inzake de mensheid zijn apen, laten we dus alle apen uit de zoo vrijlaten en als rechtmatige eigenaars van de wereld beschouwen

omdat een opperwezen( waarin ik niet geloof by the way) de joden dat stukje land zou beloofd hebben, zijn zij de oorspronkelijke bewoners???
pure fictie en zever, in the da vinci code van dan brown zit nog meer waarheid in dan dat gezever van mozes.
en als god hun een vruchtbaar land had beloofd waarom heeft hij ze niet meer naar het noorden gestuurd waar er veel vruchtbaarder land is dan in die halve woestijn waar ze nu vechten?

allemaal zever in pakjes,
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be