![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wanneer gaat er eindelijk eens een niet politiek getint leesbaar weekblad op Vlaanderen losgelaten worden?
Ik heb net de Humo na 15 jaar buitengesmeten en werd stilaan hun kleuterachtige piskakfluithumor, hun zeer 'objectieve' reportages, hun favoriete artiestjes, enz... kotsbeu. Waar blijft dat echte onafhankelijke weekblad waar ik veel mensen naar hoor hunkeren.( ik neem Humo want er is niks anders- publiek) En dus geen pulp stijl P, geen nepintelect stijl Knack aub.
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wie leest er nu weekbladen?
![]() Laatst gewijzigd door Duvelke : 25 juli 2006 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Leest gij dan nooit het Donald Duck - weekblad
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Onzin en flauwekul. Als er al iets politiek getint is, dan is het dat wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Scheiding van homo bars is voorbijgestreeft al maar meer homo bars bouwen om tot een gewoon praatcafé waar iedereen welkom is. Je ziet ook dat dit zijn vruchten afwerpt en dat heel wat holebi's en hetero's samen uitgaan naar opraatcafées en swingcafées. Wij hoeven ons niet meer weg te stoppen, wij zijn evenwaardig dan een ander.
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Als talenkennis niet te veel gevraagd is, is er absoluut voldoende aanbod van allerhande tijdschriften. Het maken van een bepaald soort kwaliteit in Vlaanderen lijkt moeilijk .. omdat er geen markt voor is. Er was eens een poging om een "Rechts" opinieweekblad uit te geven (ik ben de naam even kwijt), maar dat ging vlugger ter ziele dan men voor mogelijk hield. Nu schijnt het inlassen van pro VB artikels in een of ander blootblad succesvol te zijn..
persoonlijk zou ik er mijn geld niet op inzetten. Als het absoluut nederlandstalig moet zijn vind je allicht diverse opiniebladen in Nederland. Een goed idee voor een weekblad zou allicht zijn om een dergelijk blad van voldoende "Vlaamse" feedback" te voorzien zodat het een Groot-Nederlands publiek kan aanspreken.. (Misschien is de tijd nog niet rijp voor dergelijke experimenten). Op gebied van vrouwenbladen is de integratie tussen Noord en Zuid toch schijnbaar al wat verder.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Er zijn diverse pogingen geweest om zo'n weekblad op te zetten. Topics in de jaren '80 bv. en Punt een paar jaar geleden. Doorgaans mislukken die vanwege intern geruzie. Voorlopig blijft dus enkel nog 't Pallieterke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik alle weken.
Maar de humo vind ik ook goed, vooral deze week met de vluchtelingen die door mexico naar amerika pendelen en hoe dat in zijn werk zit. Veel politie wordt daar omgekocht, heel veel! Feitelijk allemaal.
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Corruptie vind je overal zowel op kleine schaal als op grote schaal. Geld ontvangen omdat je ergens een klusje hebt opgeknapt is eigenlijk ook een vorm van corruptie maar toch al een eeuwenoude gewoonte. Corruptie kan men nooit volkomen uitroeiën. Wel zoveel mogelijk bestrijden, spijtig voor diegenen die dan gevat worden.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben dus pro corruptie. Moest ik een flik zijn zouden mijn handjes altijd openstaan!
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() nee, en gij?