![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Gouverneur
|
![]() Nog altijd niet ontdekt uit welke hoek de onverdraagzaamheid komt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Minister
|
![]() Links, rechts, boven, onder,...doet er niet toe
![]() |
#263 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn antwoord : Ja natuurlijk, weerbaar zijn tegen extremisten is een recht van zelfverdediging (ongeacht of het nu VB extremisten betreft of moslim extremisten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Gouverneur
|
![]() Zo is dat, maar de linksen willen niet af van dat monopolie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Gouverneur
|
![]() Het is toch opvallend dat VB het al altijd moeilijk heeft met de muziekindustrie.
Na het Isabelle A trauma, de mislukte poging om Willem Vermandere te vestoren op een 11 juli concert waar hij 'Bange Blanke man' zong en nu het frontaal aanvallen van alle artiesten die ons land een beetje rijk is omdat ze zingen op een concert tegen 'onverdraagzaamheid'. Man, man, man na de media, de politiek, de bedrijven, de vakbonden, nu ook de muziekindustrie. Straks moeten we nog denken dat alleen Philip Dewinter pro VB is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Juist is: De concerten zijn tégen het VB. Ze zijn ook tegen extreemrechtse onverdraagzaamheid waarvan de organisatoren het Vlaams Belang ten onrechte van beschuldigen. Laatst gewijzigd door Duym : 7 juli 2006 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wiens onverdraagzaamheid was zo groot dat de hele muzikale carriëre van die mannen geboycot werd? Of waren zij muzikaal zoveel slechter dan rooie Wannes?
![]() |
![]() |
#270 | |
Gouverneur
|
![]() Kan ik geen antwoord op geven heb de muziek van de strangers nooit gemogen. Misschien omdat het wel van voor mijnen tijd is
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging hier om verdraagzaamheid. Deze mensen werden heel hun leven door de 'verdraagzamen' gebroodroofd. Niet omdat hun muziek hen niet aanstond maar omdat ze voor de 'verkeerden' muziek durfden maken.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 juli 2006 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het niet verkeerd als artisten "kleur bekennen", alleen l*llig als ze daar omheenpraten in verhullende termen.
In Nederland zijn ook al "rechtse" CDs in omloop en nog niet lang geleden een heel aardig nummer "spreek Nederlands" gratis als MP3 downloadbaar dat ik juist op tijd aan mijn verzameling kon toevoegen voordat het van het Net verdween. Enige "linkse" liedjes uit de 60-er jaren van artist Peter Blanker heb ik alleen op een 45-toerenplaatje. http://www.musicfrom.nl/songteksten/blanker,_peter/ Leven en laten leven. http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...=&mi=&cs=UTF-8 http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...=&mi=&cs=UTF-8 Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 7 juli 2006 om 23:31. Reden: aanvulling |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Minister-President
|
![]() De vader van Lotti verklaart in een intervieuw dat zijn zoon Helmut nooit lid is geweest van het VNJ, wel een paar dagen van de scouts. Hij vond het niet de moeite om te reageren op de demagogie van beroepsleugenaartje Van den Eynde...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
|
![]() Citaat:
Het is de eerste keer dat ze dan publiek de 4 vijfden van de bevolking uitdagen. Daarenboven gaan ze er niet in slagen dat feestje behoorlijk te maken. Ze gaan, voor de eerste keer dat ze iets niet doen met de mond alleen op hun bakkes, GROOTS! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
|
![]() Help: zij zijn communist geworden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() Just: van de allochtonen! (eeuh en Polen!, enne... Zigeuners, ja die ook !)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen tegenconcert. Het is een jaarlijks VB partijfeest. Voor VB leden. Snap je nu echt de wereld niet ? Ik dacht dat je die in 3D zag...
|
![]() |
![]() |