![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2561 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
For the record, ik steun geen van beide zijden. Ik stel enkel dat het geweld dat nu door Israel gebruikt wordt buiten elke proportie is. Bovendien, als het waar is dat de Israelische soldaten op Libanees grondgebeid zijn aangehouden door de Hezbollah, is deze oorlog helemaal niet te rechtvaardigen, en maakt Israel zich schuldig aan oorlogsmisdaden (een souverein land aanvallen zonder enige aanleiding, remember...). Helemaal walgelijk is de steun die ze krijgen van Bush en zijn bende haviken om verder te gaan met de beschietingen en vernielingen. Amnesty International stelt overigens, terecht, dat de politiek die de VS en de VK momenteel voeren volledig belachelijk en hypocriet is, en dat Israel zich schuldig maakt aan oorlogsmisdaden. (zie www.vrtnieuws.net) Citaat:
|
|
|
|
#2562 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2563 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
#2564 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Allicht, maar u hebt dit enkel te danken aan uw eigen PR en voornamelijk de hedendaagse daden van Israël. Wie haat zaait kan geen liefde oogsten, beste Paulus.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
#2565 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
2. Ge had een vraag van mij nog niet beantwoord: graag een bewijs dat het een fabel is dat Israël alles van nul af aan heeft opgebouwd. Of negeert ge de vraag welbewust, omdat er anders een deuk in uw haatpropaganda komt?
|
|
|
|
|
#2566 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2567 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is inderdaad onverantwoord om onnodig burgerslachtoffers te maken. Maar het is ook onverantwoord om burgers als schild te gebruiken. Het is dus erg moeilijk om te oordelen, wie hier de burgers het meeste kwaad berokkend. Israël laat de keus bij de burgers. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 juli 2006 om 10:10. |
|
|
|
|
|
|
#2568 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 28 juli 2006 om 10:39. |
|
|
|
|
|
|
#2569 |
|
Banneling
|
Over die 2 ontvoerde Israëlische soldaten moet men zich geen zorgen maken. Zij worden beter behandeld dan de Palestijnse gevangenen.
|
|
|
|
|
|
#2570 | |
|
|
En zoals ik al reeds eerder opmerkte, hebt gij geen enkel woord tot uw verdediging aan te voeren. Ge strooit een hoop stellingen, maar wurmt uzelf er vanuit vanaf het moment dat om een bewijs gevraagd wordt. Voorts sleurt ge een hele hoop andere aspecten bij een zaak, terwijl die andere aspecten geen ene fluit met die zaak te maken hebben. Over inhoudelijk al dan niet sterk zijn, heeft een copy - paster die af en toe een paar loze one-liners neerpoot toch niet al te veel recht van spreken...
|
|
|
|
|
#2571 |
|
Banneling
|
De Hezbollah verschuilt zich zelfs tussen de Nederlanders en de Belgen. Tja?! Wat doe je dan?
|
|
|
|
|
|
#2572 | |
|
|
Van hetzelfde voor u betreffende Israëli's. Naar aanleiding van uw eerste zin is anti-semitisme toch in verband te stellen met anti - Israëlisme. Anders had ge "Israeli cock" in plaats van "jewish cock". Betrapt...
Laatst gewijzigd door Kazze : 28 juli 2006 om 10:33. |
|
|
|
|
|
|
#2573 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2574 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2575 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 juli 2006 om 10:28. |
|
|
|
|
|
|
#2576 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2577 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Je snapt het nog altijd niet, he.... Ik steun geen enkele zijde. Ik stel enkel vast dat de Israeli's momenteel ongeoorloofd geweld gebruiken tegen een souverein land met als enige doelstelling dat land te destabiliseren. Ik stel enkel vast dat de haat van de arabieren tov Israel en het westen in de regio niet zomaar uit de lucht komt gevallen en wel ergens een voedingsbodem moet hebben. Het feit dat Israel decennialang gesteund is door het westen in haar onderdrukkingspolitiek van de Palestijnen zal daar waarschijnlijk wel voor iets tussenzitten. In tegenstelling tot jou steun ik noch de Israeli's noch de arabieren en hoop ik dat er toch nog een vredevolle oplossing voor de regio kan komen. De oorlogszuchtige politiek van Israel van verdeel en heers zal dit echter niet ten goede komen, vrees ik....
|
|
|
#2578 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Net zoals Israel nu door Amnesty International veroordeeld wordt voor oorlogsmisdaden. Beide opinies van AI zijn trouwens terecht.
|
|
|
#2579 |
|
|
Ik stel vast dat Israel zich op legitieme manier verdedigt tegen de aggressie waarvan het het slachtoffer is vanop Libanese bodem en dat haar bedoeling is om een terroristische organisatie uit te schakelen.
|
|
|
|
|
|
#2580 |
|
|
|
|