Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 27 juli 2006, 17:34   #1401
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Er zijn sterke aanwijzingen. Maar jij en ik weten even goed dat al het materiaal in sneltempo verwijderd werd van de site.
ter info: IKKWILL weigert dit te weten
Citaat:
Daarmee werden de bewijzen vernietigd. Jij vraagt dus in essentie het onmogelijke.
ter info: Je zal IKKWILL nog wel leren kennen
Oud 27 juli 2006, 17:52   #1402
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Cees Bal, schat dat zelfs 80% van de kerosine in het gebouw terecht kwam en effectief hitte ontwikkelde.
Waarop baseert hij zijn schatting?
Volgens wat ik lees maakt hij geen schatting maar stelt hypothetisch...misschien heb ik erover gelezen en kan je het even verduidelijken?
(Blijkbaar weet hij zelfs niet zeker -quote"waarschijnlijk ontworpen"- of WTC volgens de conventionele regels voor de brandveiligheid-standaard brandkromme-is gebouwd.Hij neemt maar wat aan?)
Lex Blanca is offline  
Oud 27 juli 2006, 17:54   #1403
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Waarop baseert hij zijn schatting?
Volgens wat ik lees maakt hij geen schatting maar stelt hypothetisch...misschien heb ik erover gelezen en kan je het even verduidelijken?
(Blijkbaar weet hij zelfs niet zeker -quote"waarschijnlijk ontworpen"- of WTC volgens de conventionele regels voor de brandveiligheid-standaard brandkromme-is gebouwd.Hij neemt maar wat aan?)
Zijn ervaring & deskundigheid?
parcifal is offline  
Oud 27 juli 2006, 17:54   #1404
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een pseudo-wetenschappelijke onzin.
Nochtans gestaafd door ingenieurs.

Citaat:
Bewijs het eens.
Bewijs jij dat de torens gecontroleerd zijn afgebroken met gebruik van thermiet.

Citaat:
Hou rekening met de unieke constructie.
...die niet zo sterk was zo bleek. Ook al is een centrale kolom, ze bleek niet sterk genoeg om het gewicht van de schuingevallen verdiepingen te houden.
Havana is offline  
Oud 27 juli 2006, 18:04   #1405
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zijn ervaring & deskundigheid?
Op het vlak van vliegtuigen die in gebouwen vliegen in relatie tot de percentagegewijze verspreiding van hun kerosine in en buiten het gebouw?
Waar ligt de ervaring van die Cees?Heeft hij daar zo'n goed zicht op omdat ie ingenieur is?
(Mijn vader is eveneens deskundige met tonnen ervaring als het op brand aankomt.Hij geeft o.a. les aan brandweermannen...wil dat zeggen dat hij kan inschatten hoeveel van die kerosine in dat gebouw is terechtgekomen?-en hij zal het alleszins niet zomaar "schatten",echter wel ergens op baseren;en niet op zijn "ervaring en deskundigheid".)

-ik zie immers nog steeds geen schatting,echter enkel een hypothetische stelling...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 juli 2006 om 18:07.
Lex Blanca is offline  
Oud 27 juli 2006, 18:17   #1406
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
Die hypothetisch naar een op voorhand vastgelegde conclusie toewerken,nl. dat de gebouwen door impact en hitte door brand zijn neergekomen...

Citaat:
Bewijs jij dat de torens gecontroleerd zijn afgebroken met gebruik van thermiet.

Hier staat uitleg van professor Steven Jones over waarom thermiet de meest aannemelijke verklaring is.Misschien hulpvol.
http://www.physics.byu.edu/research/energy/htm7.html
Lex Blanca is offline  
Oud 27 juli 2006, 18:23   #1407
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs een romein zou moeilijkheden ondervinden om zulk een zin te begrijpen.
Je weet het goed genoeg maar draait rond de pot.

Om te kunnen bewijzen wat jij beweert heb je een lijst nodig met alle materialen die aanwezig waren op de verdiepingen waar de vliegtuigen zijn ingevlogen. Dan heb je een lijst nodig met alles wat in het vliegtuig aanwezig was + het vleigtuig zelf + de hoeveelheid kerosine en andere olieen ed. Dan heb je een exact model nodig waarin de schade en bv ingesloten ruimten aantoont die er waren na de crah zodat je kan berekenen met alle info die je dan hebt hoe warm het er kan worden. Jij beweerde dat deze temperaturen niet te halen waren...dus waar zijn al je berekeningen en modellen?
illwill is offline  
Oud 27 juli 2006, 18:59   #1408
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je de officiële rapporten reeds gelezen? OOK gestaafd door ingenieurs maar volgestouwd met veronderstellingen en sentimentele onzin die niets te maken heeft met een technische analyse.
Oud 27 juli 2006, 19:06   #1409
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Je weet het goed genoeg maar draait rond de pot.

Om te kunnen bewijzen wat jij beweert heb je een lijst nodig met alle materialen die aanwezig waren op de verdiepingen waar de vliegtuigen zijn ingevlogen. Dan heb je een lijst nodig met alles wat in het vliegtuig aanwezig was + het vleigtuig zelf + de hoeveelheid kerosine en andere olieen ed. Dan heb je een exact model nodig waarin de schade en bv ingesloten ruimten aantoont die er waren na de crah zodat je kan berekenen met alle info die je dan hebt hoe warm het er kan worden. Jij beweerde dat deze temperaturen niet te halen waren...dus waar zijn al je berekeningen en modellen?
Wat ik eigenlijk bedoelde, is dat ik je zin niet begreep door de zinsconstructie die zo ingewikkeld was dat het voor mij, simpele ziel, onmogelijk werd om er nog iets van te begrijpen.

Soit, ik ga discussie voeren met serieuze mensen. Exit discussie met illwill dus.
Heftruck is offline  
Oud 27 juli 2006, 19:54   #1410
Heftruck

Standaard

Citaat:
...die niet zo sterk was zo bleek. Ook al is een centrale kolom, ze bleek niet sterk genoeg om het gewicht van de schuingevallen verdiepingen te houden.
Ik denk dat we met een verkeerde interpretatie zitten van hoe de gewichten in de constructie gedragen werden. Stel dat er een stuk van één van de hoeken wegvalt, dan vormt dat geen direct probleem omdat het gewicht van de bovenliggende verdiepingen voor het grootste deel gedragen worden door de buitenmuren en dus niet door de hoeken. Ook wordt het stukje support dat wegvalt doorgegeven via het "net". Geen probleem dus.

Een ander weetje; welke stukken waren de enigen die nog recht stonden?

Vraagje: wat is het verschil tussen een schuingevallen en een horizontale verdieping m.b.t. de "stress" op de core?

Laatst gewijzigd door Heftruck : 27 juli 2006 om 19:55.
Heftruck is offline  
Oud 27 juli 2006, 20:00   #1411
Heftruck

Standaard

Het is belangrijk om in gedachten te houden dat de core 60% van het gebouw droegen en de buitenmuren 40% van het gebouw droegen.
Heftruck is offline  
Oud 27 juli 2006, 22:00   #1412
Heftruck

Standaard

Dit filmpje kan al het één en ander duidelijk maken.

http://video.google.com/videoplay?do...wtc+demolition

Laatst gewijzigd door Heftruck : 27 juli 2006 om 22:04.
Heftruck is offline  
Oud 28 juli 2006, 10:45   #1413
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn sterke aanwijzingen. Maar jij en ik weten even goed dat al het materiaal in sneltempo verwijderd werd van de site. Daarmee werden de bewijzen vernietigd. Jij vraagt dus in essentie het onmogelijke.
Er zijn helemaal geen aanwijzingen, dat weten wij allemaal even goed!
Jij maakt dit ervan.
Men heeft helemaal niets in abnormaal hoge snelheid verwijderd.

Maar als ik dus om het onmogelijke vraag wil dit zeggen dat je dus helemaal niets hebt en dat alles dus verzonnen is.
illwill is offline  
Oud 28 juli 2006, 10:47   #1414
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je moet eens gaan beslissen wat je wil. Het constant switchen van argument om toch maar tégen onze argumenten in te kunnen gaan, begint op de zenuwen te werken.
Ik haal gewoon elke keer feiten aan die je op geen enkel vlak kunt ontkennen. Blijkbaar stoort jou dat.
illwill is offline  
Oud 28 juli 2006, 10:53   #1415
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
ter info: IKKWILL weigert dit te weten

ter info: Je zal IKKWILL nog wel leren kennen
Al jullie beweringen zitten dus zonder bewijzen, het is onmogelijk voor jullie om met bewijzen af te komen
illwill is offline  
Oud 28 juli 2006, 10:54   #1416
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat ik eigenlijk bedoelde, is dat ik je zin niet begreep door de zinsconstructie die zo ingewikkeld was dat het voor mij, simpele ziel, onmogelijk werd om er nog iets van te begrijpen.

Soit, ik ga discussie voeren met serieuze mensen. Exit discussie met illwill dus.
idd weer typisch.

Eerst dingen beweren en indien iemand vraagt hoe men tot die beweringen komt haken ze af of draaien ze rond de pot.

Je toont duidelijk aan dat je gewoonweg aan het lullen bent. Je blijft bij je bakje kerosine en een aansteker. Ah, dat kan niet warm genoeg worden dus in de torens moet dit ook niet gekunt hebben. Zo werkt het niet mutsje. Je bent net zoals alle andere believers, zodra je geen kant meer opkan bol je het af en blijf je bij je loze beweringen en doe je alsof je alles weet.

Je beweert dat het er niet zo warm kon worden dus mijn vraag ...
Dit is een serieuze vraag maar je kan gewoonweg niet toegeven dat je niets hebt en daarom stop je met discussieren. Muts.

Laatst gewijzigd door illwill : 28 juli 2006 om 11:00.
illwill is offline  
Oud 28 juli 2006, 11:05   #1417
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tsja , jammer voor illwill maar zeer zeer zeer begrijpelijk!!!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 28 juli 2006 om 11:09.
Pindar is offline  
Oud 28 juli 2006, 12:38   #1418
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Tsja , jammer voor illwill maar zeer zeer zeer begrijpelijk!!!

Pin d'Ar
Jammer? Helemaal niet. Bewijst eens te meer dat er geen enkel bewijs is voor de hele hoop beweringen die hier gespouwt worden.

Als je beweert dat het niet zo warm kon worden maar je kan geen berekingen, modellen, materialenlijst voorleggen...tja dan is het idd beter om je bek te houden en af te druipen.

Ps: moet je mij eens uitleggen wat er verkeerd is aan het vragen naar berekeningen en de manier waarop men aan een bewering is gekomen? Die kan hij ook niet geven.

Laatst gewijzigd door illwill : 28 juli 2006 om 12:40.
illwill is offline  
Oud 28 juli 2006, 12:41   #1419
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Jammer? Helemaal niet. Bewijst eens te meer dat er geen enkel bewijs is voor de hele hoop beweringen die hier gespouwt worden.

Als je beweert dat het niet zo warm kon worden maar je kan geen berekingen, modellen, materialenlijst voorleggen...tja dan is het idd beter om je bek te houden en af te druipen.
Tsjonge jonge, nou op die manier hoef ik niet te converseren, dan krijg ik
pijn in mijn rug bij het bukken!

Nuff said

Pin d'Ar
Pindar is offline  
Oud 28 juli 2006, 12:42   #1420
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ps: moet je mij eens uitleggen wat er verkeerd is aan het vragen naar berekeningen en de manier waarop men aan een bewering is gekomen? Die kan hij ook niet geven.
DAAR is niks verkeerd aan, maar het gaat om je attitude.
Je zit potdicht, maar goed daar is ook wel een excuus voor.

Pin d'Ar
Pindar is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be