![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nochtans blank, Vlaming, Belg, Europeaan, werk bij/met joden en walen ... Can U elaborate a bit? Thanks a lot
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zitten op dat punt op een andere golflengte, da's het mooie aan forums. No hard feelings, I hope.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() No hard feelings that's for sure ... ik zal nog eens een poging ondernemen ... maar kan U dat ook?
![]() |
#24 |
|
![]() Om het één en ander te verhelderen, geef eens de 5 grote verschillen aan tussen Nazisme en Zionisme?
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 100den atoombommen? Wat een idioot! Die kerel weet zeker niet dat 10 al genoeg is? Van een overkill gesproken...
![]() |
#26 | ||||||||||||
|
![]() Laat me eens een rustige poging ondernemen om hierop te antwoorden
Eerst en vooral moeten we het wel eens zijn over de betekenis van het woord zionisme, zoals reeds geschreven is kort en bondig dit mijn mening: Citaat:
Citaat:
In vergelijking met de 2 vorige millenia waar U het over had zijn de laatste generaties veel meer op de hoogte van de wereldgebeurtenissen, ook al hebben we deze gebeurtenissen gekatalyseerd te eten gekregen. Pakweg 200 jaar geleden was er geen enkele west-Europese burger die antisemitische gedachten had omwille van gebeurtenissen in het Midden Oosten, de VS, het Ottomaanse rijk, ... omwille van het feit dat ze er niet van op de hoogte waren en meer bezig met overleven dan informeren. Vandaag de dag kan dit echter wel. Citaat:
![]() Zoals mijn (Thaise) reisgenoot in Thailand steeds pleegde te zeggen: Same Same but different ![]() Citaat:
Ik vermoed voor een stukje omwille van de slachtofferrol waarin ze zich steeds plegen te wringen telkens het hen goed uitkomt. En natuurlijk het feit dat 'het uitverkoren volk' nog steeds zwaar in hun maatschappelijke structuren zitten verweven. Al eens een huwelijksdienst of zo meegemaakt. Waarschijnlijk niet met slechte bedoelingen maar in onze kerken (waar ik de laatste decennia enkel nog bij huwelijken, begrafenissen of omwille van de artistieke waarde ben langs geweest) hoor je nog al eens 'Bemin uw naaste zoals uw zelf' of 'vrede zij met U' of 'Ga allen heen in vrede' of ... Bij de pakweg 5 Joodse plechtigheden die ik reeds heb meegemaakt viel het me steeds op dat er een woord werd aan toegevoeg. Ik vermoed dat hier wel een dogmatische reden aan vasthangt en in princiepe is het negeerbaar maar wanneer men de lijn door trekt naar 'het uitverkoren volk' dan speelt dit dan weer wel mee. Citaat:
Hier ben ik het spoor bijster ![]() Citaat:
Citaat:
De vraag is WAT? Citaat:
Anderzijds zijn onze geschiedenislessen ook door een zware kalysator gehaald alvorens wij ze geserveerd kregen. Pas na verloop van tijd kan men zich een objectievere mening aanmeten waarin een mengelmoes van informatie wordt verwerkt: de schoolse leerstof, de nieuwsberichten op radio, tv en krant, tijdschriften allerhande, meningen van vrienden en kenissen en sinds een aantal jaar het internet. U weet intussen hoe ik over 9-11 denk, hierin ben ik ook niet over één nacht ijs gegaan, in eerste instantie was het mijn bedoeling om de inside informatie die me werd aangereikt door een aantal vrienden te ontkrachten, ik kwam echter van een kale reis thuis. De kans bestaat ook dat omwille van deze inside en de jaren dat ik me er in verdiep mijn wereldbeeld te gepolariseerd is. Ik heb inderdaad weinig aandacht gegeven aan de Russen, Chinezen, ... ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
I don't know that, it depends on THEM
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Indymedia (ze zouden zich beter Commiemedia noemen) is gewoon één van de vele marionetten van de PVDA. Probeer maar eens kritiek op China of Noord-Korea te publiceren, na hoogstens een half uur is het gecensureerd! Ikzelf heb, bij wijze van experiment, ooit een artikel over de doodstraf in China gepubliceerd. Welgeteld zeven minuten voor het weg was! Ik had heb gecontacteerd en kreeg als antwoord dat "fascistische leugens altijd verwijderd worden". Dat ik in het artikel naar verschillende bronnen die elkaar bevestigden verwees, waaronder Amnesty International en Human Rights Watch, kon hen blijkbaar niks schelen.
Het is zelfs al zover gekomen dat de oprichters van Indymedia, nochtans linkse rakkers, zich al gedistantieerd hebben van de Belgische afdeling! Volgens hen is die volledig in beslag genomen door de PVDA, die ze omschrijven als een gevaarlijke, sektarische organisatie die dictators, oorlogsmidadigers en massamoordenaars steunt en op grote schaal aan geschiedenisvervalsing doet door onder andere het bestaan van de goelags in de Sovjetunie te ontkennen. Helemaal grappig is het volgende citaat uit hun faq: "Indymedia.be maakt er immers een erezaak van om zoveel mogelijk mensen aan het woord te laten". Ze zijn wel vergeten de rest van de zin erbij te plaatsen, namelijk "zo lang ze onze ideeën maar blindelings gehoorzamen, anders zullen we hen zonder pardon het zwijgen opleggen!". Kortom, Indymedia is helemaal geen "onafhankelijke nieuwssite" zoals ze zichzelf graag noemen maar een gewelddadig, onverdraagzaam extreem links propaganda-instrument! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() U steelt mijn vraag, bent u nu een dief?
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() VERD*MME, wie heeft de vraag gesteld?
![]()
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Zo jong en al Atzheimer
![]() Laatst gewijzigd door Kazze : 30 juli 2006 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() U begrijpt het niet WITTE ridder, maar hey dat verbaast me alweer niet.
Wanneer men opgekropt zit met woede verdwijt al gauw de objectiviteit ![]() IK heb die vraag gesteld, daarom antwoord ik Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() qua objectiviteit voor iemand die als het antizionistje maar met copijen van leugens afkomt. Maar dat zijn we gewoon van de "antizionistjes". Ze hebben meestal een probleem met hun Joodse bazen en komen zich dan hier wat uitleven... Ze moeten toch ergens kunnen laten zien dat ze iets waard zijn, want anders ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Ter info: ik zit in de directie van een Joods bedrijf en ik kan me goed uitleven, wordt sterk gerespecteerd door mijn Joodse mede-directeuren omwille van mijn transparantie, directe aanpak en een zeker gevoel voor hun humor. As I said: GREY is the color!
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Kazze : 30 juli 2006 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet trouwens niet waarom ik hierover zou liegen, maar dat weet jij waarschijnlijk dan weer wel8)
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Kazze : 30 juli 2006 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Dus jij wettigt dit geweld dus goed, dit oorlogszuchtig zionisme, omdat 60 jaar geleden een bende nazi's Joden hebben omgebracht. Bizarre logica.
|
![]() |
![]() |