![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1561 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar goed, het komt met de jaren zeker, ik heb er nog gekend die totaal ongeloof en spot schreeuwden toen ze hoorden van 9/11 inside job en explosieven. Totdat ze enkele maanden later wel toegaven, nochtans kwamen ze ook met logisch lijkende tegenwerpingen op in het begin zoals de disbelievers hier doen. Het is trouwens ook grappig hoe 9/11 inside job meer en meer serieuze aandacht krijgt, ook op dit forum en erbuiten (zie C-span etc). Staat in schril contrast met de "overdreven-onnezele-fantansie-nutcase-theorien" die de disbelievers er hier aan gaven toen we gestart waren.
|
|
|
|
#1562 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook eens copy-pasten:
Citaat:
|
|
|
#1563 |
|
|
De echo's reiken zelfs tot academici, journaslisten en media (C-span), hebben we hier met een nieuw soort echo te maken?
Laatst gewijzigd door exodus : 2 augustus 2006 om 12:36. |
|
|
|
|
#1564 |
|
Banneling
|
Al ooit de kelders gezien van zon gebouw.
kan je hier een stad van water en electriciteit van voorzien voor 2 dagen Dus de hoeveelheid mazout alleen in de kelders is gigantisch Bij deflagtatie 3600km/u bij detonatie 30000km/u En op metingen kan je alleen met een zekerheid in procenten bepalen wat voor explosie het was. vb dynamiet op een steen, zal de steen weinig beschadigen dynamiet in een steen, welke steen Die twee explosies geven verschillende metingen. Als de Installaties in de kelders van de WTC ontploffen zijn dat zware ontploffingen omdat dit type van explosies Wss LIFT-UPS zijn. |
|
|
|
|
#1565 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1566 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Leg mij dan eens uit hoe deze explosies veroorzaakt werden. Of wat hiervan (onderaan) de oorzaak is. Bulexbranderkes? |
|
|
|
|
|
#1567 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar maak je geen illusies : alle echo's sterven uiteindelijk uit. 8) |
|
|
|
|
|
#1568 |
|
|
Dus die bij C-span hebben ook teveel tijd en fantasie? Fantasien komen niet op C-span.
|
|
|
#1569 |
|
Burgemeester
|
Laat dit duidelijk zijn.
De torens zakte langs boven in. Mocht er onderaan een forse explosie zijn dan zou die ook inzakken maar zoals een gecontroleerde demolitie zakt die dan aan de onderkant gewoon in. In 1966 werd er met de bouw begonnen. Ik weet niet welk soort vliegtuigen er zijn ingevlogen maar er is een verschil tussen een Boeing 747 tegen een 737-200 bvb , enfin, zeggen dat de torens tegen een inslag van een 'jet' kunnen is nogal pover, gezien de oud ontwerp van de torens. De impakt van de vibraties die onstaan bij de inslag mag ook niet onderschat worden. Toren 7 is ronduit twijfelachtig en dat lijkt me opzettelijk werk. Maar het is en blijft een ver van mijn bed show en we hangen dus af van informatie en dan hangt het ervan af vanwaar de informatie komt. |
|
|
|
|
#1570 |
|
Banneling
|
en straks gaan jullie nog zeggen dat die terroristen er nog levend uitstapten
(ergens gelezen hier) Mazout is een onderdeel van verschillende explosieven En daarmee dat ik eerder denkt aan een LIFT-UP explosie Veroorzaakt door het vliegtuig. Je kan met een kogel een auto 10m de lucht laten invliegen raak gewoon de brandstoftank Wat effect zou die mazout alleen al in de torens niet moeten geven. En zover dat ik weet waren de temps van staal 1000 a 1500 graden voor thermiet moet dat 3000 graden zijn ps een lift-up in zoon toren zie je buiten niet (ga geen 50m omhoog) maar beschadigt het skelet en de fundamenten wel zwaar en dat met de explosie van het vliegtuig Instorten |
|
|
|
|
#1571 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door puud : 2 augustus 2006 om 13:34. |
|
|
|
|
|
#1572 | ||
|
|
Citaat:
Hier enkele die ik na 5 sec zoeken gevonden heb. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 2 augustus 2006 om 13:37. |
||
|
|
|
|
#1573 | |
|
|
En hier:
Laatst gewijzigd door exodus : 2 augustus 2006 om 13:36. |
|
|
|
|
|
#1574 |
|
Banneling
|
geloof wat jullie willen
ik heb men eigen mening en vind de bewijzen voor een complot losjes staan |
|
|
|
|
#1575 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Of zoek één van de HONDERDEN filmpjes op het net met getuigen. |
|
|
|
|
|
#1576 |
|
|
Naar goede gewoonte worden de disbelievers weer even stil als ze met dit geconfornteerd worden. Daar kunnen ze immers weinig of niets tegen inbrengen, net zoals Parcifal met de paper van Steven Jones
Laatst gewijzigd door exodus : 2 augustus 2006 om 14:11. |
|
|
|
|
#1577 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#1578 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#1579 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Al ooit eens een kortsluiting gezien en/of gehoord van een 600V lijn.
Ik wel, en dat knalt even hard als een leuke brok springstof. Mijn gedacht over de gehoorde explosies. Gebouw start in te storten, kabels worden uiteengerukt, Kortsluitingen.... |
|
|
|
|
#1580 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De-nial is not only a river in Egypt! LOL Pin d'Ar |
|
|