![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1581 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe vaak denk je dat iemand op dezelfde zever met dezelfde tegenargumenten moet reageren? Op die tegenargumenten (en er waren er vele in de vele threads over dit onderwerp) gaan jullie (ja, ja, jullie) toch nooit in. Jullie (ja, ja, jullie) kunnen rustig verder keuvelen en de dezelfde reeds honderd keer geposte nep-argumenten herhalen. Jullie (ja, ja, jullie) kunnen elkaar rustig verder schouderklopjes geven en elkaar overtuigen dat Weldra Iedereen Het Licht Zal Zien! Who cares? Kom eens met echte bewijzen, echte argumenten, hou eens rekening met alle feiten, stop met idiote overinterpretaties, stop met zaken uit hun context te rukken, stop met de ridicule verzinsels, dan zal ik (als één van de nu "stille disbelievers") weer interesse voor deze 9/11 threads krijgen. Maar doe intussen rustig verder hoor. Het stoort niemand, en jullie (ja, ja, jullie) maakt het kennelijk blij. Probeer echter geen bijkomend "argument" te halen uit het "stilzwijgen van de disbelievers". Dat stilzwijgen heeft niets vandoen met de kracht van jullie (ja, ja, jullie) "argumenten", wel integendeel. (Overigens heb je mijn tekstje over het echokamer-effect niet begrepen, maar ook dat is niet erg.) Allez, nog veel plezier hier, en hou het netjes.
|
|
|
#1582 | |
|
Banneling
|
Citaat:
wederom weer zo'n goedkope reactie! Hou houdt ze het vol!!! Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
#1583 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1584 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 2 augustus 2006 om 14:32. |
||
|
|
|
|
#1585 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Kijk dan hier. Nu zie je de ontploffing vanuit een andere hoek. Na ongeveer 4 seconden, juist achter de rechter hoek. Op de hoogte van de impactzone van de andere toren. Hou de dimensies van het WTC in het achterhoofd. Als jij denkt dat dat allemaal 600V kortsluitingen zijn dan mag je mij dat toch eens bewijzen. |
|
|
|
|
|
#1586 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#1587 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#1588 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Op wat baseer jij je dat het officiële verhaal klopt? Geloof jij bijvoorbeeld dat de pas van Atta inderdaad door het WTC is gevlogen? Zou dit echt wel eens willen weten. Het is namelijk één van de enige bewijzen dat Atta op de vlucht zat. Laatst gewijzigd door MURRAY : 2 augustus 2006 om 15:31. |
|
|
|
|
|
#1589 |
|
|
Inderdaad, en ik twijfel dat ze inhoudelijk op het stuk zullen reageren van Steven Jones. Ik wil die argumenten wel eens ontkracht zien, ze zegt toch dat we geen argumenten hebben.
Pas op, als je het niet kan ontkrachten omdat er simpelweg niets tegen in te brengen is omdat het logisch is, mag je het ook zeggen hoor. |
|
|
|
|
#1590 |
|
|
|
|
#1591 |
|
|
Thank you Stone, voor jou hetzelfde8)
|
|
#1592 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kom met iets nieuws, iets gefundeerd, en ik zal er zeker op reageren. De afgezaagde rommel, de verzinsels, de overinterpetaties, het wegpraten van lastige getuigen, de valse fysica, het negeren van 99% van de feiten die in tegenspraak zijn met jullie sprookjes, enzovoort, enzovoort, enzovoort ..., dat hebben we al gehad. Wat jij van mij denkt is voor de rest irrelevant, en ik zal daar niet op ingaan. Als jij genoegen neemt met de rommel die hier (en op de talrijke waardeloze conspiracy-sites waar de "informatie" eigenlijk van komt) al jaren als "smoking-guns" en "onweerlegbare argumenten" wordt verkocht, geen probleem wat mij betreft.
|
|
|
#1593 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
#1594 |
|
Lokaal Raadslid
|
Moest jij ook maar een beetje de moeite doen zou je geen dwaasheden staan te verkopen waar je geen moer van afweet.
Dan zou je bijvoorbeeld hier verwijzingen vinden naar getuigenissen van firefighters in (alsof dat een verschil zou maken) het gebouw. Er zijn nog vele andere getuigenissen van mensen die door ontploffingen van trappen werden geblazen... (zoek ook eens) Dan zou je ook weten dat er newyorkse firefighters onder GAG ORDER geplaatst zijn. Link Of dat de commissie geweigerd heeft om getuigenissen van firefighters in het verslag op te nemen. Link of Link 2 Ik verwacht een antwoord. Laatst gewijzigd door MURRAY : 2 augustus 2006 om 16:28. |
|
|
|
|
#1595 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jou verwijt kan mij geen hol schelen. Ik zeg gewoon dat ik hem niet gelijk stelde aan heel het volk.
|
|
|
|
#1596 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1597 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1598 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb geen bewijslast, simpel.
|
|
|
|
#1599 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
#1600 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vooral hoofdstuk E6. De schattingen van de hoeveelheid fuel die opbrandde binnenin WTC 1 en 2 varieren uiteraard. Zoek misschien het woord 'schatting' eens op in Van Dale voor verduidelijking. Nist schat dus 40%, ik had 50% aangenomen en Kees Bal nam dus 80% aan. De vraag is dus : waarom schat jij (en andere believers) deze hoeveelheid in op quasi 0? Wat is daarvan de onderbouwde reden? Wat is daarvan het bewijs? Wie is er hier bevooroordeeld? (zoek een spiegel). Laatst gewijzigd door parcifal : 2 augustus 2006 om 17:42. |
|
|
|