![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1621 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik neem aan dat jij ook bekend bent met het thermisch gedrag van vloeistoffen en met de wijze van opbranden van kerosine of benzine? |
|
|
|
|
|
#1622 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De NORAD tapes zijn gereleased (althans een geselecteerd deel toch). Conversaties van de hoge pieten zijn er niet bij en er is her en der geknipt. Maar van de transcipts kunnen we toch al afleiden dat de wargames er waren, en dat de controllers zelfs zaten te twijfelen als de kapingen echt waren of niet.
Enkele stukjes: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Link naar een artikel erover: http://www.prisonplanet.com/articles...sintensify.htm
|
|
|
|
#1623 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uit het artikel dat Exodus linkt:
Citaat:
Ik heb een leuke oefening voor believers: Zoek op hoeveel burgervliegtuigen boven het grondgebied van de VS in de jaren voor 9/11 door NORAD werden onderschept, en hoeveel tijd er verliep tussen het ogenblik dat men wist dat er iets mis was en de onderschepping. Gezien de believers en de conspiracy-sites al jaren zeveren over de NORAD-standdown moet het toch een makkie zijn om vele voorbeelden van snelle onderscheppingen door NORAD van burgervliegtuigen boven het grondgebied van de VS. Ik wacht (weer eens) met spanning op de inhoudelijke antwoorden. Op zever (uit de context gerukte citaten, overinterpretaties, ongefundeerde beweringen, "iedereen weet dat argumenten") zal ik niet reageren. Wie neemt deze uitdaging aan? |
|
|
|
|
|
#1624 | |
|
|
Citaat:
Het hele conservatieve NIST rapport vermeldt een (waarschijnlijk heel) voorzichtige 40%, U gaat dit echter verdubbelen want neemt in die bewuste post letterlijk de evaluatie van Kees Bal over en gaat pal achter de volle vette 80% staan. ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 3 augustus 2006 om 11:45. |
|
|
|
|
|
#1625 | |
|
|
Citaat:
Je hebt trouwens nog altijd niet Steven Jones redenering weerlegt hier. Maar dat zal wel niet meer gebeuren zeker. Kom dan niet af dat geen argumenten aanbrengen. Diegene met inhoudloze posts ben jij.
Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2006 om 11:46. |
|
|
|
|
|
#1626 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of niet? Zonee, waarom niet? Laatst gewijzigd door parcifal : 3 augustus 2006 om 11:59. |
|
|
|
|
|
#1627 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar dat zal wel weer niet binnen je denkkadertje passen zeker.... |
|
|
|
|
|
#1628 | |
|
|
Citaat:
Firestone doet precies hetgeen zij ons verwijt, inhoudloze posts, en tegen de ene uitdaging een andere zetten.
|
|
|
|
#1629 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1609 |
|
|
|
|
|
#1630 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#1631 |
|
|
Ik heb het eens opgezocht ivm Parcifal bewering dat als Steven Jones niet uitgaat van een aluminium mangaan legering, zijn redenering waardeloos is en geen nut heeft van te weerleggen.
Ik heb een typische aluminium mangaan legering opgezicht (7075-T6) dat veel gebruikt wordt in vliegtuigen. Het smeltpunt daarvan is 635°c. Van zuiver Aluminium is het 660°. http://www.matweb.com/search/Specifi...ssnum=MA7075T6 Gelijkaardige Alumium-Mangaan legeringen schommelen allemaal rond dit smeltpunt. Gezien Steven Jones's redenering totaal afhankelijk is van dat smeltpunt van Aluminium is Parcifal bewering dus ongeldig. Het doet er niet echt toe of hij het over een legering heeft of niet, want de smeltpunten zijn ongeveer gelijk, zelfs lager. Dus Parcifal, waar wacht je op.
Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2006 om 12:26. |
|
|
|
|
#1632 |
|
|
Parcifal is zoals te verwachten stil, gebeurt altijd wanneer zijn argumenten teniet gedaan worden, Steve heeft dat ook veel mogen ervaren.
Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2006 om 14:20. |
|
|
|
|
#1633 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik kan ook een paar tientallen pagina's copy pasten hier hoor van debunking sites, een beetje jouw stijl dus. 8) Ik zou dat echter afglijden vinden naar een bedenkelijk niveau.... |
|
|
|
|
|
#1634 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#1635 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#1636 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zal mij een wort wezen. Ik weet niet wat er precies op 9/11 is gebeurt. Of Osama erachter zit weet ik helemaal niet. Jij ook niet. Punt is dat ik dat tenminste kan toegeven, believers maken zich belachelijk door het niet te doen.
Zowiezo is Osama al schuldig voor een hele hoop andere dingen, maar dat is een ander onderwerp. Een engeltje is het alvast niet. Hij behoort onder de grond.
|
|
|
|
#1637 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1638 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onzin, het kunnen ook gewoon foute conclusies zijn, jij maakt er wederom leugens van omdat je zo het inside job verhaal nog wat kan aanspekken. Of gewoon geld verdienen door reportages te maken.
Laatst gewijzigd door illwill : 3 augustus 2006 om 17:34. |
|
|
|
|
|
#1639 |
|
Vreemdeling
|
|
|