![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1601 |
|
Burgemeester
|
swat, de torens zijn weg, en gedane zaken kan je niet meer korrigeren.
Gezien er altijd tegengestelde opinies zijn kan het niet anders dan dit uitmond in oeverloze discusie. |
|
|
|
|
#1602 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zo een aanslag tegen de mensheid verdient dergelijk kritisch onderzoek, en niet alleen de 4000 doden maar ook de richting die de wereldpolitiek neemt na 9/11, hand in hand met het opkomenvan big-brother mechanismen op ale vlakken in naam van de strijd tegen het terrorisme.
Dit moet tot op het bot uitgespit worden, de waarheid moet bovenkomen want er staat veel op het spel.
|
|
|
#1603 |
|
Burgemeester
|
Zodra een regering gegevens achterhoud weet je al hoe laat het is.
Dan kom je nooit maar dan ook nooit effectief achter de waarheid aan, tenzij misschien over 50 jaar of zo als ze al dat in beslag genomen materiaal zouden vrijgeven al ze het tegen dan tenminste niet hebben vernield/verloren. En je kan toch ook niet ontkennen dat ...om eventjes Afganistan en Irak binnen te vallen gaat dat nu eenmaal het vlotste als uw eigen bevolking een serieuze opdoffer gekregen hebt. Vooral afganistan was moreel aanvaard door het gros van de Amerikanen. En als er gesjoemeld werd, zit skull & bones er meer dan waarschijnlijk bij of weten ze tenminste dat er iets op til was. Conclusie: Hpoe kun je de waarheid achterhalen als je stukken van de bewijstukken niet in rekening kan brengen. Overloos gekakel dus. Laatst gewijzigd door Sergei : 2 augustus 2006 om 17:57. |
|
|
|
|
#1604 |
|
|
Ik ga niet akoord met je stelling. Je weet tenminste al één waarheid, dat is dat wat we te zien krijgen in het nieuws pure leugens zijn om de echte agenda achter te houden. Voor sommigen is dat nog altijd een waarheid die moeilijk te bevatten is.
|
|
|
#1605 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De complete intelligentsia (Steven Jones not included) daarentegen in de media, de politieke instituten en universiteiten zijn blijkbaar te dom om het te snappen. Of zou het misschien andersom kunnen zijn? 8) Laatst gewijzigd door parcifal : 2 augustus 2006 om 18:21. |
|
|
|
|
|
#1606 | ||||||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En hiermede is voor eens en altijd bewezen dat 911 een inside job is. EN “Half of the police and firemen were coming up to us and telling us that they know that 9-11 was an inside job. They were told not to talk about it. But they were supporting what we were doing. I had tears in my eyes.” Politie en brandweerlui worden de mond gesnoerd maar toch komt de helft – die is ook niet aan het overdrijven – hun steun betuigen. De tranen springen mij ook in de ogen. Van het lachen. Citaat:
Ja en dan. In het artikel is nergens sprake van ontploffingen, wel van verontwaardiging. En een (waarschijnlijk verdiende) sneer naar politici. Link 2 Het geval Cacchioli. IK heb dat geval reeds besproken met 2004gun (blijkbaar weet ik er toch een beetje ‘moer’ van.) Even kort herhalen Citaat:
Citaat:
'Alsof er een truck met oplegger door je huiskamer rijdt.' ‘Alsof een lift losgeslagen is en door de schacht naar beneden raast.’ Vanaf de verdiepingen die boven hem instorten, voelt brandweercommandant ‘Picciotto eerst de wind, die geen wind is, maar een wervelstorm, die hem de trappen af slingert.’ Geen enkele van de elf overlevenden die zich op de vijfde verdieping bevonden heeft ooit gesproken over ontploffingen en toch waren zij het best geplaatst om die te horen. O ja, voor ge me beschuldigd van duimtjeszuigerij, hier volgen de namen. - Picciotto, de brandweercommandant van Upper West Side - de brandweerlieden Mike Meldrum, Matt Komorowski, Bill Butler, Tom Falco, Sal d'Agostino en captain Jay Jonas, allemaal leden van Ladder 6 - twee andere brandweerlieden, Bacon en Cross. - David Lim, politieagent van de New York Port Authority Police. - Josephine Harris, een medewerkster van de Port Authority. Natuurlijk vindt ge die namen dan ook niet terug op die sites die alles weten over 911 Sedert wanneer beslist gij of ik al dan niet antwoord. |
||||||
|
|
|
|
#1607 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 2 augustus 2006 om 18:29. |
||
|
|
|
|
#1608 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar het is niet fout. |
|
|
|
|
|
#1609 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat duurt toch lang, nietwaar. 8) Dat was trouwens wat ik feitelijk bedoelde toen ik onlangs schreef dat ik Jones' paper nog niet gevonden had op internet. Ik bedoelde uiteraard de 'reviewde versie'. Verder heb ik al geschreven dat Jones (die trouwens geen fluit proffesionele credibiliteit heeft op het vlak van de metalurgie) zijn tests fundamenteel fout zijn aangezien hij testte met zuiver Aluminium ipv de gebruikelijke Aluminium-Mangaan legeringen uit de vliegtuigindustrie. Als dat al fout zit, waarom nog verder discussieren? Laatst gewijzigd door parcifal : 2 augustus 2006 om 19:08. |
|
|
|
|
|
#1610 |
|
Burgemeester
|
Nieuws is altijd gekleurd , de mate waarin hangt af van plaats tot plaats.
En als het de intentie van de producent niet is om nieuws wat bij te kleuren gebeurt het toch omdat ze voor zoen programma nu eenmaal keuzes moeten uitmaken van wat ze in dat nieuwsprogramma gaan gebruiken. En als er sprake is van gesjoemel komt zelfs de beste onderzoeksjournalist moeilijk alles te weten. Wat is moeilijk te bevatten? dat er op grote schaal wordt gesjoemelt in de USA? Ik heb al eens gemeld dat hun kiesstelsel ridicuul ineenzit. dacht je dat ze dit zomaar voor het plezier op die manier gedaan hebben? En dan de onwil om het systeem te wijzigen. Als ik uw onderschrift bekijk heeft het geen zin om verder te debatteren omdat je uw standpunt hebt ingenomen en dus deze discusie gedoemd tot overloos gekakel om dan tot de conclusie te komen dat niemand hier de waarheid van 9/11 kent. Zozo, wat je ziet zal dus wel waar zijn. Nochthans zijn de hersenen selectief dus puur objectief blijven is niet zo gemakkelijk als men denkt. Bovendien kunnen de hersenen ook nog een ronduit fantaseren als je er maar op hamert . TV redacterurs moeten een programma samenstellen en daar dingt de kijkersbehoefte ook mee voor een plaatsje in de uiteindelijke beslissing welke fragmenten ze kiezen uit een poel van ettelijke uren videomateriaal dat uiteindelijk in een half uur moet geperst worden. Absolute waarheid kan gehaald worden voor simpele voorvallen maar zodra er ontzettend veel mensen mee gemoeid zijn is dat al veel minder evident. |
|
|
|
|
#1611 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door MURRAY : 2 augustus 2006 om 19:59. |
|
|
|
|
|
#1612 |
|
|
uw volledigste recht ...8)
|
|
#1613 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1614 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#1615 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#1616 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#1617 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
40% 50% 80% ? kwestie van betrouwbaarheidsinterval kan dat tellen ook al eens bij stilgestaan dat NIST het misschien precies houdt bij een voorzichtige doch ruimschoots voldoende 40% ? Laatst gewijzigd door praha : 2 augustus 2006 om 20:38. |
|
|
|
|
|
#1618 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@firestone
ook een welgemeende welcome back Laatst gewijzigd door praha : 2 augustus 2006 om 20:36. |
|
|
|
|
#1619 | |
|
|
Citaat:
Dus ... Het hele conservatieve NIST rapport vermeldt een (waarschijnlijk heel) voorzichtige 40%, U gaat dit echter verdubbelen want neemt in die bewuste post letterlijk de evaluatie van Kees Bal over en gaat pal achter de volle vette 80% staan. Zoals reeds gemeld schat ik uw technische bagage redelijk tot heel hoog in ... Bekijk dan eens de eigenschappen van uw 80% kerozine en weet dat de brandstof vooral in de vleugels wordt opgeslagen ... Kookpunt: 150-300°C Vlampunt: 37-65°C Zelfontbrandingstemperatuur: 220°C Ontploffingsgrenzen, vol% in lucht: 0.7-5 Thanks and C U
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 2 augustus 2006 om 21:12. |
|
|
|
|
|
#1620 | |
|
Banneling
|
Het gaat erom dat je me er onterecht van beschuldigde dat ik mijn huiswerk niet gemaakt had, met name hier :
Citaat:
Feit is dat het geen 100% was en ook geen 0%. Je krijgt al een beetje de streken van Illwill, 2004Gun als je aan zo'n dingen ook al begint te twijfelen. Laatst gewijzigd door parcifal : 3 augustus 2006 om 08:28. |
|
|
|