![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Partijlid
|
![]() Ik was ook niet de grootste voorstander van hugo's taktiek en ideeën. Maar toch innige deelneming aan de nabestaanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, helemaal niet. Ik wilde gewoon geld, dat is al.
![]() |
![]() |
#223 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de romeinen waren hun tijd dan al ver vooruit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom twijfelt u daaraan? Ik gun iedereen z'n mening, ook al ben ik het er niet mee eens (met de mening in kwestie, niet omdat men ze verkondigt).
![]() |
![]() |
#225 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Romeinse vorm ging naar rechtsbuiten, niet rechtsvoor.
![]() |
![]() |
#227 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() Is zien
vandaag mag je in Europa met communistische symbolen rondlopen, de communistische ideologie aanhangen, hun misdaden ontkennen, enz.. . Voor dit allemaal word je niet voor vervloekt of aangeklaagt. Met het Nazisme is het anders, je mag de symbolen niet gebruiken, ideologie aanhangen, of bepaalde facetten ervan bestuderen. Het is allemaal strafbaar. Dit dankzij de discriminerende anti-negationisme wet. Wat er er in de Tweede wereldoorlog gebeurt is met de joden of andere bevolkingsgroepen zal niemand ontkennen. Dit was een misdaad tegen de menselijkheid. Wat mij wel stoort is het feit wat er in de goelag, siberië en andere strafkampen in de sovjetunie of communistische landen gebeurde of nog gebeurd zomaar ontkent mag worden. Maar wat er in de Nazi-concentratiekampen gebeurde mag niet ontkent, of bestudeert worden met nieuwe gegevens. Dit is strafbaar. Mij zal je niet horen dat de holocaust niet heeft bestaan, maar men moet wel alles gelijk behandelen. Elke menig heeft zijn recht, hoe verderfelijk het ook is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht, ik zal u een aantal opties geven (vul maar gerust in) : we zouden in het Vlaams Paradijs wonen, zonder Franstaligen, zonder PS, zonder armoede (wegens geen transfers meer), met een direct democratische systeem en met ik-weet-niet-wie als Vlaamse President. Of zouden we misschien onze wonden likken na een burgeroorlog, waardoor het buitenland zo een beetje de lakens hier zou uitdelen (een beetje zoals in Libanon zo). Of misschien zouden we gewoon in een soortgelijke situatie als nu zitten, met een federale Belgische Staat die het bestaan van Vlaanderen mogelijk maakt en erkent. Of misschien zouden we zelfs nog in een unitaire staat leven. Ik weet tenminste wat ik aan mensen zoals Schiltz te danken heb en ik probeer na te denken over de manieren om België en Vlaanderen "beter" te maken. Dus zou ik zeggen: gedaan met treuren en zeuren. Dat ik nu als Belgicist een Vlaams-nationalist verdedig... ![]()
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
Maar daar vinden onze progressieven helemaal geen graten in. Soms hebben ze zeer veel begrip. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
|
![]() Nog een poging: buiten enkelingen zoals jij, associeert niemand de een gebalde vuist met Stalin. Dat is met de hitlergroet wel even anders hé, vandaar dat hij zo noemt en vandaar dat hij verboden werd in Duitsland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoopte minimum op een foto van Karel Dillen met gestrekte rechterarm... komaan die moet nog op het net te vinden zijn he... En in feite zou men minimum een veroordeling door het gerecht moeten vinden na WO 2. Zoniet is het laster en eerroof. En zoals iedereen (behalve ik zowat) dat strafbare feiten vinden...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
Die voorzitter heeft zichzelf onlangs benoemd heeft tot een levenslange zeer goed betaalde job. Enkelingen zoals ik vinden dat ook niet zo netjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
Zulke spiritmening mag niet worden toegelasten, toch niet in georganiseerd verband en niet subsidieerbaar. Wie dat niet snapt is gevaarlijk of onnozel. Kies maar ericferemans
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Ik zie in de tekst nergens iets staan van gestrekte arm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() NAZI !!!!!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 7 augustus 2006 om 18:30. |
||
![]() |
![]() |