![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() : Laatst gewijzigd door filosoof : 7 augustus 2006 om 19:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Dit is nu de meest antisociale maatregel die ze nemen!
Die burgemeester is zeker toevallig geen uitbater van een zaak op de Moulin Rouge? hij wil de mensen verplichten om naar een duur tettenkot te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag me dan ook eigenlijk af wat uw reactie was toen Rob Oudkerk(PvdA/NL) sprak over de 'kutmarokkaantjes'? Maar mogelijks mag hij dat van u omdat 't ne linkse is, en Sarcozy niet. -2-Dat er niets ten laste gelegd is aan die éne overlevende heeft volgens mij meer te maken omdat men dit gewoonweg niet meer durfde, gezien de (letterlijk) explosieve situatie. Die gasten hadden weldegelijk iets mispeuterd, anders ga je niet zomaar lopen eh. Of is dat een sport daar in die wijken....onschuldigen die gaan lopen voor de politie.? -3-Ik heb ook al meerder controles gehad op éénzelfde dag hoor. Eerst volledige fouille bij't betreden van een festival.....vervolgens (richting huiswaards) een Wodka + autopapieren, en bij ons in de wijk een anti-inbraak campagne. Auto volledig doorzocht, opnieuw autopapieren en identiteit...+ de vraag "vanwaar komt u, en waar gaat u heen?". Wel ik doorstond dat alles met de glimlach. Ah ja, ik had dan ook nix te verbergen(toen toch ni ![]() U loopt volgens mij sowieso al niet hoog op met politie op zich, en dan let je mss op dingen die er niet zijn. Of lok je door uw gedrag negatieve reacties uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overduidelijk toerist zijn telde niet. EEG toen, telde ook niet. Gezien de matrakken zweeg ik, maar mijn opinie was toen wel gevormd over d�*t soort. (ik kende hun reputatie trouwens al) Laatst gewijzigd door filosoof : 7 augustus 2006 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() De huidige burgemeester van Parijs is homo, dat weet gans Frankrijk (maar ik heb geen idee of d�*t er iets mee te maken heeft!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ooit van Metro Charonne gehoord, of van de "ratonnades" in Parijs? http://fr.wikipedia.org/wiki/Charonne http://www.lexpress.fr/info/france/d...asp?ida=408824 Niet de draaiste bladzijden uit de Franse recente geschiedenis... J�*, dezelfde Maurice Papon die als oorlogsburgemeester van Bordeaux joden aan de Duitsers uitleverde en pas enkele jaren geleden een proces kreeg, veroordeeld werd en ten spoedigste vrijgelaten omwille van zijn leeftijd. Jij hoorde er misschien nooit over, ik wel dus, en dat is niet vergeten ginds... Laatst gewijzigd door filosoof : 7 augustus 2006 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oeps, dan vergeten ze zeker hoe ze hun Marianne afbeelden. Die mag niet op het strand gaan liggen. Was er trouwens een geen lerares op het matje geroepen om haar waarheidsgetrouwe kostuum?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Op een bankbriefje stond die zo: (Delacroix, La Liberté menant le peuple): ![]() ![]() en dit zijn de zusters d'Estrée, één van de twee (de blonde) was de maitresse van de koning Henri lV: ![]() btw, de aanraking van de tepel moest zgn. duidelijk maken dat ze in verwachting was.... maar topless in Parijs? Oh néé, d�*t niet ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 augustus 2006 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Mods,
't Zijn schilderijen, geen fotos, en 't'ene hangt in Fontainebleau, open en bloot, 't andere stond op een bankbriefje, dus hier kan 't ook wel, hoop ik ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 augustus 2006 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het zij zo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zat dat juist jong? Wat waart gij aan het doen, en in welke buurt was dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat je 't niet gelooft: ik kon 't ook niet geloven... ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 augustus 2006 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Je bedoelt dat met verkiezingen volgend jaar niemand ook maar één beschuldiging van "ondeftigheid" vanwege "weldenkenden" wil riskeren..de stemmen van de moslims zullen 't verschil niet maken(die gaan toch niet stemmen), die van de "weldenkenden" wel..
Laatst gewijzigd door filosoof : 8 augustus 2006 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Als wat je post aanstootgevend zou zijn, moet men ook niet met een klas naar een museum trekken. Laatst gewijzigd door Boadicea : 8 augustus 2006 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 augustus 2006 om 01:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Onbeleefderikken vind je overal hoor: in Paris, bij de politie, en zelfs bij filosofen...ge moet niet zo veralgemenen, hé, en uw vooroordelen eens achterwege laten, ge zult zien dat je leven heel wat aangenamer zal worden. Wat zijn dat nu voor fascistische manieren om gehele professionele en nationale bevolkingsgroepen te beschuldigen!?!8) |
|
![]() |
![]() |