![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1661 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- om jullie erop te wijzen dat het hoogdringend tijd wordt hier een punt achter te zetten en een pint te gaan pakken - om de nadruk erop te leggen dat alles weer op één punt neerkomt : disbelievers vs. believers - om een flater, begaan in een ijdele poging wat te corrigeren recht te zetten, doch die editor aanvaard geen lege boodschappen en een punt leek me het minst storend en tevens veelzeggend - volgens mij was het een puntsingulariteit die de hele zaak naar beneden opzoog - . |
|
|
|
|
|
#1662 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#1663 |
|
Banneling
|
Deze vind ik ook wel erg intrigerend:
De Twin Towers hadden als nicknaam de namen van 2 Rockefellers: David en Nelson. Hmmmm en die twee laten NIETS van zich horen na 9-11?????????? Ik denk dat dat ons wel iets zegt! my two cents Pin d'Ar |
|
|
|
|
#1664 | |
|
Banneling
|
Citaat:
van een simpele lapsus maken ze direct een terroristitsche aanslag. Laatst gewijzigd door parcifal : 5 augustus 2006 om 14:43. |
|
|
|
|
|
#1665 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb gezegd dat de uitwijking van de torens niet de oorzaak kon zijn van kortsluitingen. Maar daar reageren jullie niet op. En Parcifal, al een uitleg gevonden voor de stelling van Rummie dat flight 93 werd neergeschoten? Ik zou wel eens een psychologische analyse willen van waarom hij zo in de war was. Misschien zit hij zelf te veel op conspiracy sites? |
||
|
|
|
|
#1666 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En over Rummsfeld : Als het een waarheidsgetrouw clipje is en niet gemonteerd (dat is toch altijd het eerste idee bij dergelijke dingen), is het gewoon een verspreking. Het lijkt me nogal overdreven en bij de haren gesleurd om daar meer achter te zoeken. Rummsfeld is een mens die veel fouten maakt. Kijk maar naar de toestand in Irak etc ...... Zijn ontslag werd al een aantal keren geëisd ivm. Guantanamo. Abu Ghraib, de problematiek ivm bepantsering van voertuigen in Irak etc. Je zou dus eigenlijk kunnen zeggen dat zo'n lapsus past in een patroon : verregaande incompetentie. Laatst gewijzigd door parcifal : 6 augustus 2006 om 10:55. |
|
|
|
|
|
#1667 | |
|
Banneling
|
Zoals ik algemeen gezegd heb zijn die 'grote beroemde mensen' (waarondere regisseurs, de meeste en beroemde maken propagandaaaaaaaaaa)niet zo fris!
9/11 film criticised by families Citaat:
Nuff said Pin d' Ar |
|
|
|
|
|
#1668 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door maddox : 6 augustus 2006 om 22:22. |
|
|
|
|
|
#1669 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#1670 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#1671 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#1672 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe zit het ondertussen met de atoomontploffing in de kelder? IS er al radioactiviteit gemeten ondertussen? Die atoomstofwolk was toch heel duidelijk é bwaahaaa!!!
|
|
|
|
|
#1673 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een andere theorie, gesteund met foto's toont aan dat Darth Vader 2 low power testschoten uitvoerde met de Deathstar.
|
|
|
|
|
#1674 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
neen, de enterprise was de oorzaak. Scott heeft per ongeluk de steunpilaren gemarkeerd en die even eh via de teleportatiemachine overgestraalt. Er gaan wel geruchten rond dat de Klingons een flater begaan hebben. Kahless was een romulan aan het achtervolgen maar die verborg zich eerst onder de twin towers meer net voordat kahless schoot zal de romulan plots in gebouw nr 7 en pas bij de wteede toren had kahless de romulan omzeep geholpen. helaas, kan die niet goed mikken en dan supermoderne wapens hebben...tja. En nu voor we gaan slapen vertellen we nog een ander verhaaltje. |
|
|
|
|
|
#1675 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Weer heel kritisch van jullie.
Als één iemand iets zegt dat later weerlegd wordt is dit toch niet voldoende om alles wat er gezegd is ook mee weg te gooien. Die atoombom theorie acht ikzelf nu ook niet zo waarschijnlijk, maar het is één van de hypotheses. En hypotheses moeten getest worden. Dit heeft NIST niet gedaan. Er waren nochtans redenen genoeg om de these van het gebruik van explosieven te onderzoeken. Trouwens, als fouten maken (en ik zeg hier niet dat de atoom theorie een fout is, ik weet het gewoon nog niet), of het veranderen van verklaringen, een reden is om direct alles te verwerpen, dan waarom aanvaarden jullie nog de conclusies van NIST? Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1676 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Nogmaals, ik acht het niet zo waarschijnlijk maar dit zijn de redenen die worden aangehaald voor het gebruik van nucleaire wapens. (Men spreekt hier blijkbaar over fusie!).
Citaat:
Eén punt dat mij hier opvalt is punt 6. Op sommige video's is inderdaad een deel van het frame te zien dat nog rechtstaat en dan niet echt valt, maar deels in rook opgaat. Maar fusie is nu niet echt mijn terrein van expertise dus ik blijf agnostisch op dit vlak. Laatst gewijzigd door MURRAY : 8 augustus 2006 om 22:22. |
|
|
|
|
|
#1677 | |
|
Banneling
|
Als het niet zo triest en smerig was zou ik nu hard lachen.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1678 | |
|
Banneling
|
en dit dan???
Citaat:
Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
#1679 | |
|
Banneling
|
of dit???
Citaat:
disbelievers gaan het wel erg moeilijk krijgen! Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
#1680 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lees het volledig artikel. Ze hebben het niet over een inside job maar over de veronderstelde motieven van Al Qaeda, voor hen de daders van de aanslagen. Het zijn dan veeleer de believers die het hiermee moeilijk krijgen.
|