![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De tweede heet "The Matrix" en staat op de hoek van Bourbon Street en Walker Road in New Orleans. De derde heet "Stargate" en bevindt zich onder de bibliotheek van Kiriat Hashimronim in Israël.
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
Huh?
Is dat algemene kennis? Laatst gewijzigd door parcifal : 11 augustus 2006 om 12:31. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lokaal Raadslid
|
Twas een graptjen
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ah neen!
In de mainstream bronnen ga je dit uiteraard niet vinden. Maar ik heb deze zaken onderzocht en dat zijn de conclusies van mijn onderzoek. Wat ik voorlopig niet weet is hoeveel verdiepingen er op deze twee locaties in gebruik zijn. Maar ik onderzoek en hou het forum verder op de hoogte ...
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En hoe weet je dat het een grapje was?
|
|
|
#26 |
|
Lokaal Raadslid
|
Zie je wel
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat "zie je wel"?
Waaruit kan jij in godsnaam besluiten dat mijn informatie vals is?
|
|
|
#29 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Kan je je dat voorstellen Firestone, iemand die gelooft dat 9/11 een inside job is maar toch niet veel belang hecht aan de NWO? |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gouverneur
|
GSM gebruik in vliegtuigen interfereert niet met navigatie apparatuur zoals men lang gedacht heeft.
Dit is onlangs nog bevestigd door oander andere Lufthansa (hoewel ik de bron niet direct kan terugvinden) Toch houden luchtvaartmaatschappijen aan het verbod om de rust tijdens de vlucht te garanderen (stel je voor dat een in een volle 747 ineens 300 man begint te bellen) Wat betreft de ingebouwde toestellen, steeds meer airlines verwijderen die uit de zetels wegens gebrek aan success, (voornamelijk door de gesprekskost die wordt aangerekend) |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nuff said Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
++ Laatst gewijzigd door Nussbaum : 11 augustus 2006 om 13:41. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dat kost allemaal extreem veel geld ( tientallen miljoenen Euro per jaar als je echte performatie wil halen) en zonder gegarandeerd resultaat. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel bv, die van SWIFT is zo'n voorbeeldje, zolang de NSA dat enkel gebruikt voor nationale veiligheid is er geen probleem. Maar als ze dat gaan gebruiken voor hun eigen economie te helpen is dat iets anders. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geloof dat ik in 2002 pas de eerste echte WIFI roll out gezien heb op bedrijfsniveau, en dat was een redelijk modern bedrijf met serieus wat geld teveel... |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom lach je mij uit?
Sta je niet open voor alternatieve bronnen? Jij gelooft alléén wat in Dag Allemaal verschijnt of wat je op school geleerd hebt zeker?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 augustus 2006 om 14:22. |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de locaties van die dingen zijn bekend... ? Er zal nog wel eenen ergens onder de grond steken ook. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik meen mij iets te herinneren van een onderzoek naar die GSM-toestellen. Er werd met een klein vliegtuige gevlogen en op steeds grotere hoogte telefoontjes gemaakt. Nog voor de onderzoekers de hoogte bereikten waarop het gekaapte vliegtuig vloog, was de kans dat de oproep doorkwam al enorm klein. Uiteindelijke berekeningen toonden een "slaagkans" van 0.00001% aan op die hoogte. Of das toch ongeveer wat ik er van herinner..
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Minister-President
|
|
|