![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Van zodra ik 'politiek correct' lees, gaat mijn aandacht naar slaapstand.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 12 augustus 2006 om 23:29. |
|
|
|
|
|
#422 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Maar jij wou ..... aantonen?
|
|
|
#423 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
Minister-President
|
Bankier, ge hebt nog altijd niet aangetoond dat de media en de paarsen NIET hypocriet zijn. Vooralsnog ben ik er dus nog altijd van overtuigd dat zij hypocriet zijn. Als ge toch nog arugmenten hebt, dan zie ik het wel, maar nu hou ik ermee op voor vandaag. Het is laat.
|
|
|
|
|
|
#425 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Van dit kaliber bedoel je?
Citaat:
|
|
|
|
#426 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1. Een ieder heeft recht op een nationaliteit. Zo beter?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 augustus 2006 om 23:52. |
|
|
|
|
|
|
#427 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Neen, want ik vind dat geen recht.
|
|
|
#428 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Rustig maar.
Ik ga ook niet met alles akkoord wat in het UVRM staat... |
|
|
|
|
|
#429 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wil wél de Vlaamse nationaliteit.
En hier sta ik ook helemaal achter: Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#430 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dat hebben we onder vorige dictaturen ook al gezien. |
|
|
|
|
|
|
#431 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Censuurmeester is een harde taak. Je maakt jezelf er nog minder populair door dan iemand die af en toe eens durft tegen te spreken. Laatst gewijzigd door Boadicea : 13 augustus 2006 om 00:17. |
|
|
|
|
|
|
#432 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#433 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier heb je je antwood Labyrinth.
|
|
|
|
|
|
#434 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het belang van het Waalse volk om bedelaars te kunnen blijven.
|
|
|
#435 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Citaat:
mvg Harald. |
||
|
|
|
|
|
#436 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Hieruit kan geen enkel democratisch recht voortvloeien. Over het zelfbeschikkingsrecht der volkeren en de politieke spelletjes daarrond lees je op Wikipedia. Een kort, maar veelzeggend citaat : Citaat:
Harald. |
||
|
|
|
|
|
#437 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Het zelfbeschikkingsrecht is een noodzakelijke voorwaarde voor natievorming. Zonder natievorming geen democratie en geen mensenrechten. mvg Harald. |
|
|
|
|
|
|
#438 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
waarom niet?
|
|
|
|
#439 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat heb je tegen een gunstig beleid ten aanzien van minderheden? Citaat:
Ik zal het met een voorbeeld proberen aantonen, waarom er aan de omvang van groepen een beperking is om democratisch te functioneren en secessie een nodig instrument kan blijken. Stel je een aardkloot als de onze voor waarvan enkel het bovenste halfrond bewoonbaar is. De onderkant bestaat enkel uit water. Het bovenste halfrond kent een klimaat zoals bij ons: noordpool koud, evenaar warm. Er loopt een totale wereldbevolking rond, evenwichtig verdeeld van pool tot evenaar: +/- 3 miljard evenaristen +/- 3 miljard polisten. Ze vormen voorlopig één grote bestuurlijke gemeenschap waar iedereen op gelijke basis kan deelnemen aan het beslissingsproces. Binnen de grote groep ontstaat op een dag de behoefte om kledijvoorschriften uit te vaardigen. De politici geraken er niet uit, want de afgevaardigde 'polisten' willen dikke vellen als wettelijke kledij opleggen, de 'evenaristen' wilen in de blote reet rondlopen. Elke groep heeft uiteraard zijn (klimato)logische en terechte argumenten. Om er uit te raken, organiseert de halfrondregering een referendum. De evenaristen halen het met 1 stem: 3.000.000.001 voor het bloot lopen tegen 2.999.999.999 voor het kleden in warme dierenvellen. Het moge duidelijk zijn dat de polisten op dit ogenblik hun recht op secessie moeten kunnen laten gelden, zoniet sterft de halve wereldbevolking minus twee individuën. Door secessie van de polisten en nadien een meerderheidsbeslissing binnen de polistische groep om zich warm te kleden, hebben de 6 miljard mensen hun zin: de ene groep kan bloot lopen aan zijn evenaar, de andere kan zich warm kleden aan zijn pool. Iedereen gelukkig, vrijheid, blijheid, nietwaar?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 13 augustus 2006 om 11:22. |
||
|
|
|
|
|
#440 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Prachtvoorbeeld Staaf!