![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is niet hetzelfde als dat een ras een ander ras zou uitbuiten natuurlijk.Want het is mischien d�*t wat men onder "apartheid" verstaat, en daar vraag ik niet achter.Wél dat mijn nazaten niet verdwijnen, opgelost worden in een donker-gekleurde melting-pot.Ik denk dat de Europeanen, als ras, en als Staat, een toekomst hebben.Op voorwaarde niet onder de voet gelopen te worden door massa's vreemde, donkergekleurde immigranten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel als de moeder Joods is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() ja, dat gebeurt wel eens tegenwoordig. Maar dat blijft héél slecht aanvaard in de Joodse gemeenschap hoor.Als je dat doet, ben je een beetje de "schande van de familie". Met een "goy" naar bed gaan, dat mag, ermee trouwen! da's wat anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertegenwoordigen orthodoxe joden geheel het jodendom?
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar gaat Zuid-Afrika in de fout, en wij ook, al ware het maar omwille van het overal opduikende mirakelwoord dat "politieke correctheid" is.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij mogen niet discrimineren op basis van iemands religie.
Bijgevolg zijn mensen die huwelijken van hun kinderen verhinderen op basis van de religie van de partner dus strafbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 augustus 2006 om 18:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() gij lijkt wel echt zeker van uw stuk?...Emotioneel betrokken bij die joden-kwestie mischien?...Doet er eigelijk niet aan toe, de joden waren enkel een voorbeeld. Ik heb geen zin om voor het ogenblik af te dwalen.Waar het mij om ging, was dat apartheid mischien nog niet zo slecht is.En met apartheid bedoel ik gescheiden gemeenschappen.Niet de uitbuiting van een ras door een ander.Juist dat de donkere mensen en de blanke mensen liefst niet met elkaar kinderen moeten maken.Want vermits de donkergekleurden talrijker zijn, gaan ze ons, de Blanken, op halflange termijn op "vreedzame wijze" uitroeien.En persoonlijk vind ik dat spijtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() het is wel dankzij die orthodoxen dat het jodendom zich heeft kunnen handhaven doorheen de geschiedenis.Moesten al de joden aan hun geloof en tradities hun voeten geveegd hebben, en geregeld met niet-joden getrouwd zijn, waren ze al lang verdwenen als volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn oom is getrouwd met een Ghanese, en van "verderf van het ras" komt niet veel in huis.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Idem voor de moslims.
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een minderheid van arabieren onderdrukt de Vlamingen, en dan is daar niets mis mee. En dan zeggen ze dat de pc's vangen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ouders die in die mate de vrijheid van hun kinderen beperken dat ze hun kinderen verbieden te trouwen met iemand, valt voor mij onder psychische mishandeling, en zou dus terecht strafbaar moeten zijn.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Primeert de anti-discriminatiewet op het recht tot godsdienstvrijheid? Indien ja, dan mag Lauretje zich beginnen haasten met het drastisch verhogen van het aantal gevangenissen Indien nee, dan kan iedereen zich beroepen op zijn eigen "religie" bij een eventuele overtreding van de anti-discriminatiewet. Want wie gaat beslissen welke religie "de juiste" is? "Dat mag ik niet van mijn geloof" kan dan wel eens een hele leuke zin worden. vb. mijn geloof zegt dat ik niet mag verhuren behalve aan mede-gelovigen....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 augustus 2006 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |