![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4381 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Elders heten die natuurlijk 'embedded'.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
#4382 |
|
Banneling
|
Gisteren begon er aan boord van een passagiersvliegtuig van British Airways een onbeheerde gsm te bellen. De kapitein brak de vlucht naar New York af en keerde terug naar Londen.
Vandaag vertrok het vliegtuig opnieuw naar New York, waar het zonder problemen landde. Van de oorspronkelijk 217 passagiers waren er echter nog slechts 152 meegereisd. De zenuwen staan blijkbaar erg gespannen. Men kan zich afvragen welke voordelen wij halen uit al die oorlogen 'tegen het terrorisme'. |
|
|
|
|
|
#4383 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4384 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4385 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zie je nu echt niet in dat er een verschil is tussen iemand doden die jou wil doden, of iemand doden uit religieuse overtuiging? Ik weet zeker dat je dat begrijpt. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4386 |
|
Banneling
|
Volgens mij is er geen enkel verschil. Dood is dood. Iemand die door een Israëlisch bombardement wordt gedood, heeft gewoon de tijd niet meer om zich af te vragen of het bombardement vanuit een religieuze overtuiging gebeurde.
|
|
|
|
|
|
#4387 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
grappig dat je daar over begint....ik had al zoietske kunnen denken waarom denk je dat ik daar geen verschil in zie ? natuurlijk doe ik dat maar 't gaat/ 't ging 'm hier nergens over iemand doden uit religieuze overtuiging het gaat/ging 'm hierover of je iemand die jouw dood nastreeft ( vanuit religieuze basis als je dat persé wilt ) mag doden in moreel en filosofisch opzicht ongeacht de onschuldige slachtoffers die je maakt zie je dat nu echt niet in ? waarom sleur jij dat argument er toch bij ? wat maakt het uit of iemand je wilt doden omwille van religieuze redenen of wat anders hij wilt je dood... punt uit ( zover had ik dat al onder voorbehoud aangenomen ) en dan is de vraag wat doe je ? je probeert dat natuurlijk te verhinderen... eigen behoud... nogal wiedes... dus meer dan begrijpelijk zoals ik je al 1000 en 1 maal heb gezegd maar is dat 'verantwoord' tegen elke prijs ( onschuldige slachtoffers ) ? en meer in 't bijzonder is dat 'verantwoord' vanuit het oogpunt moreel en filosofisch inzicht jij zegt van wel... ik zeg van niet een er gek standpunt als je 't mij vraag óf een een erg bevreemde inhumane moraal en filosofie die je erop nahoudt vandaar dat ik je uitleg vroeg Laatst gewijzigd door praha : 14 augustus 2006 om 19:32. |
|
|
|
|
|
|
#4388 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#4389 |
|
Banneling
|
Israël heeft vandaag een Palestijnse minister vrijgelaten na ongeveer zes weken detentie.
Mohammed al-Barghouti behoorde volgens Israël tot Hamas, de radicale Palestijnse regeringspartij. Er is niet geweten wanneer Israël ook de 20 Palestijnse parlementsleden die op een democratische manier door het Palestijnse volk werden verkozen, zal laten gaan. |
|
|
|
|
|
#4390 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4391 |
|
Gouverneur
|
Een objectieve journalist in een oorlogsgebied wijst op de oorlogsmisdaden van elke partij. Een niet-objectieve journalist geeft voortdurend één partij gelijk. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
|
|
|
|
|
|
#4392 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door praha : 14 augustus 2006 om 20:54. |
|
|
|
|
|
#4393 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
En Mr Vranckx wel? Wss omdat hij een interwieuw in Beiroet deed met Abou Jahjah (zonder deze aan de kijkers te 'duiden')? Tja, onze linkse vrienden vinden dat uiteraard objectief... Awel se, ik nie (en Luc Vanderkeeelen deed dat in HLN ook niet)... ![]() Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4394 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
op link [FONT=Georgia]up-file all 4you[/FONT] This is your link to file Unlimited speed for all
|
|
|
|
#4395 | |
|
|
Citaat:
up-file all 4you This File delited for abuse If you think what its error Please contact us
|
|
|
|
#4396 | |
|
|
Citaat:
dan krijg je efkes naar boven en centrum van pagina op een afstand van 2cm de boodschap file preparation gedurende 2 sec dan [FONT=Arial]Download link:[/FONT] Het lukt mij nog steeds
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 14 augustus 2006 om 21:54. |
|
|
|
|
|
|
#4397 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja? Dat is je goed recht natuurlijk.
Citaat:
Dat is de kern van de zaak. De Hesbollah gunt israël geen bestaansrecht en moet dus niet uit de lucht komen vallen als Israël de Hesbollah wil uitschakelen daarom. Dat kan alleen maar door een oorlogsverklaring en in een oorlog vallen nu eenmaal altijd onschuldige slachtoffers aan beide zijden. Dat weet ook de Hesbollah. Jammer, maar helaas. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 augustus 2006 om 22:21. |
|
|
|
|
|
|
#4398 |
|
|
Nee, gaat niet; bedankt voor de moeite maar ik kan er niets mee.
|
|
|
#4399 | |
|
|
Citaat:
Krijg ook die boodschap nu van Microsoft internet explorer: File delited ... In erbarmelijk Engels. Eigenaardig.
|
|
|
|
#4400 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|