![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat die gevangenen betreft. Tja?! Wat doe je met mensen die je ondergang zweren en daar daadwerkelijk aan meedoen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4462 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 16 augustus 2006 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4464 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op bladzijde 218 schreef de Werkgroep Morkhoven: "Paulus is misschien best te doen, maar gebruikt allerlei onzinnige vergelijkingen en valse argumenten om het vernietigingen van een land, het doden van meer dan 1.000 burgers en het op de vlucht jagen van 1.000.000 burgers te rechtvaardigen. Hij vindt dit zelfs 'moreel en filosofisch verantwoord' en vraagt zich zonder enig schaamtegevoel af 'wat zou u als Israëliet doen' ?" Paulus antwoordde daarop: "Ja, inderdaad vind ik het moreel en filosofisch verantwoord, dat iemand die zijn medemens wil doden, zelf ook gedood mag worden, door die iemand." ![]() Israël wilde zogenaamd de teruggave van 2 ontvoerde Israëlische soldaten bekomen die mogelijks op Libanees grondgebied opereerden en zette Beiroet in vuur en vlam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4466 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat maakt dit het antwoord op mijn vraag? Ik moet toegeven, Paulus heeft gelijk. je antwoord niet op vragen, je blijft gewoon de "nuchteren" ontwijken.
![]() |
![]() |
#4467 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch moet doodmaken eens worden afgeschaft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euthanasie ook Willem1940NLD? Maar dan de vriendelijke manier, met maar 1 persoon die in vrede met zichzelf van onze aardse beslomeringen vertrekt.
De Palestijnse manier vind ik ook afkeuringswaardig. En voor de rest, zowat alle beschaafde landen verbieden doodmaken. Alleen zijn er nogal veel semi beschaafde landen die doodmaken door de staat toelaten of zelfs nogal snel zien als de manier om de macht te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4469 |
|
![]() Euthanasie lijkt mij off topic in deze draad, maar ik wil wel kort & eerlijk antwoorden.
Ik weet niet zeker of ik onvoorwaardelijk tegen euthanasie ben of behoor te zijn. Binnen mijn directe invloedssfeer was euthanasie totnogtoe overbodig, misschien enigszins mede door mijn aanwezigheid en net even buiten die kring nam ik dingen waar die mij niet echt geruststellen. De grenslijn tussen helpen en "ruimen" vind ik ijselijk dun, nog even los van mogelijke materiële belangen. Doodgaan is de enige zekerheid die we hebben en ik sta minstens wantrouwig tegenover initiatieven tot verhaasting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4470 | |
|
![]() Citaat:
Ik geef¨Paulus heel gelijk; de dag dat een extremist voor mij staat laat het zijn moeder zijn die erna weent niet de mijne!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4471 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4472 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Men vergeet nog er zedig bij te vertellen dat de Hezbollah met die herhaalde aanvallen een reactie van Israël wou uitlokken. Men vergeet er verder zedig bij te vertellen dat de doelstelling van Hezbollah is de vernietiging van Israël en het in zee drijven van alle joden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4473 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4477 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4478 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4479 |
Banneling
|
![]() 'De MLRS is een prachtig wapen.Wapens dienen om te doden niet om te aaien', schreef je al in de thread Pantserwagens, bladzijde 7. Het verbaast mij dus niet dat je -zoals Paulus- het bombarderen van dorpen en steden + het vermoorden van meer dan 1.000 onschuldige burgers 'moreel en filosofisch verantwoord vindt', Kingtiger.
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 16 augustus 2006 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4480 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |