![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nee ik ontken nooit dat er terrorimse bestaat .. neen, maar ik noem het geen moslimterrorisme omdat het mij een slechte gevoel geeft, ik ben moslim (omdat ik niets anders vind dat logischer dan dit geloof is) .. en zie dat het niet kan .. maar blijkbaar jij wel.. maar jij bent vergeten om je af te vragen waarom? dus 'moslimterrorisme ' zoals je het noemt als gevolg van wat? en wie heeft dat opgericht? denk jij niet da da een gevolg van amerikaanse politiek tegen moslim landen is? is dat niet een gevolg van israel-palastina kwestie?? hoe kun jij dat voorstellen?? jij kunt mij niet bewijzen dat het een islamitische ideologie is, of dat zo'n bewegingen (zoals Al-Qaida) een islamitische achtergrond heeft .. dat kun jij niet .. want islam is op de heilige koran gebaseerd en ik daag jij uit om 1 verz uit de koran te halen -naast de uitleg ervan- wat deze extrimistische ideologie steunt .. doe het maar .. groet
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 16 augustus 2006 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ontken dat niet , maar er is wel iets die ik niet wil en dat is deze terreur met islam te verbinden .. ik weiger ook de atoombommen op Hiroshima en Nakazaki een christelijke terreur te noemen ... ik hoop dat ik hier duidelijk ben etc dit is mijn antwoord: Citaat:
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 16 augustus 2006 om 21:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij dacht misschien dat hij de USA na de oorlog tegen de Russen tegen Israëli kon gaan opzetten, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Gouverneur
|
![]() Omdat Japan nooit een rechtstreekse bedreiging is geweest voor het Midden-Oosten. (Israël steunen, afghanistan, iraq, iran , ...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#132 |
Gouverneur
|
![]() idd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ziehier meteen een illustratie van twee van de basisprincipes aan de oorsprong van het gros der samenzweringstheorieën. En inherent aan het Westers superioriteitsdenken.
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#135 |
Gouverneur
|
![]() Nee, u gebruikt drugs. (Althans aan uw avatar te merken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het feit dan bin Laden òòk bij 9/11 betrokken was, sluit toch niet uit dat bepaalde Amerikanen òòk kunnen betrokken zijn? In mijn "visie" heb ik nooit bin Laden als onschuldig gezien. Alleen denk ik dat hij niet de enige schuldige is.
![]() |
![]() |
#137 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Onder terrorisme vallen aldus het merendeel van de aanslagen die we in de laatste jaren hebben mogen noteren en die werden opgeëist door personen die zichzelf rekenen tot de Salafiya Jihadiya beweging. Die personen baseren hun acties ultiem op de Koran, Sunna & Hadith. Terecht ? Dat doet er in principe niet toe ! Ik ben hier NIET om het proces van de Islam te maken; In mijn ogen bestaat er niet zoiets als EEN ISLAM. Religie wordt door de gelovigen ALTIJD geinterpreteerd. Je kan helaas niet om de vaststelling heen dat groeperingen bepaalde terroristische acties justifiëren op basis van de Islam religie. Of je je daar nu 'goed' bij voelt of niet. Citaat:
Citaat:
En een voorbeeldje voor het slapengaan , zoals gevraagd. Uit 'La Déclaration du Front Islamique Mondial pour le Jihad contre les Juifds et les Croisés (Declaration de Ben Laden de 1998) : "Tuer les Américains et leurs alliés , qu'ils soient civils ou militaires, est un devoir qui s'impose �* tout musulman qui le pourra, dans tout pays ou il se trouvera, et ce jusqu'a ce que soient libérees de leur emprise la mosquée Al Aqsa comme la gronde mosquéé de la Mecque, et jusqu'a ce que leurs armées sortent de tout territoire musulmane, les mains paralysées , les ailes brisées , incapables de menacer un seul musulman, conformément �* Son Ordre qu'il soit loué : (Combattez les polytheistes totalement comme ils vous combattent totalement, et sachez que Dieu et avec ceux qui la craignent (Coran 9/36). Ainsi qu'a Sa Parole : (Combattez -les jusqu'a ce qu'il n'y ait plus de sédition et que le culte de Dieu soit rétabli (Coran 2/293) .. DAT, beste Yahya, is de motivatie aangehaald door Ben Laden. Rechtstreeks gebaseerd op de Koran. En dat is maar één fractie van de talloze voorbeelden.
It's deep how you can be so shallow Laatst gewijzigd door lyot : 16 augustus 2006 om 22:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() het zijn geen bewijzen die u zullen overtuigen van de niet betrokkenheid van Amerikanen bij deze operaties. Het zijn enkel bewijzen die de betrokkenheid van de AQ mannen aantonen. En het zijn geen nieuwe of wereldschokkende dingen.
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Toch. Laat maar komen.
![]() |
#140 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
even die 2 citaties in het nederlands, ik denkt dat jij niets in het nederlands hebt gevonden .. evene gegoogld en frans gepakt ![]() {Het aantal der maanden is volgens God's verordening twaalf sinds de tijd waarop Hij de hemelen en de aarde schiep. Vier hiervan zijn heilig. Dit is het juiste geloof. Doet u zelf dus hierin geen onrecht aan. En bestrijdt de afgodendienaren allen tezamen, zoals zij u bestrijden en weet, dat God met de rechtvaardigen is.} (Koran 9 /36) {En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor God wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen.} (Koran 2 /193) Lees deze verzen heel goed en ga de uitelg ervan zoeken, (tafsier) maar dan moet je eerst weten hoe de koran geinterpreteerd wordt anders begrijp je het niet... jij moet nog iets anders weten islam is een volledige manier van leven en denken, de koran behandelt bijna alles wat betreft het leven .. jou antwoord op mijn vraag of dat iets te maken heeft met de amerikaanse politiek tegen de moslim wereld en de kwestie van israel-palastina zei je: Citaat:
![]() groet
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 17 augustus 2006 om 02:05. |
||
![]() |
![]() |