![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1781 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
#1782 | |
|
Banneling
|
Niets aan de hand?
Citaat:
vrije pers eh??? http://www.davidicke.com/content/view/2749/48/ Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
#1783 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.illuminati-news.com/081306a.htm Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
#1784 |
|
Banneling
|
Pinda, zoals de Hertog van Gerle reeds opmerkte, ben je inderdaad kwaadaardig.
Je enige motief lijkt negativisime te zijn. |
|
|
|
|
#1785 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#1786 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#1787 |
|
Banneling
|
yep, ik zie echt niet in wat er kwaadaardig is aan mijn postings.
Ik probeer zo veel mogelijk mensen in te lichten over wat er aan komt zodat we het hopelijk kunnen stoppen Ik viond het nogal een erg boude uitspraak die nergens door onderbouwd wordt. Mischien is het moeilijk voor Parcifal dat ik totaal anders denk dan Parcifal. Let wel, anders zeg ik! Niet beter, niet slechter, anders!! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 augustus 2006 om 11:09. |
|
|
|
|
#1788 | |
|
Banneling
|
Citaat:
1. je breekt alles af op basis van vage kritiek en doembeelden (wetenschap, pers, schoolsysteem, overheid,...) 2. je geeft geen enkel fundamenteel verifieerbare bron of bewijs voor geen van je beweringen. 3. je kan of wil niet antwoorden op simpele vragen van sceptici en critici. 4. je geeft geen enkel alternatief. Op basis van deze feiten noem ik jou een kwaadaardige troll en een fontein van negativisme. Als dat niet onderbouwd is, ben ik pinokkio. Laatst gewijzigd door parcifal : 17 augustus 2006 om 11:43. |
|
|
|
|
|
#1789 |
|
Lokaal Raadslid
|
Hey Pinokio !
Pindar citeert toch alleen maar ? Ik vermoed dat Parcifal zelf ambities heeft in negatieve zin.... |
|
|
|
|
#1790 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En... ik ben slechts de boodschapper hoor. Ik zeg wat ik ontdekt heb, en anderen met mij. Dat het negatief is ben ik helemaal met U eens!!!! Daarom zet ik mijn postings hier. Omdat ik het anders wil zien uiteindelijk. Of zegt U nu dat ik mijn mening niet mag geven? En geen oplossingen. hmmm dan lees je niet goed. eb net nog een stuk neergezet over creativiteit. Maar goed als ik nog geen oplossingen geef, is dat nog geen reden om niet te plaatsen wat ik plaats. Kan je het nog volgen? Niet alles is hier neer te zetten, ga zelf eens wat graafwerkzaamheden verrichten! Hier laat ik het weer bij voor vandaag. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 augustus 2006 om 12:04. |
|
|
|
|
|
#1791 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1792 | |
|
|
Citaat:
Dit gezegd zijnde, er is geen reden tot negativisme als men bewust is van de NWO. We zitten in dat straatje, en we zullen ermee moeten omgaan. Ik ben zelfs gematigd positief omdat meer en meer mensen ervan wakker worden.
|
|
|
|
#1793 | |
|
|
Citaat:
1. Pindar geeft voorgerechtjes waar iedereen de vrijheid heeft van op in te gaan of niet en ze van naderbij te bekijken. 2. Pindar uit kritiek, in zijn ogen terecht, maar iedereen is vrij deze te interpreteren 3. Pindar geeft wel bronnen, ik ben er al dikwijls door verzeild geraakt op sites die ik nog nooit gezien had en niet eens wist dat ze bestonden 4. Pindar geeft inderdaad weinig directe antwoorden op vragen 5. Pindar geeft geen alternatieven, maar dat is juist de taak van diegene die er wil tegen in gaan 6. Pindar gebruikt VEEL te VEEL blanco lijnen PS: Uw post was inderdaad onderbouwd
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 17 augustus 2006 om 15:49. |
|
|
|
|
|
#1794 |
|
|
|
|
#1795 |
|
|
|
|
|
|
|
#1796 |
|
Banneling
|
Ik snap nog altijd niet dat ze in deze BULLSHIT van inside job van 9/11 kunnen geloven.
Het bewijs is toch reeds geleverd dat de 2 WTC torens zijn ingestort vanwege de 2 Vliegtuigen. |
|
|
|
|
#1797 |
|
Vreemdeling
|
Aandacht: Nu maandag 21/08 op Ter Zake Zomer een samenvatting van loose change 2!! En de dag erna is er nog een reportage over 11 sept. maar die gaat dan in op de mensen die niet geloven in complottheoriën.
Programmeer uw VCR al maar Laatst gewijzigd door TheTruth : 18 augustus 2006 om 08:29. |
|
|
|
|
#1798 |
|
|
Ocharme Hellfigger, ocharme, vooral met die 'toch' maakt U indruk!
|
|
#1799 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 12:20. |
||||
|
|
|
|
#1800 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Zie je een oud vrouwtje heel scherp en heel fel in de camera (ongeveer) dit beweren: Citaat:
Trouwens, en dat had ik zelf niet zo verwacht, je ziet toch wel dat heel veel Amerikanen er ook zo over denken, dat 9-11 een inside job was! my two cents Pin d'Ar |
||
|
|